در این مقاله، به بررسی جامع زندگی حرفه‌ای تیلور هیل، یکی از چهره‌های شاخص صنعت مد و سینما، پرداخته می‌شود. با تمرکز بر مسیر رشد و موفقیت وی در حوزه‌های مدلینگ و بازیگری، به تحلیل عوامل موثر بر این موفقیت خواهیم پرداخت. همچنین، به بررسی ابعاد مختلف شخصیت وی و نقش آن در شکل‌گیری مسیر حرفه‌ای‌اش خواهیم پرداخت (بیوگرافی تیلور هیل).

عکس های تیلور هیل
عکس های تیلور هیل
Taylor Marie Hill
Taylor Marie Hill
نام نام خانوادگی:تِیلور مَری هیل
Taylor Marie Hill
تاریخ تولد:۵ مارس ۱۹۹۶
۱۵ اسفند ۱۳۷۴
سن:28 سال و 6 ماه
پدر:دیوید گلن هیل
مادر:جنیفر ری تیت
خواهر برادر:چیس هیل
لوگان هیل
مکینلی هیل
قد:178 سانتیمتر
وزن:55 کیلوگرم
همسر:دنیل فرایر
صفحه imdb:imdb
قد تیلور هیل
تیلور هیل

تیلور هیل

تِیلور مَری هیل (زادهٔ ۵ مارس ۱۹۹۶) یک مدل آمریکایی است. او که زمانی فرشته‌ی ویکتوریا سیکرت بود، از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ در نمایش مد سالانه‌ی این برند حضور داشت. او برای برندهایی مانند رالف لورن، مایکل کورس و کارولینا هره‌را کار کرده است. همچنین در مجلاتی همچون ووگ، ال و هارپرز بازار ظاهر شده است.
هیل در پالتاین ایلینویز متولد شد و در آروادا کلرادو بزرگ شد. او از سنین پایین ژیمناستیک کار می‌کرد و سپس مدل شد. او سه خواهر و برادر دارد: خواهرانش لوگان ری و مککینلی و برادرش چیس. مککینلی و چیس نیز مدل هستند. او در شانزده سالگی از دبیرستان پومونا در آروادا فارغ‌التحصیل شد.

از آنجا که همکلاسی‌هایش در دبیرستان به خاطر صورت لاغرش مسخره‌اش می‌کردند، در ابتدا برای ورود به دنیای مدلینگ تردید داشت. با این حال، او با حمایت خانواده‌اش اعتماد به نفس پیدا کرد و در ۱۵ سالگی برای اولین عکاسی‌اش به لس آنجلس پرواز کرد و از آن پس، برای تیلور هیل راه بازگشتی وجود نداشت.

Taylor Hill
Taylor Hill

در سال ۲۰۱۳، او کار مدلینگ خود را با حضور در کاتالوگ اینتیمیسیمی آغاز کرد. او در کمپین‌های تبلیغاتی چاپی برای فاورِور ۲۱ نیز حضور داشته است.

در سال ۲۰۱۴ او برای اچ اند ام مدلینگ کرد و برای اولین بار در نمایش مد ویکتوریا سیکرت شرکت کرد که در سن ۱۸ سالگی جوان‌ترین مدل این رویداد بود. در همان سال او چهره برند روسا چا شد.

ستاره نوظهور

او توسط خوانندگان مجله کوتورسک به عنوان “مدل آینده‌دار سال 2015” انتخاب شد. در سال 2015، او میزبان یک رویداد برای برند ویکتوریا سکرت پینک بود. در همان سال، او به عنوان فرشته ویکتوریا سکرت انتخاب شد. همچنین او برای برند ورسوس ورساچه تبلیغ کرد. در آگوست 2015، او در مراسم جوایز رسانه‌های مد، جایزه “مدل سال در شبکه‌های اجتماعی” را دریافت کرد.

مدل تیلور هیل
مدل تیلور هیل

در سال ۲۰۱۶، او نقش یک مدل را در فیلم “شیطان نئونی” ایفا کرد و در رتبه ۱۷ فهرست “پر درآمدترین مدل‌های جهان” مجله فوربس قرار گرفت، با درآمد تخمینی ۴ میلیون دلار بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶. در جولای ۲۰۱۶، او به عنوان چهره جدید برند زیبایی فرانسوی لانکوم انتخاب شد.

شهرت و محبوبیت

او در صفحات مد مجلات ووگ آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ژاپن، عربستان، مکزیک و ترکیه، هارپرز بازار، ال فرانسه، هلند و استرالیا، دابلیو، مادام فیگارو، دیزد، لاو، وی، نومرو روسیه، پاپ مجازین، کاسمپولیتن انگلیس، اسپانیا، ترکیه و ایتالیا، راش مجازین، گرازیا، گلامور و ماری کلر ایتالیا حضور داشته است.

در سال ۲۰۱۶ نام او با ۳.۶ میلیون دنبال‌کننده در فهرست «پرطرفدارترین مدل‌ها» مجله هارپرز بازار به رتبه ۹ رسید. او تا دسامبر ۲۰۲۳، ۲۴ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

تیلور هیل سوپر مدل
تیلور هیل سوپر مدل

او پس از کار در کمپین‌ها و عکاسی‌ها، برای طراحان مد پر آوازه ورشچه، والنتینو، شنل، آرمانی، موشینو، دولچه و گابانا، براندون مکسول، بالمن، ژیوانشی، تامی هیلفیگر، فندی، اچ اند ام، رالف لورن، کنزو، الکساندر وانگ، لانوین، دی کی ان وای، مارک جیکوبز، میو میو، مایکل کورس و بوتگا ونته در هفته‌های مد نیویورک، میلان و پاریس روی استیج رفت.

او بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ چهره تبلیغاتی برندهای جیمی چو با عکاسی کریگ مک‌دین، مایکل کورس با عکاسی ماریو تستینو، تاپ شاپ با عکاسی جیامپائولو اسگورا، دیوید یورمن با عکاسی بروس وبر و جو جینز با عکاسی ماریو سورنتی بوده است.

استایل تیلور هیل
استایل تیلور هیل

همسر تیلور هیل

در ژوئن ۲۰۲۱، هیل اعلام کرد که با دنیل فرایر، سرمایه‌گذار حوزه سرمایه گذاری خطرپذیر نامزد شده است. این زوج در ژوئن ۲۰۲۳ در وینتر پارک، کلرادو ازدواج کردند.

همسر تیلور هیل
همسر تیلور هیل

علایق و سلایق

تیلور هیل، لندن و کاخ باکینگهام را به عنوان مکان‌های مورد علاقه خود برگزیده است. وی چپ‌دست بوده و به فعالیت‌هایی چون نقاشی، اسب‌سواری، مطالعه، گردش، ژیمناستیک و اسنوبرد علاقه‌مند است.

بازیگر تیلور هیل
بازیگر تیلور هیل

در دوران دبیرستان، قد بلند و اندامی باریک داشت و صراحتاً اذعان داشته که از فضای دبیرستان بیزار بوده و این احساس همچنان در او باقی مانده است. ادریانا لیما و جیزل بوندچن، از مدل‌های مورد علاقه وی به شمار می‌آیند.

قبل از ورود به دنیای مدلینگ، تیلور ژیمناستیک کار می‌کرد و علاقه‌مند به تناسب اندام بود. او در وقت آزادش به نقاشی، اسنوبرد، موسیقی و مطالعه علاقه دارد. او همچنین یک مربی پرشور کراس‌فیت است و گاهی برای سلامت روان به یوگا می‌پردازد.

تیلور هیل عکس
تیلور هیل عکس

همکاری با برند های لوکس

تیلور هیل با حضور در کمپین‌های عطرهای لوکس مانند لانکوم و روسا چا، به عنوان یکی از پرطرفدارترین چهره‌های صنعت مد شناخته می‌شود. او در کنار مدل‌های مطرحی چون فریدا آگوستا و باربارا پالوین و آرین هیترتون، درخشش خود را به نمایش گذاشته است. همکاری با برندهای معتبر و متنوع، تیلور هیل را به یک سوپرمدل تمام‌عیار تبدیل کرده است.

تیلور هیل مدل
تیلور هیل مدل

بیوگرافی تیلور هیل

فیلم های تیلور هیل

YearTitleRoleNotes
2016شیطان نئونیFlirty Model #1Film
2016The Fashion FundHerselfEpisode: “Winner Announced”
2019Too Old to Die YoungDonnaEpisode: “Volume 1: The Devil”
2020The Broken Hearts GalleryTaylorFilm
2021Dating and New YorkOliviaFilm
2021Good on PaperChanterelleStreaming film
2022BabylonRebeccaFilm
فیلم های تیلور هیل
تیلور هیل
تیلور هیل

رژیم غذایی تیلور هیل

تیلور هیل، مدل مشهور، به جمع افرادی پیوسته که معتقدند یک رژیم غذایی سفت و سخت لزوماً به معنای داشتن اندامی زیبا نیست.

او با آشکار کردن علاقه‌اش به غذاهای متنوعی مثل ژاپنی، چینی و پیتزا، به ما نشان می‌دهد که داشتن یک زندگی سالم و شاد لزوماً با محروم کردن خود از لذت‌های کوچک ناسازگار نیست.

رمز موفقیت تیلور، اعتدال در خوردن و داشتن سبک زندگی فعال است. او معتقد است تا زمانی که جوان و پرانرژی است، می‌خواهد از طعم‌های مختلف غذا لذت ببرد و خود را از این لذت ساده محروم نکند.

رژیم غذایی تیلور هیل
رژیم غذایی تیلور هیل

اینستاگرام تیلور هیل

برای دیدن صفحه اینستاگرام تیلور هیل بر روی لینک زیر کلیک کنید:

www.instagram.com/taylor_hill

تیلور هیل اینستا
تیلور هیل اینستا
اینستاگرام تیلور هیل
اینستاگرام تیلور هیل

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 56

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir