ایزابل لاروسا، خواننده جوان کوبایی-آمریکایی، در سال‌های اخیر با صدایی دلنشین و سبک موسیقی منحصر به فرد خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در این مطلب، به بیوگرافی او و مسیر پرفراز و نشیب او در دنیای موسیقی نگاهی می‌اندازیم.

ایزابل لاروسا عکس
ایزابل لاروسا عکس
    Isabel LaRosa
    Isabel LaRosa
    نام نام خانوادگی:ایزابل لاروسا
    Isabel LaRosa
    تاریخ تولد:۱۸ سپتامبر ۲۰۰۴
    ۲۸ شهریور ۱۳۸۳
    سن:20 سال و 1 ماه
    محل تولد:آناپولیس مریلند آمریکا
    قد:160 سانتیمتر
    وزن:47 کیلوگرم
    قد و وزن ایزابل لاروسا
    ایزابل لاروسا

    ایزابل لاروسا بیوگرافی

    ایزابل لا روسا (متولد ۱۸ سپتامبر ۲۰۰۴)، یک خواننده، ترانه‌سرا و کارگردان ویدیوی کوبا-آمریکایی اهل آناپولیس، مریلند است. او در سال ۲۰۲۱ با شرکت ضبط RCA Records قرارداد امضا کرد و اولین EP خود با نام “I’m Watching You” را در سال ۲۰۲۲ منتشر کرد. او پس از انتشار تک‌آهنگ “I’m Yours” در سال ۲۰۲۲ که در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تیک‌تاک وایرال شد، به شهرت رسید.

    خواننده ایزابل لاروسا
    خواننده ایزابل لاروسا


    خانواده ایزابل لاروسا

    لا روسا در اناپولیس آمریکا، از مادری کوبایی و پدری آمریکایی متولد شد. ایزابل از سن کم با موسیقی بزرگ شد. او همراه پدرش به کلوپ‌های جاز می‌رفت، جایی که پدرش ساکسیفون می‌نواخت، برادرش گیتار می‌زد و او همراه آن‌ها می‌خواند. [2] ایزابل در دوران ابتدایی شروع به نوشتن آهنگ با برادرش، توماس، کرد که منجر به تشکیل یک دوئت خلاقانه شد. توماس و ایزابل تمام موسیقی‌های او را می‌نویسند و توماس آن‌ها را تولید می‌کند.

    برادر ایزابل لاروسا
    برادر ایزابل لاروسا

    فعالیت حرفه ای ایزابل لاروسا

    ایزابل لا روسا، خواننده و ترانه‌سرای نوظهور، با انتشار اولین تک آهنگ خود به نام “۱۶ شمع” در ۸ سپتامبر ۲۰۲۱، قدم به دنیای موسیقی گذاشت. در ادامه سال ۲۰۲۱، او با انتشار آهنگ‌های “نزدیک‌تر” و “گیم بوی” به فعالیت خود ادامه داد.

    در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۲، لا روسا با انتشار تک آهنگ “درمانی” گامی دیگر در مسیر پیشرفت خود برداشت. ماه بعد، او با انتشار آهنگ “مُتروکه” به عنوان تک آهنگ اصلی اولین EP خود با نام “من مراقب تو هستم”، طرفدارانش را غافلگیر کرد. این آهنگ با اولین موزیک ویدیوی او همراه بود که به عنوان قسمت اول یک مجموعه سه‌قسمتی، داستان کوتاهی را روایت می‌کرد. دومین تک آهنگ EP با نام “کمک” در ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ منتشر شد و در نهایت، این EP در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ به همراه یک فیلم کوتاه که توسط خود لا روسا نوشته و کارگردانی شده بود، روانه بازار شد.

    زندگینامه ایزابل لاروسا
    زندگینامه ایزابل لاروسا

    در ۲۶ آگوست ۲۰۲۲، لا روسا با انتشار تک آهنگ “ضربان قلب” به فعالیت خود ادامه داد. او همچنین در نوشتن سه آهنگ از EP هم‌برندی خود، آری عبدال به نام “فرشته افتاده” نقش داشت.

    اما نقطه عطف دوران هنری لا روسا، انتشار تک آهنگ “من مال توام” در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ بود. این آهنگ پس از انتشار در تیک‌تاک به سرعت به آهنگی پرفروش تبدیل شد و نسخه “سرعت یافته” و موزیک ویدیوی آن نیز در ۱۱ نوامبر منتشر شد.

    در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۳، لا روسا با انتشار آهنگ “مسن‌تر” بار دیگر طرفداران خود را به وجد آورد. در ادامه، او در ۱۳ دسامبر به عنوان مهمان ویژه به تور “جوان همیشه” نسا بارنت پیوست.

    آهنگ ایزابل لاروسا
    آهنگ ایزابل لاروسا

    در ۲۴ مارس ۲۰۲۳، لا روسا با انتشار دومین EP خود به نام “تو از خدایی که دوستت دارد می‌ترسی” بار دیگر ثابت کرد که هنرمندی خلاق و پرکار است. او در ۲۹ مارس ۲۰۲۴ پس از ماه‌ها انتظار و پیش‌نمایش در تیک‌تاک، تک آهنگ “مورد علاقه” را منتشر کرد و در نهایت در ۷ ژوئن ۲۰۲۴ موزیک ویدیوی آن را نیز به اشتراک گذاشت.

    مسیر پرفراز و نشیب ایزابل لا روسا نشان‌دهنده تلاش و پشتکار او در دنیای موسیقی است. او با انتشار آهنگ‌های جذاب و موزیک ویدیوهای خلاقانه، به سرعت جایگاه خود را در میان خوانندگان نسل جدید تثبیت کرده و به یکی از امیدهای آینده موسیقی تبدیل شده است.

    جنبه های هنری آثار ایزابل لاروسا

    لا روسا در جنبه‌های بصری کار خود بسیار درگیر است. او فیلمنامه‌ها را نوشت و کارگردانی مشترک هر ویدیوی برای اولین EP خود، “من مراقب تو هستم” را بر عهده داشت. موزیک ویدیوی “من مال توام” توسط خود لا روسا نوشته و کارگردانی شده است. موسیقی او به عنوان آلترناتیو پاپ، دارک پاپ و الکترو پاپ توصیف شده است.

    ویکی پدیا ایزابل لاروسا
    ایزابل لاروسا

    هنرمندان نوظهور پاپ اسپاتیفای

    تعجبی ندارد که اسپاتیفای، ایزابل لا روسا، خواننده و ترانه‌سرای کوبا-آمریکایی را به عنوان یکی از هنرمندان نوظهور پاپ برای تماشای سال ۲۰۲۴ انتخاب کرده است. این هنرمند جوان با بیش از دو میلیون استریم روزانه در کل آثارش، از زمان انتشار اولین تک‌آهنگ خود در پاییز ۲۰۲۱، صعودی موشکی داشته است.

    ایزابل لاروسا خواننده
    ایزابل لاروسا خواننده

    اینستاگرام ایزابل لاروسا

    با کلیک بر روی لینک زیر میتوانید صفحه ایزابل لاروسا در اینستاگرام را مشاهده کنید:

    https://www.instagram.com/isabel.s.larosa

    اینستاگرام ایزابل لاروسا
    اینستاگرام ایزابل لاروسا

    بیوگرافی لی‌لی کالینز و همسرش

    به این پست امتیاز بدید...

    خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

    میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 58

    هنوز کسی رای نداده...




    طراحی سایت بیوگرافی شما
    یکبار هزینه برای 5 سال
    آدرس دلخواه شما با پسوند .ir