خانه » فال روزانه 23 مرداد 1400

فال روزانه

فال روزانه 23 مرداد 1400

فال روزانه


4.6
(69)

فال روزانه آنلاین 23 مرداد 1400

فال فروردین

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین فروردین ماه

امروز دنبال کردن ايده هايتان واقعاً برايتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه ديگران ممکن است حرفي بهتان بزنند که از گفتن آن هدفي کاملاً متفاوت داشته باشند. اگر به آنها اجازه بدهيد که نظرشان را تغيير دهند راحت‌تر مي‌توانيد با هم کنار بياييد، اما اگر بخواهيد آنها را مجبور کنيد که بر سر عقيده خود بمانند نااميد خواهيد شد. قبل از اينکه براي فعاليتهاي بلند مدت خود برنامه‌ريزي کنيد تا فردا صبر کنيد.


فال اردیبهشت

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز ماه در هفتمين خانه‌تان يعني خانه دوستي‌ها قرار دارد و مي‌تواند رابطه دوستانه زندگي تان را کامل‌تر کند. دوستانتان هم اکنون مي‌خواهند رابطه صميمي‌تري با شما برقرار کنند، اما وقتي شما با آنها مخالف باشيد نمي‌توانيد عقيده خود را به روشني بيان کنيد. پس حواس خود را جمع کنيد، براي اينکه يک قضاوت نادرست مي‌تواند يک رابطه عاشقانه را خراب کند.


فال خرداد

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین خرداد ماه

امروز براي شما روز کاري سخت و طاقت فرسايي است، اما اگر به اندازه کافي کار کنيد نتيجه‌اش را هم خواهيد ديد. کليد واقعي براي رسيدن به موفقيت اين است که در مورد اتفاقاتي که افتاده است با کسي حرف نزنيد. اما خيلي به خودتان سخت نگيريد، وگرنه از برنامه‌هايتان نتيجه معکوس خواهيد گرفت. امروز مداومت داشتن  در کار موثرتر از فوران کردن انرژي هاي خلاقانه است.


فال تیر

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین تیر ماه

امروز ماه در پنجمين خانه تان يعني خانه خلاقيت قرار مي‌گيرد و شما وسوسه مي‌شويد کاري را انجام دهيد که ذات واقعي‌تان را به نمايش بگذارد. اين سخن به اين معني نيست که به خودتان سختي مي‌دهيد تا کاري را با شيوه اي متفاوت از روشهاي خسته کنده کاريتان انجام دهيد؛ بلکه بدين معني است که وقت کافي اختصاص مي‌دهيد تا چيزي خلق کنيد که واقعاً برايتان مهم باشد. اين کار شايد مهم‌ترين تلاشتان باشد، چراکه با اين کار مي‌توانيد با رفتار ژرف خود بر ديگران هم تاثير بگذاريد.


فال مرداد

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین مرداد ماه

ماه جديد برج عقرب براي شما نتايج خوبي به همراه ندارد، چرا که شما نمي‌توانيد عقل و دل خود را به يک مسير يکسان هدايت کنيد. کدام برنده خواهند شد؟! فرقي نمي‌کند. هر کدام که باشد باز شما چيزي را از دست داده‌ايد. پس به جاي اينکه بين منطق و احساسات يکي را برگزينيد، موقعيتي را پيدا کنيد که بتوانيد به هر دو جنبه توجه کنيد و در عين حال که انسان منطقي‌اي هستيد، به احساساتتان نيز اجازه ظهور بدهيد.


فال شهریور

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین شهریور ماه

خيلي عجيب است که ماه جديد برج عقرب در سومين خانه‌تان يعني خانه ارتباطات قرار مي‌گيرد و ميزان تعاملات و همکاري‌هاي شما را با افراد ديگر ارزيابي مي‌کند. امروز شما نمي‌توانيد به راحتي قولهايي که به افراد ديگر داده‌ايد و حرفهايي که آنها قبلا بهتان گفته اند  را به ياد بياوريد، چراکه بهرام يعني سياره بخت شما به سمت اورانوس وحشي کشيده مي‌شود. همين حالا به خودتان تکاني بدهيد، براي اينکه فردا انرژي‌تان تحليل مي‌رود.


فال مهر

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین مهر ماه

ماه در دومين خانه تان يعني خانه مسائل مالي برايتان استرس به همراه دارد، امروز اگر مجبور شويد مشکلات مالي تان را رفع کنيد به اندازه قبل به خودتان اطمينان نخواهيد داشت. اجازه ندهيد اين عدم اطمينان باعث ايجاد ترس در وجودتان شود. اگر توانستيد فقط يک قدم برداريد، اين اتفاق بدي نيست. دست برداشتن از مقاومت و پافشاري بدين معني نيست که ناراحتي تان را انکار کنيد، بلکه بايد با ايجاد کردن نگرشهاي مثبت در خود با آنها روبرو بشويد.


فال آبان

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین آبان ماه

شما فکر مي‌کنيد کارهايي که ديگر بهشان فکر هم نمي‌کرديد را هم مي‌توانيد دوباره انجام دهيد، اما اين خط فکري ممکن است برايتان مشکل ساز باشد. داشتن ديد مثبت خصوصيت خيلي خوبي است، اما امروز شناختن مرزها و محدوديتهايتان شما را از نااميدي فردا نجات مي‌دهد.


فال آذر

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین آذر ماه

شما دنيايي براي خود مجسم کرده ايد که در اين جهان از عهده انجام دادن هر کاري برمي‌آييد، اما ممکن است فرصت برقرار کردن ارتباطي عميق و دوستانه با يک نفر را از دست بدهيد. پنهان کردن ضعف ها و سستي ها لزوما باعث نابود شدن آنها نمي‌شوند! خودتان را مجبور کنيد که احساساتتان را فاش کرده تا بتوانيد به راحتي با ديگران تبادل نظر کنيد. هيچ کس ازتان انتظار ندارد هميشه يک ابرقهرمان باشيد!!


فال دی

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین دی ماه

امروز دوستان و همکارانتان نظريات خيلي خاصي عرضه مي‌کنند و شما در عين حال که اطلاعات گذشته خود را کامل تر مي‌کنيد، دلتان نمي‌خواهد دست از تنبلي برداريد. شما راه و روش خود را تثبيت کرده‌ايد و نمي‌خواهيد به منظور پيدا کردن ديدگاه‌هاي متفاوت فکر خود را تغيير دهيد. بادقت به حرفهايي که ديگران مي‌زنند گوش دهيد، اما بعد دست به کار شده و هر کاري به نظرتان بهتر بود را انجام دهيد.


فال بهمن

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین بهمن ماه

با وجود مشکلاتي که در محل کارتان احساس مي‌کنيد روز خوبي را برايتان پيش بيني نمي‌کنيم، اما آنها به آن اندازه که شما فکر مي‌کنيد بد نيستند. اگر فقط يک بار احساسات خود را مطرح کنيد، آن موقع موقعيت مناسبي براي به وقوع پيوستن اتفاقات خاص به وجود خواهد آمد. وقتي که منطق را پيشه خود سازيد، صداقت داشتن بهتان کمک مي‌کند مسير پيش رويتان را هموار کنيد.


فال اسفند

– فال روزانه در روز 23 مرداد 1400 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما دقيقاً مي‌دانيد که چه مي‌خواهيد و هيچ کس نيز قصد ندارد جلوي شما را بگيرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسيدن به اهدافتان را  از دست بدهيد. همچنين شما مسئوليتهاي خيلي زيادي پيش رويتان داريد که مجبوريد بهشان رسيدگي کنيد. هرچقدر سريعتر به اين کارها برسيد، زودتر مي‌توانيد به کارهاي مورد علاقه‌تان بپردازيد.


به این فال امتیاز بدید

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین 4.6 / 5. تعداد آرا : 69

هنوز کسی رای نداده...