نگین معتضدی سوم مهر سال 64 در تهران به دنیا امده است ، یک خواهر به اسم طلا دارد اهل شمیران محل حصار بوعلی است در دانشکده هنر و معماری تا ترم ششم رشته نمایش تحصیل کرده است . ( بیوگرافی نگین معتضدی + حواشی و اینستاگرام )

بیوگرافی نگین معتضدی

نام نام خانوادگینگین معتضدی
تاریخ تولد3 مهر 1364
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیانصراف از دانشگاه
وضعیت تاهلمتاهل
همسرانهمسر اول : جواد خیرخواه
همسر دوم : امین امانی
بیوگرافی نگین معتضدی + حواشی و اینستاگرام

نگین معتضدی دوران کرونا
نگین معتضدی دوران کرونا

کتاب

او داستان کوتاه مینویسد ، ولی هنوز هیچ کدام را چاپ نکرده و یک مجموعه دلنوشته دارد به نام چکمه های بنفش که تصمیم دارد که آن را منتشر کرد .

تاثیر خواهر

طلا معتضدی خواهر وی نویسنده است ، می گوید از کودکی روی من تاثیر داشته و تئاتر را هم با او شناخته ام ، در ابتدا می خواستم رشته دامپزشکی بخوانم بخاطر علاقه زیادی که به حیوانات دارم ولی زمانی که طلا رشته تئاتر را در دانشگاه انتخاب کرد من هم همان راه را رفتم .

نگین معتضدی و مادرش
نگین معتضدی و مادرش

زندگی شخصی

معتضدی در سال 1395 با جواد خیرخواه ازدواج کرده است ، پس از مدتی خبر جدایی وی در برخی از رسانه ها مطرح شد که در آخر این خبر تایید شد .

همسر نگین معتضدی
همسر نگین معتضدی

ازدواج دوم

در تاریخ 20 آذر 1399 خبر ازدواج نگین معتضدی و امین امانی توسط این زوج در اینستاگرام اعلام می‌شود .

اردواج دوم امین امانی
اردواج دوم امین امانی
امین امانی و نگین معتضدی
امین امانی و نگین معتضدی

تئاتر

او در سال 86 دانشگاه پذیرفته می شود ، آن زمان دلش بیشتر می خواسته در حوزه تصویر و فیلم و سریال کارکند و میگوید احتمالا دلیلش این بوده که تئاتر جرات می خواهد و کار سخت و ترسناکی است ولی در عین حال همان اوایل دانشگاه روی پایان نامه های دوستانش کار میکرده و به دفتر های سینمایی میرفته که استادان وی معرفی میکردند ، آنجا تست میداده ولی قبول نمیشده است .

پرکار

در 5 سال اول شروع بازیگری بسیار پرکار بوده و تعطیلی نداشته است ، به گونه ای که پژمان بازغی به او می گوید تو فقط در کانال کولر نیستی چون ما در همه کانال ها تو را میبینیم .

تله فیلم راز

معتضدی میگوید با تماس آقای حسین خضوعی دستیار کارگردان کار به دفتر ایشان رفته و در آنجا به او میگویند که ما به هر دفتری رفته ایم نام تو در لیست افرادی که تست داده اند بوده ، پس از صحبت و تست برای اولین مرتبه در تله فیلم راز سال 1387 با فرهاد قائمیان و شبنم مقدمی هم بازی می شود .

درآمد

نگین میگوید ترجیح میدهم اگر بخواهم شغل دومی داشته باشم نویسندگی باشد ، بازیگران زیادی رستوران داری میکنند که اتفاقا موفق هم هستند ، هادی کاظمی رستورانی دارد و زمانی که به آنجا رفتم ماست مخصوصی را سرو میکردند که در آن از تمرهندی و فلفل استفاده کرده بود امتحان آن را به همه پیشنهاد میکنم .

عکس های نگین معتضدی
عکس های نگین معتضدی

معروف شدن

پس از بازی در تله فیلم راز در تعدادی دیگر از فیلم و سریال بازی کرده ولی دیده نمی شود ، تا این که با بازی در سریال « شاید برای شما هم اتفاق بیافتد » در سال 1391 و حضور در بیش از 40 اپیزد چهره اش شناخته شده و بازی در سریال نمایش خانگی « ویلای من » کاری از مهران مدیری در همان سال موجب شهرت وی می شود .

جراحی زیبایی

به نظرم عمل زیبایی چیز بدی نبوده ولی من با صورتم مشکلی ندارم در عین حال عده ای شاید فکر کنند بینی ام بایستی عمل شود ، ولی خودم این گونه تصور نمی کنم .

نگین معتضدی کیست؟
نگین معتضدی کیست؟

مهران مدیری

توسط فرهاد عطریان دستیار سریال ویلای من به مهران مدیری معرفی می شود ، و روزی که می خواسته به دفتر ایشان برود بسیار استرس داشته وبه گونه ای که تصمیم میگیرد آن قرار را کنسل کرده و نرود ، زیرا برایش روبرو شدن با اسطوره ی بازیگری مثل مهران مدیری بسیار دشوار بوده ولی وقتی میرود با برخورد بسیار خوب او روبرو شده بگونه ای که کار را به راحتی قبول می کند .

به گفته ی معتضدی پس از سال ها که از پخش این سریال گذشته مردم از او به اسم « هنگامه مهاجر » که خانم وکیل سریال بوده یاد میکنند .

دست پخت

عقیده دارد اگر حوصله و وقت آشپزی داشته باشد ، دست پختش عالی بوده ولی خودش کلا اهل آشپزی نیست .

اینستاگرام نگین معتضدی


اینستاگرام نگین معتضدی
اینستاگرام نگین معتضدی
ویکی پدیا نگین معتضدی
ویکی پدیا نگین معتضدی
نگین معتضدی بازیگر
نگین معتضدی بازیگر
نگین معتضدی اینستاگرام
نگین معتضدی اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 113

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir