بیوگرافی نازنین ملایی

نازنین ملایی قهرمان قایقرانی متولد 8 بهمن 1370 در شهر بندر انزلی می باشد ، وی فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی می باشد .

نام نام خانوادگینازنین ملایی
تاریخ تولد 8 بهمن 1370
محل تولد بندرانزلی – گیلان
وضعیت تاهلمجرد
رشته ورزشیروئینگ
قدر173 سانتی متر
وزن59 کیلوگرم
مدرک تحصیلیکارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی
مشخصات نازنین ملایی
قد نازنین ملایی
قد نازنین ملایی
نازنین ملایی
نازنین ملایی

بیوگرافی نازنین ملایی + حواشی و اینستاگرام

بی علاقه به قایقرانی

نازنین ملایی گفته است در ابتدا به رشته قایقرانی علاقه ای نداشتم اما انرژی و خاصیت آب مرا جذب این رشته ورزشی کرد .

نازنین ملایی و مادرش
نازنین ملایی و مادرش

شروع در نوجوانی

زمانی که شانزده سال بیشتر نداشت(1376) یک مربی از کشور فرانسه در ایران برای یافتن استعداد های قایقرانی از نوجوان های ورزشکار تست میگرفت ، نازنین ملایی در آن زمان در رشته دو و میدانی فعالیت میکرد و آمادگی جسمانی خوبی داشت و توانست در تست های مورد نظر نمرات خوبی دریافت کند .

ملایی در آن زمان شنا هم میکرد و این یک امتیاز مضاعف برای او بود ، در نهایت به عنوان یکی از استعداد های رشته قایقرانی انتخاب شد و وارد این رشته ورزشی شد .

تیم ملی قایقرانی

با گذشت یکسال یعنی در سال 87 وارد تیم ملی شد و در آن زمان انگیزه زیادی داشت تا بتواند روندی را طی کند تا در المپیک شرکت کند .

نازنین ملایی عکس
نازنین ملایی عکس

افتخارات

ملایی در سال 2013 در مسابقات قهرمانی آسیا در لوآن چین توانست به همراه هم تیمی هایش در رشته روئینگ 4 نفره مدال نقره را کسب کند ، این اولین قهرمانی وی در سطح آسیا بود که برایش بسیار با ارزش و خاطره انگیز بوده است .

 در بازی‌ های آسیایی ۲۰۱۴ با میزبانی کره جنوبی ( اینچئون ) به همراه حمیرا برزگر ، سولماز عباسی و مهسا جاور در رشته چهار نفره جفت پاروی سبک‌وزن بانوان، به جایگاه سوم و نشان برنز بازی ‌ها دست یافتند .

نازنین ملایی و پدرش
نازنین ملایی و پدرش

بیوگرافی نازنین ملایی + حواشی و اینستاگرام

ازدواج

خانم نازنین ملایی تا کنون ازدواج نکرده اند و مجرد می باشند ، در مورد ازدواج گفته است که زندگی ورزشی با ازدواج تضادی ندارد و میتواند حتی کمک کننده باشد .

علاقه به درس

نازنین ملایی اگر ورزشکار نمیشد حتما درسش را در رشته دندانپزشکی پیگیری میکرد ، در دوران ورزش هم هرگز از تحصیل غافل نشده است و تا کنون مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی را دریافت کرده است .

نازنین ملایی ورزشکار
نازنین ملایی ورزشکار

مربیگری

اکنون در زمان های خالی که در اردو ها حضور ندارد در زمینه مربیگری فعالیت میکند و قصد دارد پس از دوران قهرمانی وارد عرصه مربیگری شود و به صورت حرفه ای مربیگری را دنبال کند .

نازنین ملایی قایقران
نازنین ملایی قایقران

نظر در مورد المپیک

در مورد حضور در المپیک گفته است : المپیک پایان کار نیست و تازه یک آغاز برای ورزشکار رقم میخورد که می تواند او را برای جامعه شناخته شده تر کند …

افتخارات نازنین ملایی
افتخارات نازنین ملایی

مدال های نازنین ملایی

نازنین ملایی در مسابقات گوناگون در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران توانسته است تا کنون هفده مدال رنگارنگ کسب کند که 3 مدال طلای انفرادی آسیایی در کارنامه ی ورزشی او میدرخشد .

نازنین ملایی کیست ؟
نازنین ملایی کیست ؟

اینستاگرام نازنین ملایی


عکس نازنین ملایی
عکس نازنین ملایی
تاریخ تولد نازنین ملایی
تاریخ تولد نازنین ملایی

بیوگرافی آیلین بابکی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 17

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir