الساندرا آمبروزیو، نامی آشنا در دنیای مد و به خصوص برای طرفداران ویکتوریا سکرت، سال‌ها حضور او به عنوان فرشته ویکتوریا سکرت، نامش را بر سر زبان‌ها انداخت و او را به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند تبدیل کرد. با لبخند دلنشین و اندامی متناسب، آمبروزیو به نمادی از زنانگی و جذابیت در این برند تبدیل شد (بیوگرافی الساندرا آمبروزیو).

مدل الساندرا آمبروزیو
مدل الساندرا آمبروزیو
Alessandra Ambrosio
Alessandra Ambrosio
قد و وزن الساندرا آمبروزیو
الساندرا آمبروزیو
نام نام خانوادگی:آلساندرا کورین آمبروزیو
Alessandra Corine Ambrósio
aleˈsɐ̃dɾãˈbɾɔzju
تاریخ تولد:۱۱ آوریل ۱۹۸۱
۲۲ فروردین ۱۳۶۰
سن:43 سال و 5 ماه
محل تولد:اریشیم، ریو گراند دو سول، برزیل
قد:177 سانتیمتر
وزن:53 کیلوگرم
همسر:جیمی مازور (2005–2018)
فرزند:2
صفحه IMDB:IMDB
بیوگرافی الساندرا آمبروزیو

الساندرا آمبروزیو

آلساندرا کورین آمبروزیو (به پرتغالی برزیلی: [aleˈsɐ̃dɾãˈbɾɔzju]) متولد ۱۱ آوریل ۱۹۸۱، یک مدل برزیلی است. او به خاطر کارش با ویکتوریا سکرت شناخته شده است و به عنوان اولین مدل تبلیغاتی خط PINK این شرکت انتخاب شد. او از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۷ یک فرشته ویکتوریا سکرت بود و برای خانه‌های مد مانند کریستین دیور، آرمانی، رالف لورن و نکست مدلینگ کرده است.

آلساندرا کورین آمبروزیو در ۱۱ آوریل ۱۹۸۱ در اریشیم، ریو گراند دو سول، برزیل، به دنیا آمد. او دختر لوسیلدا و لوئیز آمبروزیو است.

او یک خواهر کوچکتر به نام آلاین دارد، او دارای تبار ایتالیایی و لهستانی است.

پدربزرگ مادری او، جوانا اوگنیا گروچ، یک مهاجر لهستانی بود که در سال ۱۹۲۹ به عنوان یک کودک به برزیل رسید. او در سال ۲۰۱۷، در سن ۹۳ سالگی درگذشت.

الساندرا آمبروزیو عکس
الساندرا آمبروزیو عکس

شروع مدلینگ

او در سن ۱۲ سالگی در یک کلاس مدلینگ ثبت نام کرد و در سن ۱۴ سالگی، یکی از ۲۰ فینالیست مسابقه ملی Elite Model Look سال ۱۹۹۵ برای برزیل بود. آمبروزیو همیشه از گوش‌های بزرگ خود احساس ناامنی می‌کرد و در سن ۱۱ سالگی، جراحی زیبایی برای عقب کشیدن گوش‌های خود انجام داد، اما دو سال بعد دچار عوارض شد.

الساندرا آمبروزیو مدل برزیلی
الساندرا آمبروزیو مدل برزیلی

سپس در سن 15 سالگی برای دیلسون استاین شروع به مدلینگ کرد، اولین کار قابل توجه مدلینگ او، عکاسی برای جلد مجله Elle برزیل بود.

Elite برخی از عکس‌های Polaroid او را به Guess منتقل کرد که منجر به رزرو کمپین Millennium GUESS شد.

همکاری با برند های جهان

آمبروزیو از آن زمان در کمپین‌های تبلیغاتی برای برندهای گچی، دولچه و گابانا، کالوین کلاین، اسکار دلا رنتا، کریستین دیور، اسکادا، فندی، جورجیو آرمانی، گس، امپریو آرمانی، موشینو، گپ، هوگو بوس، رالف لورن، ساکس پنجم خیابان، میسیز، رِوْلون و تقویم پیرلی ظاهر شده است.

او برای طراحانی مانند پرادا، شانل، دولچه و گابانا، ژیوانشی، کریستین لاکروا، بوتگا ونیتا، اسکادا، تامی هیلفیگر، کریستین دیور، مارک جیکوبز، لوئیس ویتون، بالمین، رالف لورن، هلستون، ویوین وستوود، گیلز دییکن، کنزو، امانوئل اونگارو، فیلیپ پلاین و اسکار دلا رنتا بر روی صحنه‌های مد قدم زده است.

او در جلدهای متعدد مجلات بین‌المللی از جمله کاسمپولیتی، ال، جی‌کیو، هارپرز بازار، ماری کلر، اووشن درایو، ووگ ظاهر شده است و تنها مدلی بود که در سال 2006 بر روی جلد مجله گلامور در ایالات متحده ظاهر شد.

خط تولید الساندرا آمبروزیو

در سال 2004، آمبروزیو خط لباس شنا خود به نام Alessandra Ambrosio by Sais، بخشی از Rosa Chá، را راه اندازی کرد. این خط در اولین ماه عرضه خود 10،000 واحد فروش داشت. آمبروزیو چهره شرکت بریتانیایی Next بود و در اولین کمپین تلویزیونی آنها در 12 سال گذشته بازی کرد.

ترس از عمل جراحی

در سال 2006، آمبروزیو در برنامه تلویزیونی تیرا بنکس ظاهر شد و گفت که جراحی گوش که در کودکی انجام داده بود، تجربه بدی بوده و او را از انجام هرگونه جراحی پلاستیکی دیگر بازداشته است.

درآمد الساندرا آمبروزیو

آمبروزیو به چهره برند لباس ورزشی برزیلی کولچی تبدیل شد و در یک تبلیغ جین با اشتون کاتچر همبازی شد. او با درآمد تخمینی 5 میلیون دلار در سال‌های 2010 تا 2011، رتبه پنجم را در فهرست «پرفروش‌ترین مدل‌های جهان» فوربس به دست آورد.

لباس الساندرا آمبروزیو
لباس الساندرا آمبروزیو

در اکتبر 2011، آمبروزیو به وبلاگ‌نویس مجله ووگ تبدیل شد و با انتشار روزانه یک عکس از خود به مدت یک ماه، به کمد لباس خود نظر داد. در 12 آگوست 2012، او در مراسم اختتامیه المپیک تابستانی 2012 به نمایندگی از سنت مد برزیلی در بخش انتقال به شهر ریو دو ژانیرو ظاهر شد.

به سال 2006، آمبروسیو به عنوان اولین مدل تبلیغاتی خط “PINK” ویکتوریا سکرت انتخاب شد. در سال 2005، او در نمایش مد ویکتوریا سکرت با لباس ساخته شده کاملاً از شکلات قدم زد. در نسخه 2008 نمایش مد، او سه ماه پس از تولد اولین فرزندش بر روی صحنه راه رفت و سال بعد در 2009 نمایش را آغاز کرد. نمایش 2011 او را با سنگین‌ترین بال‌ها (30 پوند، 14 کیلوگرم) که تاکنون برای نمایش ساخته شده بود در حالی که باردار فرزند دومش بود، دید.

الساندرا آمبروزیو مدل
الساندرا آمبروزیو مدل

آمبروزیو در فهرست فوربس از پردرآمدترین مدل‌ها، رتبه پنجم را با درآمد تخمینی 6.6 میلیون دلار در سال کسب کرد. او اغلب توسط رسانه‌های محبوب به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان شناخته می‌شود. به عنوان یک “فرشته”، او در ماه مه 2007 به عنوان یکی از “100 زیباترین فرد جهان” توسط مجله پیپل انتخاب شد. آمبروزیو یکی از نمادهای صنعت مد محسوب می‌شود.

بازیگری الساندرا آمبروزیو

آمبروسیو اولین حضور خود را در بازیگری در سریال تلویزیونی برزیلی “رازهای پنهان” انجام داد که در تاریخ 8 ژوئن 2015 در شبکه گلوبو پخش شد. او در این سریال نقش سامیا، یک مدل برتر سابق را بازی کرد. او همچنین در سال 2016 در فیلم “لاک پشت‌های نینجا: خارج از سایه‌ها” با نام واقعی خود ظاهر شد.
ازدواج

آمبروزیو در سال 2008 با جیمی مازور، تاجر آمریکایی و بنیانگذار برند جین RE/DONE، نامزد شد. این زوج یک دختر (متولد 2008) و یک پسر (متولد 2012) دارند. آمبروزیو در 27 مارس 2018 اعلام کرد که او و مازور از هم جدا شده‌اند.

الساندرا آمبروزیو
الساندرا آمبروزیو

July سال 2009 بر روی جلد مجله Marie Claire، Ambrosio در کنار Sacha Baron Cohen ظاهر شد تا فیلم Brüno سال 2009 Baron Cohen را تبلیغ کند.

سایر فعالیت ها

آمبروزیو به عنوان نماینده رسمی انجمن ملی اسکلروز چندگانه فعالیت می‌کند و وظیفه او ترویج اهداف این انجمن و حمایت از بیماران مبتلا به این بیماری است.

در مارس 2019، آمبروزو برند لباس ساحلی خود، GAL Floripa، را به همراه خواهرش، آلین، و دوست دوران کودکی‌اش، ژیزل کوریا، راه‌اندازی کرد.
در نوامبر ۲۰۲۰، آمبروزیو فاش کرد که تابعیت آمریکایی گرفته است.

فیلم های الساندرا آمبروزیو

سالفیلم
2006Casino Royale
2015Daddy’s Home
2016Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows
2017Double Dutchess
2017Daddy’s Home 2
فیلم های الساندرا آمبروزیو
عکس الساندرا آمبروزیو
عکس الساندرا آمبروزیو
سالسریال
2004The Late Late Show
2005–2006The Tyra Banks Show
2005Project Runway
2006Late Night with Conan O’Brien
2007Entourage
2007How I Met Your Mother
2010Gossip Girl
2013America’s Next Top Model
2014New Girl
2015Australia’s Next Top Model
2015Verdades Secretas
2018Germany’s Next Topmodel
2018The Final Table
2019MasterChef
2020Germany’s Next Topmodel
سریال های الساندرا آمبروزیو

اینستاگرام الساندرا آمبروزیو

با کلیک بر روی لینک زیر صفحه اینستاگرام الساندرا آمبروزیو را مشاهده خواهید کرد:

https://www.instagram.com/alessandraambrosio

الساندرا آمبروزیو اینستا
الساندرا آمبروزیو اینستا
همسر الساندرا آمبروزیو
همسر الساندرا آمبروزیو

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 57

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir