در این مقاله، به زندگی شخصی و حرفه‌ای میا گاث خواهیم پرداخت. از شروع فعالیت او در دنیای مدلینگ تا ورود به عرصه بازیگری و زندگی مشترک با همسرش، همه چیز را بررسی خواهیم کرد (بیوگرافی میا گاث).

عکس میا گاث
عکس میا گاث
قد و وزن میا گاث
قد و وزن میا گاث
هنرپیشه میا گاث
هنرپیشه میا گاث
نام نام خانوادگی:میا جیپسی ملو دا سیلوا گات
Mia Gypsy Mello da Silva Goth
تاریخ تولد:۲۵ اکتبر ۱۹۹۳
۳ آبان ۱۳۷۲
سن:30 سال و 10 ماه
قد:177 سانتیمتر
وزن:55 کیلوگرم
همسر:شیا لابوف
فرزند:یک فرزند دختر
صفحه IMDB:IMDB
بیوگرافی میا گاث

میا گاث

میا جیپسی ملو دا سیلوا گات در ۲۵ اکتبر ۱۹۹۳ در بیمارستان گای لندن، انگلستان متولد شد. مادرش برزیلی و پدرش کانادایی، اهل نوا اسکوشیا است. پدربزرگ مادری او لی جافه، هنرمند یهودی-آمریکایی، و مادربزرگ مادری او ماریا گلادیس، بازیگر برزیلی است.

ویکی پدیا میا گاث
میا گاث

گات دو هفته‌اش بود که به برزیل مهاجرت کرد، چون مادرش که آن موقع بیست ساله بود، برای بزرگ کردن او به کمک خانواده‌اش نیاز داشت. آن‌ها وقتی گات پنج ساله بود به بریتانیا برگشتند و وقتی ده ساله بود برای مدتی به کانادا، زادگاه پدرش، نقل مکان کردند. آنجا او در یک سال تحصیلی در نه مدرسه درس خواند؛ گات گفت که دوران زندگی با پدرش بسیار سخت بوده است. وقتی دوازده ساله بود، او و مادرش در جنوب شرقی لندن ساکن شدند و گات به مدرسه سیدنهَم رفت. مادر گات او را در یک خانواده تک‌والدی بزرگ کرد و به‌عنوان پیشخدمت کار می‌کرد تا از آن‌ها حمایت کند.

کشف استعداد

گات در ۱۴ سالگی توسط عکاس مد، جما بوت، در فستیوال زیر سن قانونی لندن کشف شد و او را به آژانس مدلینگ استورم امضا کرد. او پس از آن در کمپین‌های تبلیغاتی میو میو و پرادا و همچنین مجلاتی چون واندرلند، ووگ، ووگ ایتالیا، دبلیو، لاو، دیزد، اینترویو، آناتار، بریتیش ووگ، داکیومنت ژورنال، گلامور و پیرلی ظاهر شد. گات اولین بار در سال ۲۰۲۳ و با افتتاحیه نمایش پاییز/زمستان ۲۳ میو میو، روی تریبون رفت.

میا گاث بازیگر
میا گاث بازیگر

گات از ۱۶ سالگی شروع به تست بازیگری برای فیلم‌ها کرد و پس از پایان دبیرستان، اولین نقش خود را در فیلم “نیفومانیاک” (۲۰۱۳) لارس فون تریه به همراه شارلوت گاینزبورگ و ویللم دفو در بخش “تپانچه” به دست آورد. گات نقش سوفی کمپبل را در یک قسمت از سریال جنایی “تونل” شبکه اسکای آتلانتیک بازی کرد.

موزیک ویدیوی

در سال ۲۰۱۴، گات در موزیک ویدیوی “عشق تسخیر شده” از گروه فیوچر آنلیمیتد به کارگردانی شیا لابوف ظاهر شد. سپس در فیلم کوتاه مگی پای به کارگردانی استفن فینگلتون با بازی مارتین مک کان بازی کرد.

میا گاث بازیگر هالیوودی
میا گاث بازیگر هالیوودی

در سال ۲۰۱۵، گات نقش اصلی میلا را در فیلم هیجان انگیز پسا آخرالزمانی بازمانده به کارگردانی فینگلتون بازی کرد، سپس نقش هایی چون مگ وترز در فیلم ماجراجویی-هیجان انگیز فاجعه اِورست (۲۰۱۵) به کارگردانی بالتازار کورماکور، و هانا هلمکوئیست در یک قسمت از سریال جنایی والاندر شبکه BBC One را ایفا کرد.

بازی در فیلم های ترسناک

گوث در فیلم ترسناک “درمان سلامتی” (2016) به کارگردانی گور وربینسکی ظاهر شد و نقش‌های فرعی را در بازسازی لوکا گوادانینو از فیلم “سوپریا” (2018) و فیلم علمی تخیلی و معمایی “زندگی بالا” (2018) به کارگردانی کلر دنیس ایفا کرد.

زندگینامه میا گاث
زندگینامه میا گاث

گوث در فیلم کوتاه گوادانینو با عنوان “دختر سرگیجه‌آور” (2019) و فیلم کمدی رمانتیک دوره ای “اما” (2020) به کارگردانی اتوم دی وایلد ظاهر شد. او همچنین در فیلم اکشن درام “میده‌ی” (2021) به کارگردانی کارن سینوره با گریس ون پاتن و جولیت لوئیس همبازی بود.

فیلم ماکسین

گوث در فیلم «ماکسین»، سومین فیلم از مجموعه ایکس که در سال ۲۰۲۴ منتشر شد، دوباره نقش مکسین مینکس را بازی کرد. به نظر گوث، فیلمنامه این فیلم بهترین فیلمنامه این مجموعه تا به حال بوده است. ژانیت کتسولیس از نیویورک تایمز این فیلم را تحسین کرد و اجرای گوث را «همیشگی و درخشان» توصیف نمود.

Mia Goth
Mia Goth

در مقابل، کریستی لمیر از وبسایت راجر ایبرت دات کام از فیلم و شخصیت‌پردازی مکسین انتقاد کرد و معتقد بود که «گوث همچنان حضور تکرارنشدنی روی پرده دارد، اما او در نقش شخصیتی که هر چه بیشتر به خطر نزدیک می‌شود، جذابیت کمتری پیدا می‌کند، نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد.»

همسر میا گاث

میا گات در سال ۲۰۱۲ هنگام بازی در فیلم “نینفومانیاک” با بازیگر آمریکایی شیا لابوف آشنا شد.

در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۱۶، به نظر می‌رسید که گات و لابوف در یک مراسم در لاس وگاس با حضور یک تقلیدکننده الویس پریسلی ازدواج کرده‌اند.

میا گاث و شیا لابوف
میا گاث و شیا لابوف

دو روز بعد، یک مقام محلی ادعا کرد که این زوج قانونی ازدواج نکرده‌اند، بلکه یک مراسم تعهد برگزار شده است.

در همان ماه، لابوف در برنامه الن دجنرس ازدواج آن‌ها را تأیید کرد. در سپتامبر ۲۰۱۸، اعلام شد که این زوج از هم جدا شده‌اند و درخواست طلاق داده‌اند. در فوریه ۲۰۲۲، گزارش شد که این زوج آشتی کرده‌اند و گات باردار اولین فرزندشان است. دختر آن‌ها در مارس ۲۰۲۲ متولد شد.

پرونده قضائی میا گاث

در ژانویه 2024، گزارش شد که جیمز هانتر، بازیگر نقش مکمل که در فیلم “مکسین” نقش جسد را بازی می‌کرد، از میا گات به دلیل حمله‌ی کلامی و فیزیکی در صحنه فیلمبرداری شکایت کرده است. در این شکایت ادعا شده است که گات عمدا به سر او لگد زده است. هانتر در نتیجه این لگد دچار ضربه مغزی شد و روز بعد به او اطلاع داده شد که شرکت او را از ادامه‌ی کار در پروژه اخراج کرده است.

بازیگر میا گاث
بازیگر میا گاث

اینستاگرام میا گاث

برای دیدن صفحه اینستاگرام میا گاث بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/miaagoth

اینستاگرام میا گاث
اینستاگرام میا گاث

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 45

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir