در این مقاله، به زندگی شخصی و حرفه‌ای د کید لروی، خواننده رپ جوان استرالیایی، می‌پردازیم. از روابط او با دیگر هنرمندان تا مسیر موفقیتش در دنیای موسیقی را بررسی خواهیم کرد (بیوگرافی د کید لروی).

د کید لروی
د کید لروی
خواننده د کید لروی
خواننده د کید لروی
نام نام خانوادگی:چارلتون کنت جفری هاوارد
Charlton Kenneth Jeffrey Howard
نام هنری:د کید لروی
The Kid LAROI
تاریخ تولد:17 آگوست 2003
۲۶ مرداد ۱۳۸۲
سن:21 سال و 1 ماه
محل تولد:واترلو، نیو ساوت ولز، سیدنی
استرالیا
قد:180 سانتیمتر
وزن:62 کیلوگرم
رنگ چشم:آبی
ثروت:4 میلیون دلار
صفحه IMDB:IMDB
عکس قدیمی د کید لروی
عکس قدیمی د کید لروی

د کید لروی

چارلتون کنت جفری هاوارد (متولد 17 آگوست 2003)، با نام هنری کید لارویی شناخته می‌شود، یک رپر، خواننده و ترانه‌سرای استرالیایی است. او ابتدا به دلیل ارتباطش با رپر آمریکایی، جویس ورلد، که در تور استرالیایی خود با هاوارد آشنا شد، شناخته شد.

با گسترش شهرت او، با حمایت لیل بیبی با Grade A Productions قرارداد امضا کرد، که با Columbia Records همکاری داشت. او بیشترین شهرت خود را با تک آهنگ “Stay” (با همکاری جاستین بیبر) در سال 2021 به دست آورد که در بسیاری از کشورها، از جمله کشور مادری‌اش استرالیا، و همچنین در چارت‌های کانادایی و آمریکایی به رتبه اول رسید.

Charlton Kenneth Jeffrey Howard
Charlton Kenneth Jeffrey Howard

خانواده د کید لروی

چارلتون کنت جفری هوارد، با نام هنری The Kid Laroi، در 17 اوت 2003 در واترلو، نیو ساوت ولز، در جنوب داخلی سیدنی به دنیا آمد. او در خانواده‌ای با سابقه هنری رشد کرد. پدرش، نیک هوارد، تهیه‌کننده موسیقی و صدابرداری است که با ستارگان مشهوری همچون باردو و دلتا گودرم همکاری داشته است. مادرش، اسلون هاوارد، مدیر استعدادی است که سابقه مدیریت استعدادهایی چون اسکات کین را در کارنامه دارد.

کید لروی
کید لروی

پدربزرگ مادری لروی، بخشی از نسل دزدیده شده از فرزندان بومی مختلط بوده است. از طریق این جد، او به قبیله گامیلارای تعلق دارد و نام هنری خود را نیز از همین قبیله الهام گرفته است. این ریشه‌های بومی، تأثیر عمیقی بر هویت هنری و موسیقیایی لروی داشته است.

کودکی هوارد لاروئی با چالش‌های بسیاری همراه بود. فقدان حضور ثابت پدر و درگذشت عمویش در سال 2015، تأثیر عمیقی بر او گذاشت. هوارد موفقیت خود را مدیون تلاش برای رهایی از سرنوشتی مشابه عمویش می‌داند.

طلاق پدر و مادر

جدایی والدین در چهار سالگی و فروش مواد مخدر توسط مادر برای تأمین هزینه‌های زندگی، بر آشفتگی دوران کودکی او افزود. پس از نقل مکان به بروکن هیل در هفت سالگی، هوارد در مدرسه خصوصی کلیسای قلب مقدس تحصیل کرد و به عنوان کاپیتان خانه و برنده جایزه سخنوری انتخاب شد.

عکس د کید لروی
عکس د کید لروی

اما مشکلات همچنان ادامه داشت و پس از مدتی تحصیل در کالج قلب مقدس آدلاید، او به دلیل آزار و اذیت و مشکلات مالی خانواده، مجبور به ترک مدرسه شد. در نهایت، خانواده در سال 2017 به سیدنی بازگشتند.

چالش‌ها و پشتکار

د کید لروی، با دریافت بورسیه تحصیلی، وارد مدرسه گرامر هنرهای نمایشی استرالیا در سیدنی شد. اما آرزوی جهانی شدن او را وادار کرد تا در اواسط سال نهم تحصیل را رها کند.

در آن دوران، خانواده‌اش در یک آپارتمان کوچک دولتی در ردفرن زندگی می‌کردند و او مجبور بود بین خانه دوستانش سر کند. شرایط مالی سخت خانواده‌اش او را بر آن داشت تا مانند بهترین دوستش، مادرش، برای کمک به مخارج زندگی، شغلی پاره وقت در یک میوه‌فروشی پیدا کند.

کید لاروی
کید لاروی

در ماه مه 2022، د کید لروی با مک‌دونالدز استرالیا همکاری کرد تا غذای مخصوص خود را در مک‌دونالدز راه‌اندازی کند که شامل 6 عدد ناگت مرغ، سیب‌زمینی سرخ‌کرده متوسط، یک چیزبرگر بدون خیارشور، سس باربکیو و یک کوکاکولای یخ‌زده بود. در همان ماه، هاوارد 100،000 دلار به یک سرویس جوانان در واترلو، نیو ساوت ولز اهدا کرد.

نقش مد و فشن در موفقیت

لروی در پادکست Spout توضیح داد که در استرالیا، به نظر می‌رسید پول زیادی نداشته و لباس‌های ورزشی زیادی می‌پوشیده است. از زمان نقل مکان به کالیفرنیا، سبک پوششی لروی به سمت طراحان سطح بالا مانند  Celine، Louis Vuitton و Comme des Garçons  تغییر کرده است و به خاطر علاقه‌اش به ژاکت‌های بافتنی شناخته می‌شود. لروی در صفحات مد مجلاتی مانند Flaunt حضور داشته است و در پاییز 2021 روی جلد مجله Wonderland بود.

زندگینامه د کید لروی
زندگینامه د کید لروی

در این مورد گفته است: یک خواننده جوان اگر مثل بقیه مردم لباس بپوشد هرگز به موفقیت نمیرسد.

لهجه د کید لروی

لهجه د کید لروی و استفاده زیاد او از اصطلاحات عامیانه آمریکایی مورد سوال قرار گرفته است، زیرا او از سال 2019 به این کشور مهاجرت کرده است. در مصاحبه‌ای با زک سنگ، او توضیح داد که دوستان زیادی از شیکاگو دارد و برای اینکه خودش را قابل فهم کند، اغلب عبارات را تغییر می‌دهد و خود را تطبیق می‌دهد، زیرا آن‌ها بسیاری از کلمات استرالیایی را درک نمی‌کنند.

ثروت د کید لروی
ثروت د کید لروی

توجه به استرالیایی

از سال 2020، هاوارد با مادرش و برادر کوچکترش در لس آنجلس زندگی می‌کند. هاوارد خود را سفیر استرالیا می‌داند و به Triple J گفته است که می‌خواهد برای استرالیا کاری کند که دریک برای تورنتو و کانادا انجام داد.

هاوارد از باشگاه South Sydney Rabbitohs در لیگ ملی راگبی، که در حومه ردفرن سیدنی مستقر هستند، حمایت می‌کند. او بخشی از کودکی خود را در ردفرن گذرانده است.

هاوارد از سال 2020 تا 2023 با کاترینا دم (Katarina Deme)، اینفلوئنسر TikTok، رابطه داشت. او گفته است که جدایی ناشی از رابطه با دم مستقیماً آهنگ‌هایی از The First Time را الهام بخشیده است.

در آوریل 2024، در کنسرت خود در دوبلین، ایرلند، هاوارد رابطه خود را با خواننده کانادایی تیت مک ری (Tate McRae) تأیید کرد.

تیت مک ری و د کید لروی
تیت مک ری و د کید لروی
د کید لروی و تیت مک ری
د کید لروی و تیت مک ری

اینستاگرام د کید لروی

جهت مشاهده اینستاگرام د کید لروی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/thekidlaroi

د کید لروی بیوگرافی
د کید لروی بیوگرافی

فیلم های د کید لروی

سالعنواننقشیادداشت‌ها
2021Juice Wrld: Into the Abyssخودشمستند
2024Kids Are Growing Up: A Story About a Kid Named Laroiخودشمستند
2024Y2KTBA
فیلم های د کید لروی

بازی ویدیویی

سالعنواننقشیادداشت‌ها
2023Fortniteخودشکنسرت مجازی فصل 4
بازی ویدیویی
آهنگ های د کید لروی
آهنگ های د کید لروی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 56

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir