خانه » فال روزانه 20 دی 1398

فال روزانه

فال روزانه 20 دی 1398

فال روزانه


0
(0)

فال روزانه آنلاین 20 دی 1398

فال فروردین

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین فروردین ماه

سياره بهرام هم اكنون وارد ششمين خانه شما شده و شما را تحريك مي‌كند كه راندمان و كارآيي خود را به طور كلي افزايش بدهيد، دراين هنگام تحولي در وقايع روزمره زندگي شما به وجود مي‌آيد. يك روش براي بالا بردن كارآيي توجه كردن به محيط پيرامونتان مي‌باشد. با وجود اينكه امروز با مشكلات زيادي مواجه مي‌شويد، هدفهاي كنوني شما عرصه‌اي براي شما فراهم مي‌كنند كه بتوانيد در روزهاي آينده فعاليتهاي خاصي را آغاز كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

هم اكنون زمان كار كردن و سر و سامان گرفتن از نظر كاري است، اما زماني را هم بايد به تفريح كردن اختصاص بدهيد. سياره بهرام در پنجمين خانه نشانه شما كه خانه تفريح و بازي است قرار دارد. اگرچه شما بايد با احتياط كامل برنامه‌هاي خود را سازماندهي كنيد، ولي اين نوع مديريت برنامه فقط زماني حاصل مي‌شود كه شما به تفريح و بازي نيز پرداخته باشيد. از احساسات معمولي خود استفاده كنيد، خواهيد ديد كه هرچيزي امكان پذير مي‌شود.


فال خرداد

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین خرداد ماه

كاملاً واضح است كه وقتي شما كارهاي خيلي زيادي براي انجام دادن داريد و مي‌خواهيد همه را با هم انجام دهيد، نمي‌توانيد هيچ كدام را به درستي به اتمام برسانيد. از طرف ديگر اگر شما قبل از اينكه كار بعدي‌تان را شروع كنيد فقط براي تمام كردن يكي از وظايفتان تمركز كنيد، كارهاي زيادي انجام نشده باقي مي‌مانند. اگرچه اين موضوع شما را ناراحت مي‌كند، ولي در حال حاضر كيفيت كارهايتان نسبت به كميت آنها از اهميت بيشتري برخوردار است.


فال تیر

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین تیر ماه

تهيه كردن يك برنامه‌ريزي روزانه براي اينكه بدانيد براي هفته‌هاي آينده چه كارهايي بايد انجام دهيد روش عاقلانه‌اي است. اگرچه شما دلتان مي‌خواهد وقت خالي زيادي داشته باشيد تا به استراحت كردن بپردازيد، ولي در حقيقت الان نبايد از زير بار مسئوليتها شانه خالي كنيد. ولي شما بايد بخشي از زمان خود را به كار كردن اختصاص داده و خودتان را از پا نيندازيد.


فال مرداد

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین مرداد ماه

امروز سياره بهرام در حال ترك كردن نشانه شما است و با شما خداحافظي مي‌كند. زندگي شما هم اكنون پرجنب حوش و سرشار از انرژي شده است و شما نگران اين هستيد كه اوضاع به حالت طبيعي برگردد. از يك طرف الان وقت اين رسيده كه به آرامي پيش رفته و دوباره انرژي‌هايتان را ذخيره كنيد. شما مي‌توانيد براي مدتها بدون اينكه خسته بشويد به اين روش ادامه دهيد. اگر از وقتتان عاقلانه استفاده كنيد براي پيش آمدهايي كه در روزهاي آينده اتفاق مي‌افتد آمادگي پيدا خواهيد كرد.


فال شهریور

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین شهریور ماه

در حاليكه بهرام در نشانه شما قرار مي‌گيرد و به شما گرما مي‌بخشد، تا چندين هفته بعد به شما انرژي مي‌دهد، شما بايد خودتان را براي تغييرات بزرگي كه در زندگي‌تان اتفاق افتاده است آماده كنيد. اما توصيه نمي‌شود كه به خاطر اين انرژي‌هاي تازه يافت شده خودتان را خسته كنيد. از اهداف خود به طور سنجيده استفاده كنيد و بايد بتوانيد تابستان امسال را تبديل به پربارترين تابستاني بكنيد كه تا به حال وجود داشته است.


فال مهر

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین مهر ماه

با وجود اينكه شما تعهداتي را به ديگران داده‌ايد كه بايد آنها را به طور كامل انجام دهيد، ولي الا دوست داريد كه تا چند هفته ديگر هيچ فعاليت اجتماعي خاصي نداشته باشيد. فقط به خاطر اينكه دوست داريد وقتتان را با پرداختن به كارهاي شخصي خود بگذرانيد، خود را به دردسر نيندازيد. درعوض تاجايي كه امكان دارد به طور مؤثري وظافتان را انجام دهيد و سپس شما همانگونه كه دوست داشتيد فرصتي خواهيد داشت تا در خلوت خودتان به  آرامش برسيد.


فال آبان

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین آبان ماه

برنامه‌ريزي كردن براي فعاليتهاي اجتماعي آينده‌تان به شما اين امكان را مي‌دهد كه آرامش بيشتري داشته و شادتر باشيد. اما در آخرين لحظه شما تصميم مي‌گيريد كه آزادانه عمل كنيد. البته انجام دادن وظايف شما در درجه اول اهميت قرار دارد، اما وقت گذراني با دوستان وقتي كه بالاخره شروع به كار كردن كرديد واقعاً مي‌تواند به شما كمك كند پربارتر از قبل عمل كنيد.


فال آذر

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین آذر ماه

اگرچه شما براي آينده ايده‌هاي بزرگي را در نظر داريد، ولي در حالي كه سياره بهرام در دهمين خانه شما كه مربوط به كار و وظايف شغلي است قرار مي‌گيرد، شما نياز پيدا مي‌كنيد كه انرژي‌تان را بر روي برخي از وظايف خيلي خاص متمركز كنيد. تبديل كردن هدفهاي بلند مدت به چندين برنامه شخصي كوچكتر، به شما كمك مي‌كند كه بدانيد در آينده چه كارهايي بايد انجام دهيد. اول قدم هاي كوچك برداريد، و بعد كم‌كم قدمهايتان را بلندتر كنيد.


فال دی

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین دی ماه

باوجود اينكه ممكن است شما هنوز به خاطر درخواستهاي زيادي كه از شما شده است ناراحت باشيد، ولي اكنون توانايي اين را داريد كه بيشتر از قبل كار كنيد. با وجود اين اگر شما تلاش كنيد كه همه كارها را يكدفعه تمام كنيد، بسيار عصباني خواهيد شد. از طرف ديگر آرام كار كردن و پيروي كردن از يك برنامه باقاعده موفقيت شما را تضمين خواهد كرد. به ياد داشته باشيد كه راههاي ميان‌بر شما را به هدف نمي‌رسانند، پس از وقتتان استفاده كرده و كاري را كه درست است انجام دهيد.


فال بهمن

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین بهمن ماه

وقتي كه بهرام وارد هشتمين خانه شما كه مربوط به روابط صميمانه است مي‌شود، باعث ناراحتي و زحمت شما مي‌شود. براي اينكه شما طبيعتاً با دوستي‌هايي كه تصادفي به وجود مي‌آيند راحتتر برخورد مي‌كنيد. اين سخن به معني اين نيست كه شما با داشتن روابط احساسي مخالف هستيد، بلكه بدين معني است كه شما آزادي عمل داشتن را خيلي دوست داريد و بنابراين مي‌خواهيد فكرتان آزاد باشد. فراموش نكنيد كه اين آزادي اكنون مي‌تواند به شما كمك كند كه ارزش ارتباط داشتن با ديگران را متوجه شويد.


فال اسفند

– فال روانه در روز 20 دی 1398 برای متولدین اسفند ماه

زيادتر شدن كارها و وظايف شغليتان، شما را به سمت ارتباط برقراركردن با يك شريك پرجنب و جوش و يا يك دوست جديد جلب مي‌كند. اما اين كار چندان هم ساده نيست، براي اينكه شما مي‌توانيد موانعي را كه پيش رويتان است را ببينيد. لازم نيست زياد عجله كنيد؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفيدتر است. از وقت خود به درستي استفاد كنيد وگرنه بعداً انتقاد كردن از موانع و مشكلات هيچ فايده‌اي نخواهد داشت.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 0 / 5. تعداد آرا : 0

هنوز کسی رای نداده...