اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: تحریم دکتر ظریف درسی بزرگ برای ساده اندیشانی است که تصور می کنند با مذاکرات در برابر زورگویان می توانند امتیازاتی بدست آورند. آنها بهتر است با اتکاء به ملت ها و دولت های دوست در صحنه بین الملل به موفقیت دست یابند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تحریم ظریف را یک درس عبرت‌آموز برای سیاستمداران دانست، گفت: پس از ۶ سال که دولت در پی مذاکره و اجرای سیاست برد ـ برد بوده، حالا مدیر اصلی مذاکرات توسط ایالات متحده تحریم می‌شود.

بادامچیان گفت: اگر تا به حال افرادی در دولت، نگاه متمرکز به غرب داشته‌اند، این تجربه مفیدی است که نگاه خود را بصورت گسترده به همه کشورهای جهان داشته باشند و بیش از همه با کشورهایی ارتباط برقرار کنند که با ما در معرض دشمنی ها، تحریم ها و تعرفه های اقتصادی توسط آمریکا و غرب می باشند و نگاه به شرق و کشورهای دیگر را فعال کند.


تجمع ما اجازه نمی دهیم

تجمع ما اجازه نمی دهیم

وقتی در مراحل مذاکرات هسته ای مردم مسلمان احساس کردند که اعتماد بیش از حد به امریکا در حال وقوع است با برگزاری تجمعات « ما اجازه نمی دهیم » در شهر های بزرگ کشور اعتراض خود را اعلام داشتند ، اما جواب دولت چه بود ؟

امروز نباید اقدامات دولت امریکا را اقدامات شخص ترامپ اعلام کرد . یکی از حیله های سیاسی که در فضای رسانه ایی کشور پدیدار شده است این است که واژه « امریکا » و « ترامپ » را متناسب با منافع خود جابجا می کنند. ترامپ رئیس جمهور امریکا می باشد و با استفاده از قوانین امریکا و پشتیبانی مجالس قانون گذاری امریکا دست به  اقدامات ظالمانه ی خود می زند ، در نتیجه نمی توان ترامپ را جدا از امریکا ترجمه و تفسیر کرد.


نظرات خود را در مورد اعتماد به امریکا در قسمت نظرات ثبت کنید.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 9

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir