انتقاد حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی به نمایندگان

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی درباره انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و وظیفه مردم در این باره اظهار داشت:‌ مردم باید محکم پای انتخابات بیایند و همه بدانند که این حضور گسترده، مشت محکم بر دهان استکبار جهانی و آمریکایی‌ها است.

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، وی با اشاره به انتخابات هفته آینده مجلس و مردم ایران گفت:‌ باید در انتخاب‌ نمایندگان خود دقت کرده و انتخاب صحیحی را داشته باشیم. 

رد صلاحیت نمایندگان

دبیرکل جبهه پایداری تصریح کرد: نباید ما شاهد مجلسی باشیم که بعد از 4 سال بگویند 90 نفر از نمایندگان رد صلاحیت شده‌ و پرونده مالی دارند که خیلی افتضاح است. 

درباره شاخص‌های نمایندگان مجلس اظهار داشت: نماینده مجلس باید فتنه‌ستیز، انحراف‌ستیز، فسادستیز بوده و شفاف باشد.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها نظام اسلامی را خراب می‌کند، افزود: وکیل مردم در مجلس نباید اهل فساد مالی باشد و باید در زمینه شفافیت مالی، شفافیت اقتصادی و شفافیت سیاسی پیش‌قدم باشد. ضمن اینکه باید رأی نمایندگان در پارلمان مشخص بوده و درباره آن پاسخ دهد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد:‌ اگر آرای نمایندگان شفاف باشد مردم متوجه خواهند شد که نماینده‌ آنها اهل زدو بند است؟ اهل فریب است یا خیر؟ 

آقاتهرانی گفت: نماینده مجلس باید ولایتمدار، کارآمد و پرکار باشد. ضمن اینکه اگر این نماینده جوان، کارآمد و فهیم باشد بسیار مهم است لذا تنها شاخصه جوان بودن ملاک نیست. ضمن اینکه اگر آن نماینده هم پیر و کارآمد باشد مشکلی ندارد به شرطی که متخصص و مجرب باشد.

مشارکت مردم در انتخابات 2 اسفند

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی تصریح کرد: مجلس یازدهم باید به مراتب نسبت به مجالس قبلی بهتر باشد.

وی اظهار امیدواری کرد که مردم در 2 اسفندماه پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی گسترده‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهند.

آقاتهرانی با تأکید بر آنکه هر قدر مجلس قوی باشد دولت هم قوی خواهد شد ولی اگر دولت ضعیف بود مجلس می‌تواند آن را به خط کند ولی اگر مجلس ضعیف باشد و با دولت زدوبند کرده و معامله کند مردم دچار مشکل و معضل خواهند شد و برهمین اساس کمرشان زیر بار اقتصاد و مشکلات خرد خواهد شد.

وی افزود: اگر مردم نماینده مجلسی داشته باشند که در برابر سوءعملکرد و سوءتدبیر ایستادگی کرده و حق مردم را مطالبه کند هیچ‌گاه دولت نمی‌تواند هر کاری که دلش خواست انجام دهد.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: ضعف دولت ما به دلیل ضعف مجلس ما است ضمن اینکه ضعف مجلس ما هم به عدم رأی دهی مناسب مردم بازمی‌‌گردد، از این رو رأی‌ مردم در 2 اسفند بسیار مهم است.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir