در مورد فیلرها یا پر کننده های پوستی چه میدانید؟

هیالورونیک اسید یکی از اجزای طبیعی پوست است که باعث قوام و نرمی پوست میشود. با گذشت سن میزان تولید این اسید در پوست کاهش یافته که نتیجه آن نازکی و شل شدن پوست ودر نهایت چین و چروک عمیق و سطحی است.

بیشتر فیلرها از هیالورنیک اسید تشکیل شده است که به همین دلیل به آسانی در پوست تزریق میشود وتحمل آن برای فرد راحتتر است و به تدریج جذب پوست میشود. از جمله دلایل پر طرفدار بودن این روش مقرون به صرفه بودن آن است و به راحتی در دسترس عموم میباشد و یکی از بزرگترین پیشرفتهای صنعت بهداشتی و پزشکی زیبایی میباشد.

این روش برای کسانی که به دنبال درمانهای ضد پیری هستند بهترین انتخاب است زیرا هزینه بالایی نداشته و در کمترین زمان انجام شده و هم نتیجه کار بعد از تزریق مشهود است. از طرفی میتوانند با کمترین اقدام تهاجمی چین و چروکهای صورت خود را به طور موقتی از بین ببرند. ماندگاری این روش بین ۱۸ ماه تا دو سال است. از فیلرها همچنین میتوان برای بر جسته کردن لبها و گونه ها استفاده کرد. علاوه بر این از فیلر میشود جهت متناسب سازی اطراف لبها ؛دور دهان و دور چشم ویا احیای پوست استفاده کرد. پس میبینید فیلرها کاربردهای زیادی در ریبایی صورت و محو مشکلات پوستی دارد.

کشیده شدن پوست با فیلر ها

وقتی شما در خطوط عمیق صورت خود فیلر تزریق می کنید پوست بالا می آید و به حالت کشیده شده و شاداب خودنمایی می کند به همین دلیل افرادی که از فیلر ها استفاده می کنند علاوه بر از بین رفتن خطوط چهره خود با کشیده شدن پوست روبرو می شوند که البته نکته مثبتی هست.

 فیلرها  پوست را اصلاح می‌کنند

اسید هیالورونیک یک جاذب فوق العاده آب می باشد  –نزدیک به ٢۰۰ برابر حجم خودش– از این رو، وقتی به داخل پوست تزریق می‌شوند، آن را پر می‌کنند و رطوبت عمیقی به پوست می‌دهند. همچنین می‌توانند با کم‌ کردن منافذ و روشن کردن پوست، بافت آن را هم اصلاح کنند.

درمان محبوب تزریق تقویت‌ کننده‌ ی پوست بر همین مبنا شکل گرفته است. چروک‌ها، خطوط سطحی، منافذ، بافت پوست و رنگ آن با این تزریق اصلاح می‌شوند.

عمر فیلر های پوست چقدر می باشد ؟

با پیشرفت تکنولوژی، ماندگاری فیلر ها طولانی و طولانی تر می شود. به طور کلی، فیلر های نازک‌ تر مانند رتیلین کوتاه مدت‌ ترین نوع هستند- ٣ تا ۶ ماه ماندگاری دارند.

فیلرهای سخت تر مانند ژوودرم تا ١٨ ماه ماندگاری دارند. فیلرهای جدید نسل دوم، مانند نیوویا هم ١٨ ماه یا بیشتر ماندگاری دارند. طول عمر مواد فیلرها بستگی به عوامل بسیاری از قبیل محصول، سبک زندگی، ناحیه صورت و حتی روش تزریق دارد. با تکرار درمان، ماندگاری فیلرها بیشتر و بیشتر می‌شود.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir