عبدالرضا نصاری، متولد 1 تیر 1358 در آبادان، بازیگری است که با گام های استوار در عرصه ی هنر، از تئاتر تا سینما و تلویزیون، پیش می رود. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است و فعالیت هنری خود را از دوران مدرسه با حضور در تئاتر آغاز کرده است (بیوگرافی عبدالرضا نصاری و همسرش).

abdul reza nasari
abdul reza nasari
نام نام خانوادگی:عبدالرضا نصاری
abdul reza nasari
تاریخ تولد:1 تیر 1358
June 22, 1979
سن عبدالرضا نصاری:45 سال و 2 ماه
محل تولد:آبادان
تحصیلات:فوق لیسانس بازیگری (دانشگاه تهران)
بیوگرافی عبدالرضا نصاری و همسرش

عبدالرضا نصاری

عبدالرضا نصاری، متولد اول تیر ۱۳۵۸ در شهر آبادان، بازیگری است که با پشتوانه تجربه در تئاتر و نویسندگی، مسیر پر فروغی را در عرصه سینما و تلویزیون ایران پیموده است.

نصاری فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و پس از گذراندن دوران کارشناسی و فوق لیسانس در رشته کارگردانی تئاتر، گام به عرصه نویسندگی نیز گذاشت.

بازیگر عبدالرضا نصاری
بازیگر عبدالرضا نصاری

نقطه عطف حضور او در سینما، بازی در فیلم “تک تیرانداز” بود که به واسطه آن به مخاطبان معرفی شد. اما “سرجوخه” بود که سکوی پرتاب نصاری به سوی شهرت و تثبیت جایگاه او در میان بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران به حساب می‌آید.

سفری از آبادان تا دانشگاه تهران

زادگاه من آبادان بود، اما جنگ تحمیلی ما را ناگزیر به ترک خانه و کاشانه کرد. در دوران مدرسه در استان بوشهر بود که با دنیای بازیگری آشنا شدم و قدم در این راه نهادم.

پس از اخذ مدرک لیسانس از شیراز به آبادان بازگشتم و در صدا و سیما به عنوان مجری، نویسنده و بازیگر مشغول به کار شدم. در کنار این فعالیت ها، در تئاتر نیز حضور فعال داشتم.

اما عطش علم و دانش مرا به سوی پایتخت کشاند و تصمیم گرفتم دوره فوق لیسانس خود را در دانشگاه تهران دنبال کنم. اینگونه بود که سفری جدید در زندگی من آغاز شد، سفری پرفراز و نشیب که مرا به سوی قله های موفقیت در عرصه هنر رهنمون ساخت.

عبدالرضا نصاری بازیگر ایرانی
عبدالرضا نصاری بازیگر ایرانی
عکس عبدالرضا نصاری
عکس عبدالرضا نصاری

بیوگرافی شهرام قائدی و همسرش

طلوع در سینما و درخشش در “تک تیرانداز”

ورود به دنیای سینما:

عبدالرضا نصاری، بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون ایران، در سال 1396 با بازی در فیلم “به وقت شام” ساخته ی ابراهیم حاتمی کیا، به طور حرفه ای قدم به عرصه ی سینما گذاشت. این فیلم نقطه ی عطفی در کارنامه ی هنری او محسوب می شود و پس از آن، در فیلم “آفتاب نیمه شب” نیز به ایفای نقش پرداخت.

نصاری در انتخاب نقش‌هایش جسور است و از ایفای کاراکترهایی که او را به چالش می‌کشند لذت می‌برد.

عبدالرضا نصاری فیلم تک تیرانداز
عبدالرضا نصاری فیلم تک تیرانداز

شهرت با سرجوخه

عبدالرضا نصاری پس از حضور در سریال “نجلا” در سال ۱۳۹۹، در سال ۱۴۰۰ با نقشی متفاوت در سریال “سرجوخه” به قاب تلویزیون بازگشت.

“هر نقشی که یک بازیگر ایفا می‌کند برای او خاص و ارزشمند است. “شهروز” در سریال “سرجوخه” هم از آن دست نقش‌هایی بود که من به شدت آن را دوست داشتم. من با این شخصیت زندگی کردم و در تمام طول تولید پروژه، این نقش همراه من بود. به واقع، این نقش به من، عبدالرضا نصاری، کمک کرد تا بیشتر دیده شوم.”

شهروز در سریال سرجوخه
شهروز در سریال سرجوخه

علایق و اوقات فراغت

عبدالرضا نصاری، در دنیای پرمخاطره و پویای فعالیت‌های امنیتی و جاسوسی، چالش‌های ذهنی و جسمی را هم‌زمان تجربه می‌کند و این، جذابیت خاصی برای او دارد.

او در اوقات فراغت خود به دنبال فعالیت‌هایی مانند فوتبال، شنا، طبیعت‌گردی و شمشیربازی می‌رود تا از هیجان دنیای کارش فاصله بگیرد. در مورد سلیقه موسیقیایی‌اش نیز می‌گوید که بیشتر به موسیقی بی‌کلام و فولکلور علاقه‌مند است.

عبدالرضا نصاری بازیگر
عبدالرضا نصاری بازیگر

تفکر برای زندگی

عشق به کار، پشتکار و تلاش کلید طلایی موفقیت است. ناامیدی جایی در مسیر پیشرفت ندارد. اگر خواسته‌ای در سر داری، برای رسیدن به آن تلاش کن. بی‌توجهی به اهداف، نشان‌دهنده بی‌ارزشی آنها برای توست.

دانش و تجربه، سکوی پرتاب تو به سوی آینده‌ای روشن هستند. انتظار نداشته باش که تمام تلاشت همیشه به موفقیت ختم شود. گاه شکست‌ها نیز پله‌هایی برای رسیدن به قله آرزوهایت هستند.

عبدالرضا نصاری در سریال نجلا
عبدالرضا نصاری در سریال نجلا

جدول فیلم و سریال

عنوانسال انتشارنوع
به وقت شام۱۳۹۶سینما
فقط مردان به گورستان می روند۱۳۹۶سینما
آفتاب نیمه شب۱۳۹۸سینما
تک تیرانداز۱۳۹۹سینما
نجلا۱۳۹۹تلویزیون
سرجوخه۱۴۰۰تلویزیون
مستوران۱۴۰۰تلویزیون
جدول فیلم و سریال
سریال های عبدالرضا نصاری
سریال های عبدالرضا نصاری

اینستاگرام عبدالرضا نصاری

با کلیک بر روی لینک زیر می‌توانید صفحه اینستاگرام عبدالرضا نصاری را مشاهده کنید:

https://www.instagram.com/abdolreza_nassari

اینستاگرام عبدالرضا نصاری
اینستاگرام عبدالرضا نصاری

بیوگرافی عبدالرضا نصاری و همسرش

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 56

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir