پایان کار دوچرخه های بیدود

به گزارش رکنا پیروز حناچی شهردار تهران ظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیدود گزارش‌هایی دارد که نشان می‌دهد به نسبت سرمایه‌گذاری که انجام داده چرخ اقتصادی آن نمی‌چرخد.وی ادامه داد: طبیعی است چون این شرکت نوپا است، باید استفاده‌کنندگانش افزایش یابد، به همین دلیل برای ادامه کار آن‌ها در حال مذاکره هستیم.

شهردار تهران با بیان اینکه در دوره جدید تمام تلاشمان این است که به عنوان یک شتاب‌دهنده اصلی برای فضا‌های کسب و کار محیطی مناسب را فراهم کنیم، اظهار کرد: این کار توسط نیرو‌های جوان می‌تواند به ثمر نشیند تا مردم هم سرویس‌دهی بهتری را دریافت کنند.

همچنین غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در یک پیام توئیتری علت جمع آوری دوچرخه‌های بیدود را اغتشاشات اخیر در تهران دانست.

تکلیف سپرده های مردم نزد بیدود

در ادامه سرنوشت پول‌های مردمی که در حساب بیدود به امانت سپرده شد بود را از آزاده دل مدیر سیستم حمل و نقل پاک شهرداری تهران پرسیدیم و او در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: وضعیت سپرده‌های شهروندان بلافاصله بعد از تعیین تکلیف بیدود مشخص خواهد شد و در صورت جمع آوری این دوچرخه‌ها، مبالغ اخذ شده به حساب افراد بازگردانده می‌شود.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir