حجم ثروتی که کیمیا علیزاده از جمهوری اسلامی به چنگ آورد

300سکه طلا و 10هزار دلار برای مدال طلا درحالی از طرف وزارت ورزش به او تعلق گرفت که پاداش مدال برنز او 120 سکه و سه هزار دلار بود.

یک دستگاه آپارتمان از طرف استانداری البزر، 50میلیون تومان وجه نقد از طرف شورای شهر کرج و یک جفت کفش طلای یک کیلویی که ارزش در سال 1395 تا صدمیلیون تومان هم می‌رسید جوایز و ثروتی است که کیمیا از از دستگاه‌های آلوده به دروغ و البته زن‌ستیز جمهوری اسلامی دریافت کرده است. جوایزی که احتمالا موقع دریافت آلوده و نخواستنی به حساب نمی‌آمدند.

با یک حساب و کتاب ساده می توان گفت کیمیا علیزاده حدود 2 تا 3 میلیار تومان به خاطر مدال برنز المپیک از جمهوری اسلامی به دست آورده است .

حجم ثروتی که کیمیا علیزاده از کشور خارج کرد

هر طرف که باد بیاید

کیمیا علیزاده در برنامه خندوانه یکی از بهترین لحظات زندگی‌ اش را لحظه دریافت پیامی اعلام کرد  بود که رهبری شخصا برای تقدیر از او  ارسال کرده بودند.

واکنش کیمیا علیزاده به پیام تبریک رهبری

اگر “انسانیت” به زعم کیمیا علیزاده، تهمت زدن و هادی ساعی را “تن به ذلت داده” خطاب قرار دادن است همان بهتر که این قبیل انسانیت ها در خاک ایران نباشند. ایرانی که در چهارگوشه اش هزاران کیمیا علیزاده و سعید مولایی هر روز چشم به جهان می گشایدند و هر یک لیاقت در دست گرفتن پرچم کاروان ورزشی کشورمان در المپیک را دارند باکی از بود و نبود انگشت‌شمار افرادی با هویتی اینچنینی نیست. به راستی نشان دادی لقب “کیمیای ورزش ایران” که پس از کسب برنز المپیک به تو دادند برازنده ات نیست!

شوهر خوش غیرت کیمیا علیزاده

بسیاری بر این اعتقاد هستند که همه اتفاقاتی که در مورد مهاجرت کیمیا علیزاده افتاده است زیر سر همسر او می باشد همسری که عکس های بی حجاب زنش را به محض رسیدن به خارج از ایران منتشر میکند.

همسر کیمیا علیزاده به اسم «حامد معدنچی» سال ها در تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان و پیکان تهران حضور داشت. او ۲ سال پیش به دلیل مصدومیت شدید، تصمیم به کناره گیری از دوران حرفه ای خود کرد.

همسر ورزشکاران همسر والیبالیست ها همسر کیمیا علیزاده همسر حامد معدنچی خانواده کیمیا علیزاده بیوگرافی کیمیا علیزاده بیوگرافی حامد معدنچی اینستاگرام کیمیا علیزاده اسامی ورزشکاران ایرانی ازدواج ورزشکاران

اما او به طور کلی والیبال را کنار نگذاشت و به عنوان یک مربی در مدرسه والیبال ستارگان البرز به فعالیت خود ادامه داد.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 54

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir