خانه » فال روزانه 23 تیر 1399

فال روزانه

فال روزانه 23 تیر 1399

فال روزانه


4.5
(64)

فال روزانه آنلاین 23 تیر 1399

فال فروردین

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین فروردین ماه

امروز مشكلات زندگي شما بيشتر  و نسبت به هميشه پيچيده‌تر شده است. ممكن است افرادي شما را تحت فشار قرار دهند اما شما بايد فراتر از تلاشهاي پنهان آنها عمل كنيد. اما شما نمي‌توانيد دخالتهاي پنهان آنها را قبول كنيد، پس تلاش كنيد كه مسائل را از حيطه كنترل آنها خارج كنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین اردیبهشت ماه

اكنون خورشيد به سوي هشتمين خانه شما كه مربوط به روابط دوستانه‌تان مي‌باشد در حال حركت است، و مي‌تواند فعاليتهاي شراكتي شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست داريد بفهميد كه پشت هر مسئله چه چيزي نهفته است. شناختن ديگران ابتدا از راه خودشناسي حاصل مي‌شود. از كلام استفاده كنيد تا راه ورود را بيابيد، اما سپس از احساستان استفاده كنيد تا به جوهره واقعي‌تان برسيد.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین خرداد ماه

ممكن است شما احساس كنيد كه دريافت و ادراك خود را نسبت به جهان واقعي از دست داده‌ايد و اين موضوع شما را بيشتر عصباني مي‌كند. معمولي‌ترين وظايف روزمره شما امروز بسيار مشكل به نظر مي‌رسند. شما امروز تمركزي را كه براي انجام دادن وظايف خسته كننده لازم است را نداريد. به جاي اينكه خودتان را مجبور كنيد كاري را كه هيچ فايده‌اي ندارد انجام دهيد، امروز را به استراحت كردن بپردازيد و به روياهايتان اجازه دهيد كه آزادانه سير و سفر كنند.


فال تیر

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین تیر ماه

شما امروز مي‌خواهيد كه همه چيز سهل‌الوصول، اما شايد به سمت گفتگوهاي احساسي سوق داده شويد كه مشكلاتي را كه مربوط به افردي هستند كه شما نسبت بهشان مسئوليت داريد تشديد كند. شما شايد در مبارزه اخير تسليم شده باشيد، اما اكنون مي‌خواهيد بخشي از قدرتهاي از دست رفته‌تان را دوباره به دست آوريد. به جاي دست و پنجه نرم كردن با ديگران سعي كنيد با انجام دادن كارهايي كه از نظر اخلاقي درست هستند و بدون اينكه شخص ديگري را ناراحت كنيد پيشرفت كنيد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما از نظر احساسي دچار تضاد شده‌ايد و ممكن است در مورد اطرافيان خود ترديد داشته باشيد و فكر كنيد كه رفتار وحركات آنها از روي تظاهر و براي منافع خودشان است. براي شما لازم است كه قدري استراحت كرده و فكرخود را آزاد نگه داريد تا بتوانيد واقع‌بينانه‌تر در مورد ديگران فكر كنيد. در حقيقت ديگران آنطور كه شما فكر مي‌كنيد متظاهر نيستند.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین شهریور ماه

تا زماني كه ناكامي‌ها و سرخوردگي‌هايتان شما را به ديگران نسبت مي‌دهيد، شما براي بيان كردن احساساتتان خيلي با مشكل مواجه مي‌شويد. در روزهاي آينده هنوز كارهاي زيادي براي انجام دادن وجود دارد، اما اگر شما تواناييهايتان را باور داشته باشيد، مي‌توانيد كارهايي را كه حتماً بايد تمام كنيد را به اتمام برسانيد. يك بار كه شما تصميم بگيريد چيزهايي كه در ذهنتان مي‌گذرد را با ديگران در ميان بگذاريد، تا مدتي همه چيز خيلي خوب به نظر مي‌رسد.


فال مهر

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین مهر ماه

اگر امروز بخواهيد ايده‌هايتان را براي فرد ديگري توجيه كنيد، اين كار بيشتر از آن چيزي كه ارزش دارد از شما انرژي مي‌گيرد. اتفاقاتي كه براي شما مي‌افتد به خودتان مربوط مي‌شود نه به ديگران. حتي اگر دوست داشته باشيد كه ديگران را در آروزهايتان سهيم كنيد، احتمالاً آنها ارزش روياهاي شما را درك نخواهند كرد، زيرا كلمات قادر نيستند تا نيرويي را كه براي رسيدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.


فال آبان

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین آبان ماه

امروز مي‌تواند روز نشاط آوري براي شما باشد، درحاليكه خورشيد و عطارد هر دو در نهمين خانه شما قرار دارند. وقتي كه ماه هم امروز به آنها ملحق مي‌شود، از اينكه پيامهاي درهم و برهم دريافت مي‌كنيد آشفته نشويد. از يك طرف شما مي‌دانيد كه ايده‌هاي بزرگي داريد و آنها را فراموش نخواهيد كرد. اما از طرف ديگر شما نمي‌توانيد تخمين بزنيد كه چقدر كار در پيش رويتان براي انجام دادن داريد. اگر شما فراموش نكنيد كه به طور مرتب زياده خواهي‌ها را تعديل كنيد، بسيار پيشرفت خواهيد كرد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین آذر ماه

شما اكنون از مرحله راحتي و آسايش خارج مي‌شويد و وارد مرحله‌اي مي‌شويد كه بايد قوه ابتكار خود را نشان دهيد. شايد شما دقيقاً نمي‌دانيد كه به كجا مي‌رويد، اما شما هنوز اين قابليت را داريد كه هدايت كننده باشيد.كارهاي جديدتان را بي سر و صدا آغاز نكنيد. با دوستانتان ارتباط داشته باشيد و با آنها در مورد كارهايتان صحبت كنيد. در ماه‌هاي بعدي اتفاقات بهتري رخ خواهد داد.


فال دی

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین دی ماه

امروز فعاليت داشتن باعث تندرستي جسم و فكر شما خواهد بود. تنها فكر كردن به فعاليتهاي بدني كافي نيست؛ بايد به تمرينات روحي نيز بپردازيد. هنگامي كه شما در روزهاي آينده با مسائل استرس زا برخورد مي‌كنيد، احتمالاً اضطراب شما افزايش خواهد يافت، پس بهترين راه اين است كه قبل از رسيدن به نقطه بحراني، سرگرمي پيدا كنيد كه انرژي مازاد شما را تخليه كند.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین بهمن ماه

ممكن است شما فكر كنيد كه عصبانيتتان فروكش خواهد كرد، اما واقعاً اينگونه نخواهد شد، به خصوص اگر يكي از افرادي كه با شما رابطه‌اي صميمانه دارد به جاي اينكه از برنامه‌هاي شما پيروي كند طبق برنامه‌ريزي خودش عمل كند. لزومي ندارد به دليل اينكه شما مي‌خواهيد محيط اطرافتان را تحت كنترل خود درآوريد از فرد ديگري انتقاد كنيد. حتي اگر متوجه نشديد كه چه دليلي باعث متفاوت عمل كردن ديگران شده است، بهشان اجازه بدهيد كه هر اكري دلشان مي‌خواهد انجام دهند.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 23 تیر 1399 برای متولدین اسفند ماه

شايد شما دلتان مي‌خواسته كه آخر هفته تعطيلات بيشتري داشته باشيد، اما شما بايد صبر داشته باشيد وگرنه يك روز خوب را به طور كامل خراب خواهيد كرد. به جاي صحبت كردن در مورد اتفاقات بدي كه افتاده است، به پيش آمدهاي مثبت فكر كنيد. به كارهايي كه مي‌توانيد براي بهتر كردن زندگي‌تان انجام دهيد فقط فكر نكنيد، بلكه اين كارها را همين الان انجام دهيد. اگر شما از مشكلاتي كه برايتان پيش آمده نكته مثبتي را بياموزيد، قادر خواهيد بود كه در روزهاي بعدي بيشتر لذت ببريد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.5 / 5. تعداد آرا : 64

هنوز کسی رای نداده...