بیوگرافی محمدحسین میثاقی

محمدحسین میثاقی روز 14 مهر سال 64 در تهران به دنیا آمده است ، لیسانس ریاضی کاربردی از دانشگاه کرمانشاه دارد محمد حسین در یک خانواده هشت نفره به دنیا آمده و خودش ته تغاری می باشد . ( بیوگرافی محمدحسین میثاقی و همسرش + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیمحمدحسین میثاقی
تاریخ تولد۱۴ مهر ۱۳۶۵
محل تولدکرج
قد169 سانتیمتر
مدرک تحصیلیلیسانس ریاضی کاربردی
وضعیت تاهلمتاهل
فرزندسام (۲۸ بهمن ۹۶)
بیوگرافی محمدحسین میثاقی و همسرش + اینستاگرام

محمد حسین میثاقی مجری
محمد حسین میثاقی مجری
پسر محمدحسین میثاقی
پسر محمدحسین میثاقی

تماشای فوتبال

او میگوید روزی مشغول تماشای بازی بارسلونا و بایرمونیخ بوده که بارسا گل زده و هیجانی میشود و شروع به داد زدن میکند و نکته جالب آن بوده که همسایه ها در همان موقع مشغول تماشای بازی والیبال بودند و با صدای داد او متوجه می شوند بازی فوتبال پخش می شود .

تیم کرج

پدر او مدیر مدرسه بوده و خانواده ی تحصیل کرده ای دارد ، تا سن 14 سالگی فوتبال بازی میکرده و عضو تیم نوجوانان کرج بوده ولی بعد از مدتی به دلیل مخالفت پدر فوتبال را رها میکند .

محمد حسین میثاقی برنامه نود
محمد حسین میثاقی برنامه نود

فردوسی پور

با شروع اختلاف نظر میان « علی فروغی » مدیر شبکه سه با عادل فردوسی پور او از تهیه کنندگی برنامه ویژه جام ملت های آسیا 2019 کنار گذاشته می شود و جایگزین عادل محمدحسین میثاقی شده و از همان زمان حرف و حدیث اینکه میان میثاقی و فردوسی پور اختلاف وجود دارد مطرح میشود ولی آنها این موضوع را کاملا تکذیب میکنند .

قبولی در دانشگاه

با قبولی در دانشگاه در موقع انتخاب رشته به طور اشتباهی مکانیک قزوین را ریاضی کرمانشاه میزند و پدر هم به او اصرار میکند که در همین رشته ثبت نام کند و زندگی خود را جمع میکنند و با محمد حسین راهی کرمانشاه می شوند و به مدت 4 سال در آن شهر می مانند .

زندگی شخصی محمدحسین میثاقی

او ازدواج کرده و متاهل می باشد ، در حال حاضر یک فرزند پسر به نام سام دارند. پسر او در ۲۸ بهمن ۹۶ در بیمارستان صارم تهران به دنیا آمده است .

خانواده محمدحسین میثاقی
خانواده محمدحسین میثاقی

صدا و سیما

پدر محمدحسین زمانی که در کرمانشاه بوده فرم تست صدا برایش میگیرد آن زمان محمد حسین در تهران بوده ، وقتی به کرمانشاه برمیگردد میرود و تست صدا داده و قبول هم می شود و کارش را از رادیوی آنجا شروع میکند و پس از آن با گروه اجتماعی شبکه کرمانشاه مشغول به کار می شود .

فوتبال 120

محمدحسین در فصل سوم برنامه فوتبال 120 که از شبکه ورزش پخش میشود به جای « حمید محمدی » اجرای برنامه می پردازد که بسیار مورد توجه قرار میگیرد .

محمدحسین میثاقی ویکی پدیا
محمدحسین میثاقی

شیرین فراز

زمانی که تلویزیون کرمانشاه میرود همان سال تیم شیرین فراز کرمانشاه به لیگ برتر صعود کرده و محمدحسین حواشی و اخبار مربوط به آن را برای شبکه سه میفرستاده ، شبکه هم از گزارشات او خوشش می آید و از او دعوت به همکاری میکند و می خواهند زمانی که درسش به اتمام رسید به گروه آنها بپیوندد .

زمان دادن تست در شبکه سه عادل فردوسی پور او را دیده ، و از او برای همکاری در برنامه نود دعوت به کار میکند .

فراموشی

می گوید چون به طور همزمان به چند موضوع فکر میکنم و حواسم چند جا است ، خیلی چیز های را از قبیل سوئیچ ماشین و جا گذاشتن کلید روی درب خانه را فراموش میکنم .

تهیه کننده

او در حال حاضر تهیه کننده برنامه ورزشی می باشد ، در ابتدا کارش گرفتن گزارش و حواشی فوتبال برای برنامه 90 بوده است و پس از آن در فوتبال 120 به شهرت میرسد.

میثاقی و فرزندش
میثاقی و فرزندش

تند حرف زدن

محمد حسین بچه ها را دوست داشته و به گفته خودش آنقدر تند حرف میزند که آنها چیزی از حرف هایش متوجه نشده و فقط نگاه میکنند که یک نفر دهانش تند و تند باز و بسته می شود و این برایشان خنده دار است .

بیوگرافی لعیا انوری + تصاویر و آدرس اینستاگرام

نوع گزارش محمدحسین میثاقی

میثاقی سبک گزارش مخصوص به خود را داشته که شبیه هیچکس نبوده و خیلی راحت و ریلکس آن را انجام میدهد و به قول دوستانش گویی دارد تخمه میخورد و لباس راحتی به تن داشته و مشغول تماشای فوتبال است واکنش هایش را بروز میدهد ، ولی در مقابل هم کسانی هستند که نوع گزارش او را رو مخی میدانند .

کنایه به فردوسی پور

محمد حسین میثاقی در معرفی آیتم جدید برنامه فوتبال برتر برای آنالیز فوتبال ایران با اجرای مجید جلالی ، می گوید:«تو این سال‌ها عادت کردیم به حاشیه ها بپردازیم و هر وقت قرار بوده درباره بحث های کارشناسی و ساختاری حرفی بزنیم گفتیم حتما در یک برنامه کارشناسی ویژه به آن می پردازیم ولی هیچ وقت آن برنامه ویژه وقتش نرسید»

اینستاگرام محمدحسین میثاقی

mohamadhosein.misaghi/


اینستاگرام میثاقی مجری
اینستاگرام میثاقی مجری

بیوگرافی محمدحسین میثاقی و همسرش + اینستاگرام

ویکی پدیا محمدحسین میثاقی
ویکی پدیا محمدحسین میثاقی

 کنایه به آمارها

میثاقی ( 3 شهریور 1399 ) روی آنتن زنده تلویزیون گفت: «یکسری آمارهای فوتبال ما عجیب غریب هست مثل آمار برنامه‌های تلویزیون و تعداد بینندگانش که خند‌ه‌دار و عجیب غریب است.»

میثاقی ( 4 شهریور 1399 ) در گفتگو با روزنامه جام جم بازهم به این آمار تاخت و گفت:«به نظر من آماری که از بیننده فوتبال برتر می‌دهند، خنده‌دار است. کسی که این آمار را می‌بیند می‌تواند قهقهه بزند. این زوم فقط روی فوتبال برتر است. فیدبک برنامه در شبکه‌های اجتماعی مشخص است.»

در تازه ترین رده بندی برنامه های پر بیننده صدا و سیما برنامه «فوتبال برتر» در رتبه سیزدهم قرار گرفته است.

بیوگرافی رضا رشیدپور و همسرش + حواشی

منبع : خبرآنلاینرکنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 33

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir