سارا رسول زاده در روز 18 شهریور سال 68 در شهر تهران متولد شده است ، وی لیسانس مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران دارد و همچنین در رشته کارگردانی دارای فوق لیسانس است . ( بیوگرافی سارا رسول زاده + حواشی و اینستاگرام )

سارا رسول زاده

نام نام خانوادگیسارا رسول زاده
Sara Rasoulzadeh
تاریخ تولد18 شهریور 1368
September 9, 1989
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمجرد
مدرک تحصیلیکارشناسی مدیریت صنعتی
از دانشگاه تهران
قد167 سانتیمتر
صفحه IMDBIMBD
بیوگرافی سارا رسول زاده + حواشی و اینستاگرام
سارا رسول زاده مجری
سارا رسول زاده مجری

شروع با تئاتر عروسکی

اولین بار تئاتر را با تئاتر عروسکی آغاز کردم و جایزه عروسک گردانی کشوری گرفتم. تا ۱۸ سالگی در کانون پرورش فکری بودم.

دکتر رفیعی

هر چیزی که از دنیای بازیگری یادگرفتم، از علی رفیعی آموختم. برای تحصیل در رشته تئاتر وارد دانشگاه نشدم؛ چراکه دو سال، کلاس‌های تئاتر را گذراندم.

خانواده سارا رسول زاده

رسول زاده فرزند آخر خانواده بوده و 2 خواهر و یک برادر دارد ، اوایل به خواسته پدرش ورزش هندبال انجام میداده است و در تیم نفت بازی میکرده است ، ولی برخلاف پدر مادر آن خواهان آن بوده که به تحصیل خود اهمیت بیشتری دهد و مانند دیگر خواهران و برادر خود دارای مدرک باشد ، گفتنی است که برادر وی در رشته مکانیک تحصیل کرده و خواهرش دکتری دارد و دیگری دانش آموخته رشته حقوق است .

سارا رسول زاده
سارا رسول زاده

تئاتر عروسکی

در ابتدا با تئاتر عروسکی مشغول به کار می شود تا زمانی که برای حضور در ورکشاپ آقای دکتر علی رفیعی از میان حدود 40 نفر برگزیده شده و در نمایش « یرما » به کارگردانی ایشان برای نخستین بار به روی صحنه تئاتر میرود .

مجری

میگوید به طور اتفاقی به سمت اجرا کشیده شده ، پس از تماس فردی برای تست مجری و قبول شده در آن در سال 88 مجری برنامه ترمه طلا برای گروه کودک و نوجوان می شود ، که کارگردان آن کار آقای محمدرضا حیدری بوده است .

سارا رسول زاده کیست ؟
سارا رسول زاده

اولین بازیگری

رسول زاده برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده به نام سریال « پرده نشین » به کارگردانی بهروز بهروز شعیبی که نقش همسر طلبه ای به اسم « براتعلی » با بازی محسن کیایی را به عهده داشته است .

شهرت وی در سال 95 در سریال نمایش خانگی به نام « عاشقانه » به کارگردانی منوچر هادی همراه با بازیگرانی چون مهناز افشار ، هومن سیدی و محمدرضا گلزار به شهرت می رسد .

سارا رسول زاده ویکی پدیا
سارا رسول زاده

بازیگرانی که دوست دارد

سارا می گوید از میان بازیگران به گلشیفته فراهانی ، فاطمه معتمد آریا ، رویا تیموریان ، ریما رامین فر و مریم سعادت علاقه دارد و به نظر او بازیگری که بخاطر داشتن چهره مشهور نشده اند را میپسندد .

تاهل

رسول زاده تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است و به گفته خودش هنوز برای ازدواج خیلی زود است .

سارا رسول زاده کیست ؟
سارا رسول زاده

نکات و مثبت و منفی اخلاقی

او میگوید به نظر خودم اثر گذاری روحیه در کارم نقطه ضعف بزرگ من است و نکته مثبت اخلاقم هم این است که مغرور نبوده و کارم را به خوبی باید انجام دهم .

سارا رسول زاده و یلدا عباسی
سارا رسول زاده و یلدا عباسی

اینستاگرام سارا رسول زاده

https://www.instagram.com/sararasoulzadeh_/


سارا رسول زاده عکس
سارا رسول زاده عکس

علاقه به جوراب

علاقه خاصی به جوراب ‌ها دارم. چند وقت پیش یکی از دوستانم خانه ما آمده بود. به دلیل اینکه خانه ما سرد است، جوراب پشمی به او دادم. زمان خداحافظی با همان جوراب داشت می‌رفت؛ با کلی معذرت خواهی از او خواستم جوراب را به من پس بدهد. البته جوراب یادگاری خواهرم بود.

نقش نجلا سریال نجا

سریال نجلا به کارگردانی « خیرالله تقیانی پور » و تهیه‌کنندگی « سعید سعدی » و نویسندگی « سید حسین امیرجهانی » و « مهدی حمزه » برای پخش از شبکه سوم سیما تولید شده است .

سارا رسول زاده در این سریال نقش « نجلا » را بازی کرده است .

بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا
بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا
سارا رسول زاده و ملیکا شریفی نیا
سارا رسول زاده و ملیکا شریفی نیا

شکمو

در برنامه دورهمی گفته است خیلی اشتهای خوبی دارد و اهل این نیست که وقتی به جگرکی یا رستوران میرود یک سیخ سفارش بدهد ، باید آنقدر بخورد که دیگر امکان خوردن نداشته باشم .

سارا رسول زاده در برنامه دورهمی

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری و حضور سارا رسول زاده در تاریخ 4 دی 1399 از شبکه نسیم پخش می‌گردد .

سارا رسول زاده در برنامه دورهمی

معیار انتخاب همسر

سارا رسول زاده در برنامه دورهمی در مورد معیار انتخاب همسر گفت :

بیشتر دوست دارم طرف مقابلم شنونده خوبی باشد. به نظرم آدم‌ها باید تا ابد دوست بمانند؛ زمانی که عشق از بین می‌رود، تازه رابطه معنا پیدا می‌کند. قطعا تا مدتی آدم جذابیت‌هایی دارد؛ هنر زندگی کردن زمانی شروع می‌شود که آن جذابیت‌ها از بین برود. به این معنا که شما خصوصیت یکدیگر را می‌دانید و دوست دارید، کنار هم زندگی کنید. اگر چنین اتفاق بیافتد، من هم ازدواج می‌کنم.باشگاه خبرنگاران

بیوگرافی ساره رشیدی + اینستاگرام

بیوگرافی نیلی افشار + اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 32

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir