ابروها و مژه‌ها نقش مهمی در زیبایی چهره انسان و به‌طور ویژه چشم‌ها دارند. مژه‌های پرپشت، بلند و تیره چشم‌ها را برجسته و زیبا کرده و جذابیت آن را مضاعف می‌کنند. همچنین که ابروها به چهره و صورت فرم و شکل منحصربه‌فرد می‌دهند. بنابراین ریزش مژه و ابروها موجب اختلال در وضعیت ظاهری شده و استرس و اضطراب به همراه دارد.

معرفی کامل پپتید

در این شرایط باید بر این استرس غلبه کرده و به فکر راهکارهای منطقی و عملی بود. در وهله اول بهتر است بدانیم چه عواملی باعث ریزش ابروها و مژه‌ها می‌شوند؛ اختلالات هورمونی، مصرف برخی داروها، اختلالات تیروئید، افزایش سن، استرس، رنگ کردن، برداشتن و یا کندن ابروها، کاشت مژه، استفاده از ریمل‌های ضدآب، فرمژه، استفاده از چسب‌های قوی برای چسباندن مژه مصنوعی و … برخی از مهم‌ترین عوامل ریزش ابروها و مژه‌ها هستند.

پپتید چیست ؟

در چنین شرایطی موهای ابرو و مژه دچار سستی و ریزش می‌شوند. در حال حاضر با انجام آزمایش‌های گوناگون و تحقیقات متعدد درزمینه عوامل مؤثر بر رشد و تقویت ابروها و مژه‌ها، محصولاتی کارآمد با بهره‌گیری از انواع پپتیدها و عصاره‌های گیاهی وارد بازار شده‌اند. پپتیدها پروتئین‌های ریزمولکولی هستند که باقابلیت جذب سریع، تأثیر قابل‌توجهی دررویش موهای ابرو و مژه دارند.

سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو

سرم های دارای پپتیده، سبب افزایش استحکام موها در محل رویش، طولانی شدن فاز رشد موها و تحریک آن و رویش مجدد آنها می‌شوند. وجود مواد مغذی ازجمله ویتامین‌ها و آمینو اسیدهای حاوی گوگرد باعث تقویت ابروها و جلوگیری از ریزش آنها می‌شود.

نکته مهم و اساسی در سرم تقویت‌کننده و ضد ریزش ابرو  این است که سبب تغییر رنگ ابروها نشده و هیچ‌گونه شوره یا سفیدی از خود به‌جای نمی‌گذارد. اپلیکاتور خاص این محصولات مصرف آن را راحت‌تر نموده و ماساژ ملایم آن بر روی ابروها علاوه بر پخش یکنواخت محصول، باعث تحریک گردش خون درمحل و اکسیژن‌رسانی بهتر به ریشه ابروها می‌شود.

مزایا:

  • محرک رویش و رشد مجدد و تقویت ابرو
  • جلوگیری از ریزش ابرو
  • دارای مواد مؤثر جهت افزایش ضخامت تارهای ابرو

سرم ضد ریزش و تقویت مژه

سرم ضد ریزش و تقویت مژه حاوی فعال‌ ترین ماده شناخته‌ شده پپتیدی جهت افزایش رشد مژه‌ها می‌باشد و باعث افزایش ضخامت، استحکام و پررنگ‌تر شدن مژه‌ها می‌شود. وجود انواع ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی نظیر ویتامین‌های گروه B و اسیدهای آمینه حاوی گوگرد در این سرم ها سبب تقویت ساختار مو، افزایش گردش خون و اکسیژن‌رسانی بهتر به فولیکول‌های مو می‌شود.

پس از دوره کوتاهی استفاده از سرم تقویت‌کننده و ضد ریزش مژه ، شاهد افزایش رشد و ضخامت قابل‌ توجه مژه‌ها خواهید بود. به‌علاوه این محصول با افزایش استحکام مژه‌ها از آنها در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می‌نماید. این سرم ها فاقد عوارض جانبی مانند تغییر رنگ پلک‌ها و سایر عوارض ایجادشده در اثر مصرف پروستاگلاندین‌ها می‌باشد.

مزایا:

  • حاوی ترکیبات مؤثر جهت جلوگیری از ریزش مژه‌ها
  •  تقویت مژه، ریشه مژه‌ها و ایجاد استحکام در آنها
  • افزایش طول، حجم و ضخامت مژه

زندگی در دوران معاصر به دلایل متعدد استرس‌زا و اضطراب‌آور است. بخشی از این استرس‌ها درگیری ما با دغدغه سلامتی است. دغدغه‌ای درست و منطقی که زاییده شرایط کنونی زندگی ماست. بااین‌وجود ما بر این باوریم که راهکار درست و منطقی در چنین شرایطی یافتن درست‌ترین نسخه ممکن است. نسخه‌ای که در آن کمترین مضرات و بیشترین فواید ممکن وجود داشته باشد. سینره خود را متعهد به ارائه درست‌ترین نسخه می‌داند.

عوارض پپتید

عوارض پپتید ها مربوط به افرادی هست که این ماده را به صورت تزریقی یا خوراکی برای عضله سازی و فعالیت های ورزشی مصرف می کنند .

پپتید
پپتید

هر یک از این پپتید ها خواص و عوارض مخصوص به خود دارند و تاثیر آنها برای هر فرد متفاوت است و بستگی به خصوصیان ژنتیکی فرد ، سن ، نوع تمرین و .. دارد، پپتیدهای مرسوم برای ورزشکاران عبارتند از :

  • IGF
  • MGF
  • GHRP۶
  • GHRP۲
  • IPAMORELLIN
  • HEXARLIN
  • CJC۱۲۹۵
  • CJC۱۲۹۵DOC
  • PT۱۴۱
  • TB۵۰۰
  • SERMORELLIN
  • HGHFRAGMENT

IGF

از عوارض آن میتوان به رشد بافت روده، تغییر در سطح قند خون ، آبدار شدن پوست با عدد اندومورفی بالا اشاره کرد.


GHRP۶

مصرف این پپتید دوپینگ است و برای افرادیکه در خانواده سابقه بیماری سرطان یا پیدایش تومور دارند بسیار خطرناک است.

HGHfragment

این پپتید موجب افزایش ترشح کورتیزول و پرولاکتین میشود.

CJC

عوارض آن شامل : سرگیجه ، سنگینی سر و چشم ، احساس گرما ، کرخی دست و پا ، احتباس آب ، احساس ضربان در شقیقه ، گرفتگیهای شدید عضلانی میباشد.

HEXARLIN

به شدت موجب افزایش ترشح هورمون رشد و پرولاکتین(ترشح پرولاکتین به سبب استرس زیاد، مصرف استروئیدها، اختلال در عملکرد تیروئید نیز بوجود میاید که موجب آویزان شدن سینه مردان شده و تمایلات جنسی مردان را به شدت کم میکند) و کورتیزول میشود و روی اشتها بی تاثیر است.

IPAMORELIN

تاثیرش بروی ترشح هورمون رشد به اندازه هگزارلین و جی اپ آر پی ۲ نیست، بروی اشتها تاثیری نمیگذارد و تاثیری بر ترشح پرولاکتین و کورتیزول ندارد.


به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 82

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir