خانه » فال روزانه 18 فروردین 1399

فال روزانه

فال روزانه 18 فروردین 1399

فال روزانه


4.7
(57)

فال روزانه آنلاین 18 فروردین 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین فروردین ماه

كمي‌ تنفس عميق و آرامش داشتن فکر خوبي است و خوشبختانه امروز مجالي براي اين کار مي‌يابيد. مشکل اينجاست که آرامش و تسکين شما از دنياي واقعي بدست نمي‌آيد؛‌ ممکن است اين کار در تصور و خيال امکان پذير باشد. شما بايد گريزي به دنياي رويا و خيال بزنيد. سفر در دنياي دروني کار اشتباهي نيست به شرطي که شما به فکر وظايف و مسئوليت‌هايتان نيز باشيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

درست از زمانيکه شما احساس مي‌کنيد ديگر تواني نداريد و به قول معروف کشتي تان به گل نشسته است پنجره اي از فرصت‌ها به روي تان باز مي‌شود. ممکن است اعتقاد داشته باشيد که قادر به انجام هر کار هستيد اما  اکنون حتي نمي‌توانيد به روشني درباره آينده خود بينديشيد و تصميم بگيريد. حتي يک تفسير و تعبير بي ضرر و بي غرض ممکن است نادرست باشد و شما را به اشتباه بيندازد. بنابراين قبل از اينکه حرفي بزنيد راجع به آن  خوب فکر کنيد و خودتان را در دردسر نيندازيد. سکوت بهترين کار ممکن است!


فال خرداد

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین خرداد ماه

گرچه شما سهم خود را در کار داريد اما براي تان خيلي سخت است که کارتان سروقت انجام دهيد. امروز اگر آنهايي که درگير کار هستند بخوانند به موسيقي گوش دهند داستان پردازي کنند در موقعيت مناسب تري از کار هستيد در غير اين صورت مجبوريد که از قوه تخيل تان کمک بگيريد. نوشتن يک راهنماي فني يا انجام دادن يک کار تکراري خسته کننده خيلي سخت ودشوار است. اما اگر بدرستي ذهن تان را متمرکز کنيد شما مي‌توانيد هرکاري را که لازم است را انجام دهيد.


فال تیر

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین تیر ماه

سعي براي پيدا کردن راه معقولي براي انجام دادن همه کارهايي که امروز در برنامه تان داريد ممکن است نااميد کننده باشد. اين مسئله به معني اين نيست که شما تقويم تان را با انبوهي از کار پر کرده‌ايد؛ هر کاري نيازمند زمان و انرژي بيشتري است . احساسات خود را کنترل کنيد؛‌ اگر ناراحتي و آزردگي‌هاي خود را براي ديگران فاش کنيد، روزتان را پيچيده تر خواهد کرد. فقط به ياد داشته باشيد اگر بتوانيد خط پايان را تصور کنيد قادر خواهيد بود که در نهايت به آنجا برسيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز مسئوليت‌هاي مالي تان مي‌توانند در مسير يک رابطه خوب قرار بگيرند. شايد شما مجبور باشيد که کسي باشيد که مقتدرانه مسئوليتي را پايان مي‌دهيد. سخت است که فعاليت‌هايتان را محدود کنيد؛ شايد نگران وضعيت مالي خود باشيد با اين حال پنهان کردن سر در برف راه حل عاقلانه اي نيست. بهتر است امروز را بسلامت و بدون فکر و خيال بگذرانيد در غير اين صورت فردا باراني از کسري پول بر سرتان مي‌ريزد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین شهریور ماه

وقتي که احساس گيجي و پريشاني مي‌کنيد واقعا دست پاچه و نگران مي‌شويد در حاليکه ديگران شما را به عنوان شخصي مي‌بينند که گام‌هايتان را استوار و مطمئن بر زمين مي‌گذارد. با وجود اينکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثير زحل تاريک و محزون است و در اولين خانه از شخصيت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سياره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رويايي مي‌پيوندد تا شما را به يک سفر جادويي و مرموز بفرستد. ممکن است زمانيکه از دنياي خيال به زمين برمي‌گرديد بين حقيقت و خيال غوطه ور باشيد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین مهر ماه

سخت است که امروز گام استواري در محل کار برداريد و سپس آن راه را ادامه دهيد. در عوض ممکن است اول کارهاي زيادي انجام دهيدولي در آن زمان بدون اينکه پيشرفتي حاصل کنيد درجا مي‌زنيد. اگر اين چرخه متناوب در تمام روز ادامه داشت ريتم خودش را بدست خواهد آورد. به جاي تلاش براي تغيير اين روند فقط زماني را که داريد براي تفکر درباره تلاش هاي پي در پي هدر مي‌دهيد کاهش دهيد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین آبان ماه

با وجود نيات بسيار خوبي که امروز در مورد کارهايتان داريد ممکن است با مخالفت‌هاي زيادي روبرو شويد. امروز اتفاقات زيادي رخ مي‌دهند که تمرکز شما از فعاليت‌هايي که داريد بهم مي‌زنند و باعث مي‌شوند بهره وري تان بالا نرود. خود را از سستي و تنبلي آزاد کنيد و به خودتان قول دهيد که ديگر خودتان را سرزنش نکنيد. يک پياده روي کوتاه، مديتيشن يا يك خواب نيمروزي  شما را سر حال کرده و نيروي تازه‌اي براي رويارويي با وظايف تان به شما خواهد داد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین آذر ماه

امروز ايده‌هاي جديدي به ذهن شما مي‌رسد سريع تر از اينکه بتوانيد آنها را عملي کنيد! اين به خاطر اين است که شما کانال ارتباطي قوي با ذهن نيمه هوشيار خود داريد. با وجود اينکه اين وضعيت خيلي خوب به نظر مي‌رسد اما مي‌تواند مشکلاتي را نيز بهمراه داشته باشد؛ چرا که شما نيازداريد در محل کارتان روي وظايف خاصي تمرکز داشته باشيد. معمولا رسيدگي به جزييات بهترين استعدادهاي شما نيستند و اخيرا نيز سخت تر کنترل مي‌شوند. بهترين کاري که مي‌توانيد را انجام دهيد و كارهاي نيمه تمام خود را فردا به پايان برسانيد چرا که فردا بهتر مي‌توانيد تمرکز کنيد.


فال دی

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین دی ماه

ممکن است امروز نيز به دنبال تمام کردن کارهاي ناتمام ديروز باشيد اما زياد دوست نداريد امروز اين کار را بکنيد. حتي اگر برنامه‌اي داريد آسان نيست که امروز متمرکز باشيد چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خيال پردازي در مورد کمي‌استراحت و آرامش در ميان کارتان هستيد. اما بهتر است وظايف قبلي تان را انجام دهيد زيرا ممکن است فردا فرصت اين کار را پيدا نکنيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین بهمن ماه

اگر يکي از نزديکترين دوستان يا همسرتان از شما تقاضايي داشت که بيش از توان شما بود در طول روز احساس رنجش و ناراحتي خواهيد کرد. شما بيشتر از هميشه مايليد که راجع به افکار تان صحبت کنيد با اين حال آسان نيست که در رابطه با احساسات تان ثابت بمانيد. به ياد داشته باشيد امروز تعادل ماهرانه‌اي بين احترام به نيازهاي خود و ديگران وجوددارد آن را خراب نکنيد!


فال اسفند

– فال روزانه در روز 18 فروردین 1399 برای متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است لازم باشد که به کارهايي بپردازيد که خودتان عقيده داريد زياد مهم نيستند با اين حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزيي زيادي را نيز حل کنيد. اگر تنها به اين فکر کنيد که بايد چکار کنيد پريشان و آشفته خواهيد شد. به ذهن تان اجازه دهيد کمي‌خيال پردازي کند و اين باعث مي‌شود از اين فشار و استرسي که هم اکنون داريد تا حد زيادي رها شويد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.7 / 5. تعداد آرا : 57

هنوز کسی رای نداده...