در این تحلیل، به بررسی همه جانبه زندگی حرفه‌ای و شخصی سوفیا ورگارا خواهیم پرداخت. از آغاز فعالیت هنری وی در تلویزیون‌های اسپانیایی زبان تا کسب شهرت جهانی و نقش‌آفرینی در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بزرگ هالیوود، مسیر موفقیت این بازیگر کلمبیایی-آمریکایی را به طور دقیق مورد بررسی قرار خواهیم داد. همچنین، به روابط شخصی و چالش‌های زندگی شخصی وی و تأثیر آنها بر مسیر حرفه‌ای‌اش خواهیم پرداخت.

بازیگر سوفیا ورگارا
بازیگر سوفیا ورگارا
Sofía Vergara
Sofía Vergara
نام نام خانوادگی:سوفیا ورگارا
Sofía Vergara
تاریخ تولد:۱۰ ژوئیه ۱۹۷۲
۱۹ تیر ۱۳۵۱
سن:52 سال و 2 ماه
محل تولد:بارانکیلا، کلمبیا
قد:170 سانتیمتر
وزن:64 کیلوگرم
همسر:Joe Gonzalez (1992 – 1993)
Joe Manganiello (از 2015)
صفحه imdb:imdb

سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا، بازیگر و مدل مشهور کلمبیایی، در ۱۰ ژوئیه ۱۹۷۲ متولد شد. او که پیش از ورود به دنیای هنر در رشته دندانپزشکی تحصیل می‌کرد، با استعداد بازیگری و مدلینگ، به یکی از پرطرفدارترین چهره‌های هالیوود تبدیل شد. سوفیا با قد ۱۷۰ سانتی‌متر و وزن ۶۴ کیلوگرم، استانداردهای زیبایی را دارد و با اندامی متناسب، الهام‌بخش بسیاری از مدل ها است.

سوفیا ورگارا، بازیگر مشهور هالیوود، در روز ۱۹ تیر ۱۳۵۱ در شهر بارانکیلا، کلمبیا متولد شد. وی در خانواده‌ای ساده و صمیمی بزرگ شد؛ پدری گاودار و مادری خانه‌دار که با محبت و فداکاری، محیطی امن و گرم برای فرزندانشان فراهم کرده بودند. ورگارا دارای دو خواهر به نام‌های ساندرا و ورنیکا و دو برادر به نام‌های رافائل و جولیو می‌باشد.

زندگی ورگارا با قتل تراژیک برادر بزرگ‌ترش، رافائل، به کلی دگرگون شد. او و خانواده‌اش به میامی رفتند و در آنجا، ورگارا با ورود به کلاس‌های بازیگری خانم گلوریا استفان، فصل جدیدی از زندگی‌اش را آغاز کرد.

عکس سوفیا ورگارا
عکس سوفیا ورگارا

کشف توسط یک عکاس

در سال ۱۹۸۹، وقتی ۱۷ ساله بود، یک عکاس در ساحل کلمبیا او را برای مدلینگ انتخاب کرد. همان سال در تبلیغ پپسی حضور داشت. بعد از آن، برای مدتی دندانپزشکی خواند، اما علاقه‌اش به بازیگری او را به سمت خودش کشاند و بعد از دو ترم تحصیل را رها کرد.

شروع بازیگری

در سال ۲۰۰۹، ورگارا به مدت شش هفته در نقش مامان مرتون در نمایش شیکاگو روی صحنه برادوی ظاهر شد. او قرار بود در فیلم مستقل «پسر روزنامه‌فروش» به کارگردانی لی دنیلز بازی کند، اما فیلمبرداری به تعویق افتاد و برنامه‌ریزی جدید برای شروع فیلمبرداری با برنامه فیلمبرداری او برای فصل سوم سریال «خانواده مدرن» تداخل داشت و او از این پروژه کناره‌گیری کرد.

سوفیا ورگارا هنرپیشه
سوفیا ورگارا هنرپیشه

در جولای ۲۰۱۱، فیلمبرداری فیلم «سه کله پوک» برادران فارلی را به پایان رساند که اولین نقش اصلی او در یک فیلم بزرگ بود. او گفت: «من نقش یک زن بدجنس را بازی می‌کنم که سعی می‌کند سه کله پوک را به کشتن شوهرش ترغیب کند تا همه پول‌ها را به دست آورد.» در آوریل ۲۰۱۲، او در سریال اینترنتی یوتیوب پسرش مانوئل به نام «زندگی با تاتی» ظاهر شد.

آغاز موفقیت ها

ورگارا (صوفیا ورگارا) در سریال کمدی شبکه ABC به نام “خانواده مدرن” در نقش گلوریا دلگادو پریچت بازی کرد، نقشی که برای آن از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ نامزد دریافت جایزه امی ساعات پربیننده برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سریال کمدی شد.

طبق لیستی که در ۱۸ جولای ۲۰۱۲ توسط Forbes.com منتشر شد، ورگارا با درآمد ۱۹ میلیون دلاری در ۱۲ ماه گذشته، پردرآمدترین زن تلویزیون آمریکا بود. مجله People ورگارا را در فهرست “۵۰ فرد زیبای دنیا” قرار داد و هالیوود ریپورتر و بیلبورد او را به عنوان یکی از تأثیرگذارترین زنان لاتین تبار در هالیوود معرفی کردند.

سوفیا ورگارا
سوفیا ورگارا

ورگارا در ۷ مه ۲۰۱۵ یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد. در سال ۲۰۱۵، فوربس درآمد سالانه ورگارا را ۲۸.۵ میلیون دلار تخمین زد.

سایر فعالیت ها

در ژوئن ۲۰۱۶، کمپین حقوق بشر ویدیویی را به یاد قربانیان تیراندازی کلوپ شبانه اورلاندو منتشر کرد. در این ویدیو، ورگارا و دیگران داستان افرادی که در آنجا کشته شده بودند را روایت کردند.

از سپتامبر ۲۰۱۶، فوربس گزارش داد که ورگارا پردرآمدترین بازیگر زن تلویزیون است و در سال گذشته ۴۳ میلیون دلار درآمد داشته است. در فوریه ۲۰۲۰، اعلام شد که ورگارا به عنوان داور در برنامه استعداد یابی آمریکا (آمریکا گات تلنت) حضور خواهد داشت که از پانزدهمین فصل آغاز می‌شود. او برای فصل دوم در سال ۲۰۲۱، فصل سوم در سال ۲۰۲۲، فصل چهارم در سال ۲۰۲۳ و فصل پنجم در سال ۲۰۲۴ بازگشت.

ویکی پدیا سوفیا ورگارا
سوفیا ورگارا

بیوگرافی سوفیا ورگارا

تبلیغات و برند سوفیا ورگارا

در سال ۲۰۱۱، اعلام شد که ورگارا در حال طراحی خط لباس برای فروشگاه زنجیره‌ای کی‌مارت است. در همان سال، ورگارا به عنوان چهره تبلیغاتی برند کاورگرل انتخاب شد و اولین تبلیغات او در ژانویه ۲۰۱۲ پخش شد.

در آوریل ۲۰۱۱، او در یک تبلیغ تجاری پپسی همراه با دیوید بکهام ظاهر شد و تبلیغ دیگری نیز در ژانویه ۲۰۱۲ داشت. همچنین در سال ۲۰۱۱، او در چندین تبلیغ تجاری برای برند ایکس‌فینیتی کامکست و استیت فارم حضور یافت.

در سال ۲۰۱۳، او قراردادهای تبلیغاتی با پپسی رژیمی، رومز تو گو، و داروی سینتروید امضا کرد. ورگارا در سال ۲۰۱۳ خط مبلمان خود را با رومز تو گو راه‌اندازی کرد.

تبلیغات سوفیا ورگارا
تبلیغات سوفیا ورگارا

او می‌خواست مبلمان باکیفیت و مقرون به صرفه تولید کند و گفت: «همه باید بتوانند خانه خود را شگفت‌انگیز جلوه دهند و به خانه خود افتخار کنند.» در سال ۲۰۱۴، ورگارا به عنوان سفیر برند شامپو ضد شوره آمریکایی هد اند شولدرز شد.

در مارس ۲۰۱۷، او به توافق با شرکت وینوس کانسپت رسید که به دلیل استفاده نادرست از تصویر او بود و ورگارا گفت این کار تصور نادرستی ایجاد کرده است که او از محصولات زیبایی آن‌ها حمایت می‌کند. او اولین عطر خود با نام «سوفیا اثر سوفیا ورگارا» را در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی کرد و از آن زمان تاکنون چهار عطر دیگر منتشر کرده است. در ژوئن ۲۰۲۳، ورگارا برند زیبایی تاتی را راه‌اندازی کرد. این برند از روی لقب کودکی او نام‌گذاری شده است.

در سال ۲۰۲۴، ورگارا قهوه دیوس میوس را راه‌اندازی کرد، برندی که به ارتقای زنان کشاورز کلمبیایی اختصاص دارد.

نکات جالب در مورد سوفیا ورگارا

ورگارا موهای بلوند طبیعی دارد. برای فیلم‌ها و تلویزیون، گاهی از او خواسته می‌شود که موهایش را قهوه‌ای تیره یا مشکی رنگ کند تا ظاهری کلیشه‌ای‌تر اسپانیایی داشته باشد.

او اصالت ایتالیایی دارد.

در دسامبر ۲۰۱۴ در برنامه جیمی کیمل لایو، ورگارا فاش کرد که پس از گرفتن نمره کامل در آزمون شهروندی، شهروند ایالات متحده شده است.

بیوگرافی نینا اگدال و همسرش

همسر اول سوفیا ورگارا

او در سن ۱۸ سالگی با عشق دوران دبیرستانش، جو گونزالس ازدواج کرد. آن‌ها پسری به نام مانولو دارند که در ۱۶ سپتامبر ۱۹۹۱ در کلمبیا متولد شد. آن‌ها در سال ۱۹۹۳ طلاق گرفتند.

ورگارا و نامزدش نیک لوب پس از دو سال ارتباط در سال ۲۰۱۲ رابطه خود را علنی کردند اما در ۲۳ مه ۲۰۱۴، ورگارا اعلام کرد که نامزدیشان کنسل شده است.

همسر اول سوفیا ورگارا
همسر اول سوفیا ورگارا

ورگارا و جو مانگانیلو

ورگارا و جو مانگانیلو، ستاره سریال True Blood، پس از شش ماه آشنایی در شب کریسمس ۲۰۱۴ نامزد شدند. آن‌ها در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۵ در پالم بیچ، فلوریدا ازدواج کردند.

در ۱۷ جولای ۲۰۲۳، ورگارا و مانگانیلو به پیج سیکس اعلام کردند که پس از هفت سال زندگی مشترک از هم جدا شده‌اند و قصد طلاق دارند. طلاق آن‌ها در فوریه ۲۰۲۴ نهایی شد. از اکتبر ۲۰۲۳، او با جاستین سالیمان، جراح ارتوپد، رابطه دارد.

همسر دوم سوفیا ورگارا
همسر دوم سوفیا ورگارا

سرطان سوفیا ورگارا

ورگارا در سال ۲۰۰۰ در سن ۲۸ سالگی به سرطان تیروئید مبتلا شد. تیروئید او برداشته شد، تحت درمان رادیوایودین قرار گرفت و بهبود کامل یافت. او برای پیشگیری از کم‌کاری تیروئید دارو مصرف می‌کند.

سوفیا ورگارا و سرطان
سوفیا ورگارا و سرطان

تبعید برادر سوفیا ورگارا

در ۹ مه ۲۰۱۱، خولیو، برادر کوچکتر ورگارا، پس از دستگیری در آوریل همان سال از ایالات متحده به کلمبیا تبعید شد؛ خولیو همچنین اعتیاد طولانی‌مدت به مواد مخدر داشت و سابقه درگیری با قانون را داشت.

اینستاگرام سوفیا ورگارا

با کلیک بر روی لینک زیر میتوانید صفحه اینستاگرام سوفیا ورگارا را مشاهده کنید:

https://www.instagram.com/sofiavergara

اینستاگرام سوفیا ورگارا
اینستاگرام سوفیا ورگارا
سوفیا ورگارا اینستا
سوفیا ورگارا اینستا

بیوگرافی سوفیا ورگارا

بیوگرافی فلورنس پیو

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 46

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir