در این مطلب، سفری خواهیم داشت به زندگی پر فراز و نشیب ناتالی امانوئل؛ از لحظات شیرین زندگی شخصی‌اش با الکس لانیپکن تا درخشش او در دنیای هنر و سینما. با هم مروری خواهیم داشت بر مهم‌ترین آثار او و دلایلی که او را به یکی از محبوب‌ترین بازیگران تبدیل کرده است.

عکس ناتالی امانوئل
عکس ناتالی امانوئل
زندگینامه ناتالی امانوئل
زندگینامه ناتالی امانوئل
نام نام خانوادگی:ناتالی جوئانه امانوئل
Nathalie Joanne Emmanuel
تاریخ تولد:2 مارس 1989
۱۱ اسفند ۱۳۶۷
سن:35 سال و 6 ماه
محل تولد:ساوتند-آن-سی، اسکس، انگلیس
قد:170 سانتیمتر
وزن:56 کیلوگرم
همسر:الکس لانیپکن
Alex Lanipekun
صفحه imdb:imdb
بازیگر ناتالی امانوئل
بازیگر ناتالی امانوئل

ناتالی امانوئل

Nathalie Joanne Emmanuel (متولد 2 مارس 1989) یک بازیگر بریتانیایی است. امانوئل کار بازیگری خود را با حضور در تئاتر در اواخر دهه 1990 آغاز کرد و نقش‌هایی را در چندین تولید وست اند مانند موزیکال شیر شاه به دست آورد.
در سال 2006، او با بازی در نقش ساشا والنتاین در سریال آبکی Hollyoaks، کار خود را در تلویزیون آغاز کرد و پس از آن در چندین سریال تلویزیونی بریتانیایی ظاهر شد تا اینکه اولین حضور سینمایی خود را در فیلم Twenty8k انجام داد.

امانوئل در ۲ مارس ۱۹۸۹ در ساوتند-آن-سی، شهری در اسکس، انگلیس به دنیا آمد. مادرش اهل جمهوری دومینیکن و پدرش اصالتا سنت لوسیایی و

انگلیسی است، او یک خواهر بزرگتر دارد.

بیوگرافی کامل ناتالی امانوئل
بیوگرافی کامل ناتالی امانوئل

علاقه به بازیگری

امانوئل به یاد می آورد که مادرش برای اولین بار متوجه اشتیاق و تمایل او به بازیگر شدن در دوران حضور امانوئل در مدرسه خصوصی سنت هیلدا شد و از همان زمان ناتالی را در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد.

در مصاحبه‌ای با نیویورک دیلی نیوز، او اظهار داشت: “وقتی 3 ساله بودم، همیشه برای مادر نمایش بازی میکردم و مادرم تصمیم گرفت شاید باید به درستی آن‌ها را هدایت کنم، بنابراین شروع کرد مرا در کلاس‌های بازیگری، آواز و غن بیان ثبت‌نام کرد، در سن 10 سالگی، او نقش جوان نالا را در تولید وست اند موزیکال شیر شاه بازی کرد.

فعالیت حرفه ای ناتالی امانائول

امانوئل به خاطر نقش میساندی در سریال فانتزی بازی تاج و تخت شبکه اچ‌بی‌او (۲۰۱۳-۲۰۱۹) شهرت جهانی پیدا کرد و سپس با نقش‌های مکمل در فیلم‌های ماز رانر: آزمایش سوختگی (۲۰۱۵) و دنباله آن ماز رانر: درمان مرگ (۲۰۱۸)، فیلم‌های سریع و خشن سریع ۷ (۲۰۱۵)، سرنوشت خشمگین (۲۰۱۷)، F9 (۲۰۲۱) و سریع X (۲۰۲۳) به کار خود ادامه داد و نقش‌های اصلی را در ارتش دزدان (۲۰۲۱) و مگاپلیس (۲۰۲۴) ایفا کرد.

Nathalie Emmanuel
Nathalie Emmanuel

در سال 2006، او با بازی در نقش ساشا والنتاین در سریال صابونی “هالیوکس” اولین حضور تلویزیونی خود را انجام داد. امانوئل تا سال 2010 در این نمایش حضور داشت و داستان‌های شخصیت او شامل فحشا و اعتیاد به هروئین بود.

آموزش به نوجوانان

در ژانویه 2012، امانوئل برنامه «وب سکس: چه ضرری دارد؟» را در BBC Three ارائه کرد که در آن عادات جنسی آنلاین نوجوانان 16 تا 24 ساله در بریتانیا را بررسی می‌کرد. در همان سال، او اولین حضور سینمایی خود را در فیلم هیجانی «بیست و هشت هزار» انجام داد.

Nathalie Emmanuel(ناتالی امانوئل)
Nathalie Emmanuel(ناتالی امانوئل)

بازی تاج و تخت

سال بعد، او در سریال درام فانتزی “بازی تاج و تخت” شبکه HBO به عنوان میساندی، مترجم دایِنریس تارگرین، انتخاب شد.

در مصاحبه‌ای با جی‌می کیمل، او تأیید کرد که خبر انتخاب شدن برای این نقش را زمانی دریافت کرد که در یک فروشگاه لباس به عنوان فروشنده کار می‌کرد.

در سال ۲۰۱۵، امانوئل به عنوان عضو دائمی بازیگران در این سریال ارتقا یافت.

عکس بدون آرایش ناتالی امانوئل
عکس بدون آرایش ناتالی امانوئل

میساندی تنها شخصیت برجسته‌ای بود که در این سریال زن رنگین پوست بود و صحنه مرگ او، که در حالی که در زنجیر بود رخ داد، بین طرفداران محبوب نبود و به عنوان نمونه‌ای از “فریجینگ” و یادآوری تصویر برده‌داری خوانده شد.

امانوئل بعداً به گاردین گفت:

واکنش به مرگ میساندی بسیار بزرگ بود زیرا او تنها بود.من فکر می‌کنم بسیاری از افرادی که احساس طرد شدن یا محرومیت داشتند با او ارتباط برقرار کرده بودند یا خود را در او می‌دیدند، به ویژه زنان رنگین پوست.وقتی او مرد – و به این شکل که مرد – برای مردم بسیار دردناک بود زیرا آنها مانند این بودند، “صبر کنید، نه! اینگونه است که آنها با تنها زن رنگین پوست رفتار می‌کنند؟

ادامه موفقیت های ناتالی امانوئل

همچنین در سال 2015، او نقش هکر کامپیوتر رمزی را در فیلم اکشن Furious 7، و هریت را در ماجراجویی علمی تخیلی Maze Runner: The Scorch Trials بازی کرد. برای امانوئل جایزه Screen Nation برای بهترین نقش آفرینی زن در فیلم را به همراه داشت. او بار دیگر در فیلم دونده هزارتو: درمان مرگ در سال 2018 نقش هریت را بازی کرد.

بیوگرافی ناتالی امانوئل
بیوگرافی ناتالی امانوئل

در سال 2017، امانوئل گفت که با بازی در نقش میساندی، “هنر ظرافت” را آموخته است و هنگام بازی در نقش رمزی، با کار روی صحنه‌های اکشن و با پس‌زمینه‌های سبز، استفاده از تخیل خود را هنگام بازیگری توسعه داده است. او نقش رمزی را در فیلم “سرنوشت خشمگین” در سال 2017 تکرار کرد. او دوباره نقش رمزی را در فیلم “F9” بازی کرد که قرار بود در ماه مه 2020 اکران شود، اما به دلیل همه‌گیری COVID-19 تا ژوئن 2021 به تعویق افتاد.

امانوئل در سریال کمدی رمانتیک «چهار عروسی و یک مراسم تشییع جنازه» برای هولو، نقش مایا، یک نویسنده سخنرانی سیاسی را بازی کرد. او همچنین در سریال نتفلیکس «کریستال تاریک: عصر مقاومت»، صداپیشه‌ی شخصیت دیت بود. هر دو اثر در سال ۲۰۱۹ منتشر شدند (بیوگرافی ناتالی امانوئل و همسرش).

قد و وزن ناتالی امانوئل
ناتالی امانوئل

در جولای 2020، امانوئل در سریال کمدی اکشن اصلی Quibi با بازی کوین هارت و جان تراولتا همبازی شد.

“در ماه مه ۲۰۲۲، امانوئل به گروه بازیگران فیلم مگاپولیس از فرانسیس فورد کاپولا پیوست.”

در سال 2022، او در کنار توماس دهرتی در فیلم ترسناک ماورایی “دعوت” به ایفای نقش پرداخت.

یکی از جذابترین زن های جهان

فهم مجله، امانوئل را در رتبه‌ی ۹۹ ام لیست ۱۰۰ زن جذاب سال ۲۰۱۳ و رتبه‌ی ۷۵ ام لیست زنان جذاب سال ۲۰۱۵ قرار داد. همچنین، او در سال ۲۰۱۵ در شماره‌های آوریل مجلات این استایل و جی‌کیو ظاهر شد.

امانوئل به دلایل سلامتی از رژیم غذایی گیاه‌خواری پیروی می‌کند و در سال ۲۰۱۷ به مجله گلامور گفت: “به صنعت غذا اعتماد ندارم، به آنچه در شکم ما می‌ریزند اعتماد ندارم – این واقعاً مرا بیمار می‌کند.”

مدلینگ ناتالی امانوئل
ناتالی امانوئل

همسر ناتالی امانوئل

خانم ناتالی امانوئل و آقای الکس لانیپکن Alex Lanipekun از سال 2018 با یکدیگر ازدواج کرده و زندگی مشترک موفقی را آغاز نموده‌اند.

الکس لانیپکن و ناتالی امانوئل
الکس لانیپکن و ناتالی امانوئل

اینستاگرام ناتالی امانوئل

برای مشاهده صفحه اینستاگرام ناتالی امانوئل بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/nathalieemmanuel

اینستاگرام ناتالی امانوئل
اینستاگرام ناتالی امانوئل

فیلم‌ های ناتالی امانوئل

سالعنواننقش
2012بیست و هشت هزارکارلا
2015دالان‌روند: آزمایشگاه سوختهریت
2015سریع و خشن 7رمزی
2017سرنوشت خشمگین
2018دالان‌روند: درمان مرگهریت
2018تایتانافسر جنگ Tally Rutherford
2020هالی خوابیدهالی
2021F9رمزی
2021ارتش دزدانگوندولین استار
2021آخرین قطار به کریسمسسو تیلور
2022دعوتاِولین “اِوی” جکسون
2023سریع و خشن 10رمزی
2024آرتور پادشاهاولیویا
2024مگاپلیسجولیا سیکرو
2024قاتلزی
فیلم‌ های ناتالی امانوئل
فیلم های ناتالی امانوئل
فیلم های ناتالی امانوئل

عکس های ناتالی امانوئل

ناتالی امانوئل بازیگر
ناتالی امانوئل بازیگر
ویکی پدیا ناتالی امانوئل
ناتالی امانوئل
ناتالی امانوئل قد
ناتالی امانوئل

بیوگرافی ناتالی امانوئل و همسرش

ناتالی امانوئل بازیگر هالیوودی
ناتالی امانوئل بازیگر هالیوودی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 56

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir