غلامرضا تاجگردون

غلامرضا تاجگردون متولد  شهریور ۱۳۴۵ در شهرستان گچساران سیاستمدار می باشد . وی در دوره ی 9 و 10 مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده شهرستان گچساران و باشت حضور داشته است .

نام نام خانوادگی : غلامرضا تاجگردون
تاریخ تولد : شهریور ۱۳۴۵
محل تولد :گچساران
جناح سیاسی :اصلاح طلب
مدرک تحصیلی :کارشناسی ارشد اقتصاد
دانشگاه شهید بهشتی

تحصیل در بلژیک

تاجگردون مدرک دکتری مدیریت اقتصادی را در سال ۲۰۰۸ از مؤسسه « گلوبال بیزنس » ، در شهر بروکسل، بلژیک دریافت کرده‌ است ، اما نام این موسسه در فهرست دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران قرار ندارد، لذا در سالهای ۱۳۹۰ و ۱۳۹۴ وی با مدرک کارشناسی ارشد، برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام کرد.

طبق لیست دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، که توسط اداره کل امور دانشجویان این وزارتخانه، منتشر می‌شود، مدرک اخذ شده از موسسه Global Business Academy غیرقابل بررسی و ارزشیابی است و در ایران اعتبار ندارد.

Gholamreza Tajgardoon

هفته نامه توازن

وی به عنوان صاحب امتیاز هفته نامه « توازن » یکی از نمایندگان فعال در عرصه رسانه به حساب می آید .

وضعیت مالی تاجگردون

وی در مورد اموال خود گفته است :

پدر من مالک بود. من … زمانیکه دو سال داشتم چندین هکتار زمین به نام من خورده است. پس من از ابتدا مالی داشتم و این مال هم زایش و درآمد دارد. حتی وقتی نونهالی بودم … من و برادرانم سیصد یا چهارصد هکتار زمین داریم. این زمین‌ها مکانیزه هستند، آب دارند و روی آنها کشاورزی می‌شود… زمانی که حدودا ۲۲ سال داشتم یک آپارتمان در خیابان وزرای تهران خریدم. پس اگر مالی دارم و زیاد می‌شود از مجلس و دولت نبوده است. از ۲۴سالگی هم جزو مدیران ارشد کشور بودم و حقوق بالایی داشتم. یک هوش حداقلی معیشتی هم دارم … اینطور بوده که زمینی بفروشم یا ماشینی بخرم و بفروشم اما سعی کردم حتی سهوا هم مال حرام در اموالم وارد نشود. مرفه بی درد نیستم، تجملاتی هم زندگی نمی‌کنم اما سعی کردم مالم را کتمان نکنم، اینطور که بگویند فرد می‌تواند سوار لکسوس شود اما با پراید عبور و مرور کند.

حاشیه تبلیغات انتخاباتی

تبلیغات غلامرضا تاجگردون

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در 25 بهمن 1398 ویدئویی از افتتاح پر و صدا و عجیب ستاد انتخاباتی غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شد که حواشی و جنجال‌های زیادی را در پی داشت؛ ویدئویی که به گفته کاربران فضای مجازی  به افتتاحیه المپیک و جشن‌های ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی شباهت دارد تا تبلیغات برای یکی از صندلی‌های مجلس شورای اسلامی!

تبلیغات غلامرضا تاجگردون
تبلیغات غلامرضا تاجگردون
تبلیغات غلامرضا تاجگردون
تبلیغات غلامرضا تاجگردون

اینستاگرام غلامرضا تاجگردون


منبع : ویکی پدیا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 8

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir