فرمانده جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به توان موشکی حزب‌الله، گفت در صورت وقوع نبرد احتمالی در آینده، روزانه حدود ۲ هزار فروند موشک و راکت به سمت اسرائیل شلیک خواهد شد.

بعد از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، «اوری گوردین» فرمانده جبهه داخلی ارتش این رژیم نیز به قدرت موشکی جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان اذعان کرد.

 گوردین امروز (دوشنبه) طی سخنرانی در کنفرانس سالیانه نشریه عبری‌زبان «بِ’شِوع» در قدس اشغالی گفت اگر در آینده جنگی با حزب‌الله دربگیرد، روزانه ۲ هزار فروند موشک و راکت به اسرائیل شلیک خواهد شد.

تعداد موشک های حزب الله لبنان

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، وی با بیان اینکه شلیک آن حجم از موشک و راکت توانمندی‌های نظامی و مدنی اسرائیل را به چالش بزرگی می‌کشد، ارزیابی کرد که حزب‌الله در حال حاضر زرادخانه‌ای متشکل از حدود ۱۵۰ هزار موشک و راکت در اختیار دارد که می‌تواند با آنها تمام مناطق فلسطین اشغالی و زیرساخت‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف بگیرد.

این ژنرال صهیونیست البته برای اینکه از میزان ضعف این رژیم در برابر محور مقاومت در منطقه بکاهد، مدعی شد: «دشمنان ما در جبهه‌های مختلف باید بدانند که اگر لازم باشد، ما ارتش قدرتمند خود را به شکلی که تا کنون ندیده باشند، فعال خواهیم کرد».

گوردین در ادامه تهدیدهای پوشالی مقام‌های اسرائیلی افزود: «دشمنان اسرائیل باید بدانند که جبهه داخلی ما مقاوم است و این را در گذشته نیز ثابت کرده است».

«بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم نیز چندی پیش ضمن بیان تهدیدهایی علیه کشور و مردم لبنان، اذعان کرد اگر جنگی در جبهه شمالی فلسطین اشغالی دربگیرد، صهیونیست‌ها بهای سنگینی باید پرداخت کنند.

پرچم لبنان
پرچم لبنان

منبع : فارس

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir