دقایقی قبل خبر فوت مشکوک بانویی در منطقه سعادت آباد تهران اعلام شد. بعد از بررسی‌های بیشتر افراد حاضر در صحنه اعلام کردند که پیکر متوفی متعلق به آزاده نامداری مجری صداوسیما است. ( آزاده نامداری درگذشت )

هنوز هیچ مقام رسمی فرد فوت شده را تعیین هویت نکرده و از نحوه مرگ این فرد اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.

وی به پرسنل اورژانس گفته است که این پیکر متعلق به آزاده نامداری است.

بر اساس پیگیری‌ها ، پیکر وی جراحت نداشته است و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت 18 و 30 دقیقه بر بالین وی حاضر می‌شوند.

بررسی های اولیه نشان داده که ۴۸ ساعت از فوت آزاده نامداری گذشته و جسد وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است.

گفته می‌شود همسر و فرزند آزاده نامداری در سفر به شمال حضور داشتند.

منزل آزاده نامداری در برجی در خیابان مهستان در طبقه هفتم واقع شده است.

خودکشی علت مرگ آزاده نامداری

قاضی شهریاری،معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران امروز 8 فروردین 1400 گفت: با بررسی و تحقیقات تکمیلی فرضیه قتل یا دگرکشی مرحوم خانم آزاده نامداری کاملا منتفی است و موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است.

قاضی شهریاری با اشاره به بررسی دوربین های مداربسته ساختمان گفت: در بررسی های تکمیلی انجام شده و به ویژه بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و داروهای موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بوده، بررسی اولیه  پزشکی قانونی در روز جاری که مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است؛ لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف داروهای اعصاب و روان مطرح است.

وی افزود: قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب شناسی است.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 10

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir