معرفی کامل پیاسکلیدین

پیاسکلیدین (Piascledine)، نوعی داروی گیاهی است که برای درمان درد و التهاب ناشی از آرتروز به شکل قرص مصرف می‌شود.پیاسکلیدین دارای ترکیبات گیاهی همچون آووکادو و سویا می باشد که به بازگرداندن ساختمان غضروف به حالت طبیعی کمک می نماید. همچنین می توان از این مکمل گیاهی برای درمان بیماری های دژنراتیو مفاصل و استئوآرتریت استفاده نمود.

موارد مصرف پیاسکلیدین

کپسول پیاسکلیدین موجب کاهش درد و التهاب مفاصل شده و به بهبود علایم آرتروز کمک می‌نماید. این مکمل گیاهی دارای تاثیر مطلوب و ماندگاری است. بنابراین اثرات درمانی آن حتی بعد از قطع درمان نیز تا ۸ ماه وجود دارد. همانطور که اشاره نمودیم پیاسکلیدین ۳۰۰ برای درمان آرتروز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مکمل گیاهی تسکین‌دهنده درد و التهاب مفاصل و ترمیم‌کننده بافت مفصلی است. همچنین موجب جلوگیری از تخریب غضروف ها می‌شود. این دارو به بیمارانی که در اثر فرسایش مفاصل، قابلیت حرکت خود را از دست داده اند، کمک می‌کند.


ترکیبات پیاسکلیدین

آووکادو، سویا، بوتیل هیدروکسی تولوئن

 


عوارض جانبی پیاسکلیدین

میگرن , بثورات جلدی , درد معده

پیاسکلیدین یکی از ایمن‌ترین داروها محسوب می‌شود، زیرا عوارض شدیدی ندارد.


تداخلات دارویی پیاسکلیدین

لووتیروکسین , وارفارین , آسپرین

فراورده های حاوی آهن

 

 

 


 

موارد منع مصرف پیاسکلیدین

حساسیت به دارو

مصرف در بارداری

گروه C . عوارض مصرف این دارو در جنین نامشخص استهیچ اطلاعاتی از استفاده از پیاسکلیدین در زنان باردار وجود ندارد. به عنوان یک اقدام احتیاطی، بهتر است از مصرف از پیاسکلیدین در دوران بارداری اجتناب شود.


 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.4 تعداد آرا: 11

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir