بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو  22 مرداد ۱۳۶۴ در ازمیر ترکیه به دنیا آمده است ، وی فارغ التحصیل کارشناسی اپرا دانشگاه « مرسین » می باشد اکنون به عنوان بازیگر و مدل در ترکیه شهرت فراوانی دارد . ( بیوگرافی الچین سانگو و همسرش + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیالچین سانگو
تاریخ تولد ۲۲ مرداد ۱۳۶۴
13 آگوست 1985
محل تولدازمیر
مدرک تحصیلیکارشناسی اپرا
وضعیت تاهلمجرد
قد169 سانتی متر
وزن58 کیلو گرم
بیوگرافی الچین سانگو و همسرش + اینستاگرام

عکس الچین سانگو
عکس الچین سانگو

خانواده

الچین سانگو تک فرزند می باشد ، پدرش کارمند اداره مالیت و مادرش خانه دار می باشد اصالتا اهل قفقاز می باشند .

الچین سانگو بازیگر
الچین سانگو بازیگر

آغاز فعالیت هنری

به دلیل اینکه در دانشگاه رشته اپرا خوانده بود برای بازیگری ناچار بود که به کلاس های آزاد برود ، او خیلی سریع توانست دوره های بازیگری را طی کند و بلافاصله در تئاتر های گوناگون بازی کند .

زمانی که بیست و شش ساله بود با سریال « روزی روزگاری » کار حرفه ای جلوی دوربین را آغاز کرد ، الچین طی سال های 2011 تا 2015 توانست در 5 سریال ترکیه ای بازی کند و با شتاب زیاد مراحل کاری را طی کند .

نقش دفنه

در سال 2015 شبکه استار تی وی یک پیشنهاد بازی در سریال « عشق اجاره ای » را به الچین میدهد ، او که میدانست این شبکه بیننده ی بسیاری دارد این پیشنهاد را به سرعت قبول کرد و با بازی در نقش « دفنه » شهرت خود را چند برابر کرد این سریال تا اواسط سال 2017 ادامه داشت .

این سریال از شبکه « جم » با دوبله فارسی پخش شده است و بسیاری از ایرانی ها با چهره ی او آشنا هستند .

تبلیغات

با گذشت اندک زمانی از پخش سریال « عشق اجاره ای » بسیاری از شرکت های تبلیغاتی به وی پیشنهاد مدلینگ دادند ، او که قدر این فرصت را میدانست با بهترین برند های ترکیه ای قرارداد های بلند مدت امضا کرد و این گونه هوش تجاری خود را نشان داد و درآمد خود را به شدت افزایش داد .

برند هایی که با الچین سانگو قرارداد بسته اند :

  • کوکاکولا ترکیه
  • نسکافه ترکیه
  • نمایندگی ب ام و در ترکیه
  • Elidor
  • Boyner
  • Sunsilk
تبلیغات الچین سانگو
تبلیغات الچین سانگو

افتخارات

الچین برای بازی در سریال عشق اجاره ای توانست در 23 عنوان مختلف در جشنواره های ترکیه ای کاندید شود و در نهایت 3 جایزه را تصاحب کند .

می گوید: من به سریال عشق اجاره ای مدیون هستم زیرا با وجود چندین سال فعالیت در دنیای بازیگری موفقیت چشمگیری نداشتم تا این که در این سریال بازی کردم ، پس از آن بود که دنیای من عوض شد و از این بابت شکرگزار هستم که خدا این فرصت را به من داد .

روابط

الچین سانگو تا کنون رسما ازدواج نکرده است اما مدت نسبتا زیادی است که با « یونس اوزدکین » رابطه دارد ، یونس اوزدکین یک مهندس می باشد که وضعیت مالی خوبی دارد .

الچین سانگو و دوست پسرش
الچین سانگو و دوست پسرش

محبوبیت

الچین در این سال ها با فعالیت در فضای مجازی و تبلیغات بسیار زیاد توانسته است همواره خود را در مجلات و رسانه های دیگر مطرح کند ، طبق نظرسنجی های انجام شده در کشور ترکیه دومین بازیگر محبوب می باشد .

جالب است بدانید که در اینستاگرام بیش از 7 میلیون فالوور دارد و از این نظر در میان بازیگران ترکیه رکورد دار می باشد .

بازیگری الچین سانگو
بازیگری الچین سانگو

زیباترین زن ترکیه

بنابر ادعای مجله BMC الچین سانگو در میان زنان ترکیه ای به عنوان زیباترین فرد معرفی شده است ، این موضوع با جنجال های بسیاری مواجه شده است ولی جمعیت بسیاری در ترکیه این موضوع را قبول دارند و او را ملکه زیبایی ترکیه میدانند .

الچین سانگو ویکی پدیا
زیباترین زن ترکیه

بیوگرافی هانده دوغان دمیر + اینستاگرام

علایق و سلایق

الچین گفته است به ماشین های اروپایی علاقه دارد و از ابعاد ماشین های امریکایی خوشش نمیاید ، او مدتی BMW سوار میشد اما اکنون به بنز و رنجروور روی آورده است .

در خانه اش از یک گربه نگهداری می کند و در اوقات فراغت کتاب می خواند ، دوست ندارد به تنهایی فیلم ببیند به همین دلیل همواره برای فیلم دیدن از دوستان و خانواده اش دعوت میکند تا در کنار آنها فیلم ببیند .

سال ها سیگاری بوده است ولی مدتی است که مصرف آن را کاهش داده است می گوید ترک نخواهد کرد ولی دیگر بیش از روزی 3 نخ مصرف نمیکند .

میزان درآمد

طبق برآورد مجلات ترکیه ای الچین سانگو در سال 3 تا 4 میلیون دلار درآمد دارد و تا کنون ثروتی به میزان 13 میلیون دلار را به دست آورده است .ثروت

ثروت الچین سانگو
ثروت الچین سانگو

اینستاگرام الچین سانگو

https://www.instagram.com/elcinsangu/


پیج اینستاگرام الچین سانگو
پیج اینستاگرام الچین سانگو
اینستاگرام الچین سانگو
اینستاگرام الچین سانگو

زینب در سریال سودام آلبورا

سال 2015 پیش از بازی در سریال عشق اجاره ای در سریالی به اسم « سودام آلبورا » در نقش زینب بازی کرد ، بسیاری از افراد ایفای این نقش را دلیل انتخاب او برای بازی در سریال عشق اجاره ای میدانند .

الچین
الچین

بیوگرافی بهار شاهین + حواشی و اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 88

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir