روزنامه تلگراف چاپ لندن برای اولین بار پرده از رازی برداشت که به نظر می‌رسد قطره‌ای از دریای واقعیت مدیران بی‌لیاقت و البته اتوکشیده انگلیس باشد. موضوعی که دقیق نشان داد که یک انگلیسی هرگز به انگلیسی رحم نمی‌کند!

مرگ 1000نفر در ماه فقط به خاطر تشنگی

این روزنامه در گزارش خود آورده است که عدم اعتنای پرستاران به بیماران بیمارستان به حدی رسیده است که هرماه ۱۰۰۰ نفر فقط براثر تشنگی روی تخت بیمارستان از دنیا می‌روند و هیچ اعتنایی به آن‌ها نمی‌شود.

موضوعی که شاید فکر می‌کردیم فقط در اتیوپی یا صحرای غربی آفریقا با آن مواجه باشیم.

این افراد که به علت جراحات و شبیه آن به‌شدت با کاهش مایعات بدن روبرو بوده‌اند به علت عدم رسیدگی تشنه‌لب از دنیا رفتند. به‌نحوی‌که خود گزارش تصریح می‌کند که در برخی موارد فقط اگر پرستار چند لیوان آب می‌داده که بخورند کافی بوده و حتی نیاز به تزریق مایعات هم نبوده است.

 اگر پرستاران به وظایف خود عمل کنند

در ادامه این گزارش اضافه می‌کند سازمان‌های نظارتی بیمه در انگلیس اضافه کرده‌اند که اگر پرستاران به وظایف خود عمل کنند ، قطعاً سالیانه جلوی مرگ ۴۰ هزار نفر در بیمارستان‌های آن کشور گرفته خواهد شد.

در بخش پایانی این گزارش آمده است که این‌ها فقط آمار مرگ‌ومیر ناشی از کمبود آب و غذا در بیمارستان‌ها است و در کمال تعجب ادامه می‌دهد،  هرسال ده‌ها هزار تن در بیمارستان‌های انگلیس به خاطر تشخیص اشتباه دکترها فوت می‌کنند که خود آمار دهشت‌آوری است.

انگیزه این جنایت چیست ؟

شرکت های بیمه برای نگهداری و هزینه های دنباله دار بیماران باید مبالغ زیادی هزینه کنند ، به همین دلیل با پرداخت مبلغی به پرستاران و حتی در سطح بالاتر یعنی مدیران بیمارستان ها از آنها می خواهند تا پرونده های بیمه را با مرگ بیمار مختومه کنند .

این تجارت سالیانه چند میلیارد پوند برای شرکت های بیمه درامد ایجاد می کند درآمدی به قیمت کشته شدن انسان های بی شمار…

 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir