فاطمه امجدیان fatemeh amjadian مجری جوان رادیو و تلویزیون می‌باشد. وی فارغ التحصیل مقطع دکترای روانشناسی تربیتی است، در ادامه بیوگرافی فاطمه امجدیان را مرور می‌کنیم.

عکس فاطمه امجدیان
عکس فاطمه امجدیان
ویکی پدیا فاطمه امجدیان
فاطمه امجدیان
نام نام خانوادگی:فاطمه امجدیان
fatemeh amjadian
تاریخ تولد:28 شهریور 1377
September 19, 1998
سن فاطمه امجدیان:25 سال و 10 ماه
محل تولد:تهران
تحصیلات:دکترای روانشناسی تربیتی
فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی
و کارشناسی روانشناسی
شماره عضویت / پروانه نظام:۱۷۸۳۷۱۹
شماره تماس جهت مشاوره:09055212504
بیوگرافی فاطمه امجدیان

فاطمه امجدیان

خانم فاطمه امجدیان، متولد بیست و هشتم شهریورماه سال 1377، در حال حاضر دانشجوی دکترای رشته روانشناسی تربیتی هستند.

عشق به صدا، هدایتی از دوران دبیرستان:

علاقه من به دنیای صدا و مجری گری ریشه در دوران دبیرستان دارد. در آن زمان، با تشویق و حمایت بی دریغ پدر و مادرم، به سمت فعالیت‌های هنری و مجری گری جذب شدم. این شوق ذاتی، مسیر زندگی من را رقم زد و مرا به سمت این حرفه پرجاذبه رهنمون کرد.

روانشناسی، کلیدی برای درک مخاطب:

انتخاب رشته تحصیلی روانشناسی، نقطه عطفی در مسیر پیشرفت من بود. چرا که در کار رسانه، ارتباط با مردم و مخاطبان نقشی اساسی دارد و تسلط بر دانش روانشناسی، دریچه‌ای برای شناخت نیازها و خواسته‌های واقعی مخاطب می‌گشاید. در واقع، روانشناسی به مثابه ابزاری کارآمد، من را در برقراری ارتباطی صمیمی و موثر با مخاطبان یاری می‌رساند.

ترکیبی از شور و دانش، رمز موفقیت:

علاقه وافر به دنیای صدا، همراه با دانش روانشناسی، زمینه‌ساز پیشرفت من در این عرصه شده است. من همواره در تلاش بوده‌ام تا با تلفیق این دو عنصر، تجربه‌ای ارزشمند و لحظاتی خاطره‌انگیز برای مخاطبان خود رقم بزنم.

فاطمه امجدیان مجری
فاطمه امجدیان مجری

آغاز به کار فاطمه امجدیان

ورود من به دنیای حرفه‌ای صدا و سیما از طریق رادیو فرهنگ رقم خورد. با ارائه طرح برنامه‌ای روانشناسی که با رشته تحصیلی‌ام مرتبط بود، و با اتکا به جوان‌باوری و حمایت مدیر وقت شبکه رادیویی فرهنگ و همچنین پشتیبانی‌های بی‌دریغ دکتر رجب سلمانی، مدیر گروه تاریخ و اندیشه، این فرصت را یافتم که با اجرای برنامه “خشت اول” در کنار تهیه‌کننده‌ای مجرب به نام خانم مریم یوسفی‌پور، گام‌های اولیه را در این عرصه بردارم.

مجری فاطمه امجدیان
مجری فاطمه امجدیان

اولین روز حضور در رادیو

آن روز خیلی استرس داشتم اما به رویای دیرینه‌ام جامه عمل پوشانده بودم و اولین قدم‌ها را در دنیای رادیو برمی‌داشتم. باورم به خدا و دعای خیر پدر و مادرم، آرامشی عمیق در وجودم تزریق می‌کرد و اضطرابم را تا حدی فرو می‌نشاند.

اما در کنار این دلهره، شادی وصف‌ناپذیری در وجودم موج می‌زد. آن حجم از خوشحالی در دلم نمی‌گنجید و تمام وجودم سرشار از امید و آرزو برای آینده‌ای روشن بود.

فاطمه امجدیان
فاطمه امجدیان

تجربه‌های شیرین جوان‌ترین مجری رادیو فرهنگ

در طول سال‌های حضورم در رادیو فرهنگ، افتخار این را داشتم که به عنوان جوان‌ترین مجری این رسانه شناخته شوم. این عنوان، همواره مشوقی برای من بوده تا با تلاش و پشتکار مضاعف، مسیر پیشرفت را در این عرصه جذاب طی کنم.

دریافت تشویق‌ها و حمایت‌های بی‌دریغ بزرگان رادیو، انگیزه مضاعفی به من بخشیده تا با تعهدی عمیق‌تر، به رسالت خود در قبال مخاطبان فرهیخته رادیو فرهنگ عمل کنم.

حضور صمیمی و پرمهر پیشکسوتان گرامی در پشت صحنه برنامه‌ها و ابراز لطف و تشویق‌های ایشان، از خاطرات ماندگار من در این سال‌هاست.

مجری صدا و سیما فاطمه امجدیان
مجری صدا و سیما فاطمه امجدیان

مجری جوان

من همیشه در تلاشم تا ثابت کنم که زن بودن و جوانی مانعی برای پیشرفت نیست و این طرز فکر، دختری مثل فاطمه را به مجری‌ای سخت‌کوش و عاشق کارش تبدیل کرده است.

بیوگرافی فاطمه امجدیان

اینستاگرام فاطمه امجدیان

جهت مشاهده پیج فاطمه امجدیان در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/fatemeh_amjadian/?hl=fa

اینستاگرام فاطمه امجدیان
اینستاگرام فاطمه امجدیان

وظیفه جوانان انقلابی

ما جوانان انقلابی، در مسیر تحقق آرمان‌های کشورمان رسالتی خطیرتر بر دوش داریم. جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هر ساله یادآور این تعهد انقلابی است و یقین داریم که:

  • درخت تناور انقلاب اسلامی، با خون سرخ شهدای گرانقدر ثمر داده است. بر همین اساس، حضور فعال جوانان، به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب، در عرصه‌های مختلف، امری ضروری است. این نسل با توان مضاعف وارد میدان عمل شده و رسالت خود را به بهترین نحو انجام خواهد داد.

من نیز به عنوان یکی از جوانان این مرز و بوم، قدردان این درخت پربرکت انقلاب هستم. به هر قطره خون شهدای گرانقدر اسلام و ذره‌ذره خاک وطنم افتخار می‌کنم و با تمام توان در جهت حفظ و تعالی دستاوردهای انقلاب گام برمی‌دارم.

برنامه فاطمه امجدیان
برنامه فاطمه امجدیان

تپق زدن: فرصتی برای خلاقیت در اجرا

تپق زدن، اتفاقی ناخوشایند اما اجتناب‌ناپذیر در دنیای اجرا، به خصوص در رادیو است. خاطرم هست مدیری در رادیو با لحنی طنزآمیز می‌گفت: “تا ده تا تپق اشکالی نداره، اما بعدش باید جواب پس بدی!”

واقعیت این است که تپق زدن به خودی خود ایرادی ندارد، اما نحوه مدیریت آن پس از وقوع، نشان‌دهنده مهارت و خلاقیت گوینده است.

من خودم در مواجهه با تپق، سعی می‌کنم با شوخی و طنز، آن را به فرصتی برای سرگرم کردن مخاطب تبدیل کنم. به جای اینکه دستپاچه شوم و تمرکزم را از دست بدهم، از همان موقعیت اشتباه، یک موقعیت خنده‌دار می‌سازم.

تصاویر فاطمه امجدیان
تصاویر فاطمه امجدیان

بیوگرافی فاطمه امجدیان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 47

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir