در این مقاله، به زندگی پر فراز و نشیب ایزا گونزالس، از یک بازیگر جوان مکزیکی تا ستاره‌ای درخشان در هالیوود، پرداخته‌ایم. از دوران کودکی و شروع فعالیت هنری تا موفقیت‌های اخیرش در فیلم‌های بزرگ هالیوودی، همه چیز را در مورد این هنرمند محبوب خواهید آموخت. همچنین، به بررسی کارنامه هنری او، از جمله فیلم‌ها، سریال‌ها و آلبوم‌های موسیقی، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا به دنیای جذاب ایزا گونزالس قدم بگذارید (بیوگرافی ایزا گونزالس و همسرش).

بیوگرافی ایزا گونزالس
بیوگرافی ایزا گونزالس
عکس جدید ایزا گونزالس
عکس جدید ایزا گونزالس
نام نام خانوادگی:ایزا گونزالس رینا
Eiza González Reyna
تاریخ تولد:۳۰ ژانویه ۱۹۹۰
۱۰ بهمن ۱۳۶۸
سن:34 سال و 8 ماه
محل تولد:کابورکا، سونورا، مکزیک
قد:173 سانتیمتر
وزن:55 کیلوگرم
روابط:پپه دیاز (2013)
لیام همسورث (2013)
D.J. Cotrona (2014)
Calvin Harris (2016)
Josh Duhamel (2018)
لوک بریسی (2019)
تیموتی شالامی (2020)
Paul Rabil (2021)
جیسون موما (2022)
بن سیمونز (2023)
گای بینس (2024)
صفحه imdb:imdb
بیوگرافی ایزا گونزالس و همسرش

بیوگرافی ایزا گونزالس

ایزا گونزالس رینا (زادهٔ ۳۰ ژانویه ۱۹۹۰) یک بازیگر و خوانندهٔ مکزیکی است. او به خاطر بازی در سریال نوجوانانهٔ آرژانتینی شبکه نیکلودئون به نام «سونا کونمیگو» (۲۰۱۰–۲۰۱۱) محبوبیت پیدا کرد. او همچنین به عنوان خواننده، آلبوم‌های «کنتراکورینته» (۲۰۱۰) و «ته آکورداراس ده می» (۲۰۱۲) را منتشر کرد.

گونزالس در 30 ژانویه 1990 در کابورکا، سونورا، مکزیک، تنها دختر مدل سابق «گلندا رینا» و «کارلوس گونزالس» به دنیا آمد. پدرش در 12 سالگی در یک تصادف موتورسیکلت فوت کرد. او از مرگ پدرش به عنوان تأثیری قوی در حرفه خود یاد کرده است. او یک برادر دارد که 12 سال از او بزرگتر است.

وزن و قد ایزا گونزالس
ایزا گونزالس

او در دو مدرسه خصوصی دوزبانه، آکادمی ادرون و بنیاد مدرسه آمریکایی، که هر دو در مکزیکوسیتی واقع شده‌اند، تحصیل کرد. او در حدود 10 سالگی، برای یادگیری زبان ایتالیایی، مدتی در ترنتو Trento، ایتالیا، جایی که اقوامش را دارد، ماند.

وی در سپتامبر 2015، در مصاحبه‌ای صریح، از چالش‌های دوران نوجوانی و اوایل جوانی خود پرده برداشت و به موضوعاتی همچون افسردگی ناشی از فقدان پدر و عادت پرخوری اشاره کرد.

بازیگر ایزا گونزالس
بازیگر ایزا گونزالس

آغاز بازیگری

از سال 2003 تا 2004، گونزالس در استودیو ام اند ام M&M، یک مدرسه بازیگری در مکزیکوسیتی که توسط بازیگر پاتریسیا ریس اسپیندولا اداره می شد، بازیگری خواند. او دو سال از یک دوره سه ساله در مدرسه بازیگری تله‌ویسا، Centro de Educación Artística را گذراند، قبل از اینکه در سن 16 سالگی به عنوان نقش اصلی در telenovela Lola…Érase una vez با محوریت نوجوانان انتخاب شود.

در حالی که در مدرسه بود، برای اولین بار توسط تهیه‌کننده و کارگردان پدرو دامین، که بیشتر به خاطر موفقیتش با گروه پاپ لاتین RBD شناخته می‌شود، دیده شد.

عکس ایزا گونزالس
عکس ایزا گونزالس

دو سال بعد «پدرو دامین»، گونزالس را برای بازسازی تله‌نوولا معروف کودکان آرژانتینی، فلوریسینتا، معرفی کرد. او نقش لورا والنت، شخصیت اصلی زن در لورا (Lola: Once Upon a Time )، را بازی کرد.

فیلمبرداری در اواخر سال 2006 آغاز شد و در 26 فوریه 2007 در مکزیک اکران شد. بعدها در کشورهای مختلف آمریکای لاتین و ایالات متحده نمایش داده شد.

پس از تکمیل «لورا، یک بار»، گونزالس همراه با مادرش، در بهار 2008 برای شرکت در یک دوره سه ماهه کلاس‌های بازیگری در موسسه تئاتر و فیلم لی استراسبورگ به شهر نیویورک نقل مکان کردند. او در اوایل پاییز همان سال به مکزیکوسیتی بازگشت.

ایزا گونزالس بازیگر
ایزا گونزالس بازیگر

ادامه موفیت ایزا گونزالس

ایزا در آوریل 2009، در یک قسمت از سریال محبوب جنایی تلویزیونی Mujeres Asesinas به عنوان یک شخصیت فرعی برای فصل دوم بازی کرد. او در کنار بازیگر مکزیکی سوزانا گونزالس در قسمت “Tere, Desconfiada” بازی کرد و نقش آنتاگونیست نوجوان، گابی را بازی کرد. گونزالس گفته است که هنگام آماده شدن برای انتشار اولین آلبوم انفرادی خود Contracorriente، در مورد بازی در این اثر انتخاب شد و مدتی انتشار آلبومش را به تاخیر انداخت.

زندگینامه ایزا گونزالس
زندگینامه ایزا گونزالس

همکاری مجدد با شبکه نیکلودئون

در سال ۲۰۱۰، شبکه نیکلودئون اعلام کرد که گونزالس در سریال کمدی نوجوانانه «سوئنا کونمیگو» بازی خواهد کرد. در این سریال، او نقش‌ دوقلوهای کلارا مولینا و راکسی پاپ را ایفا کرد.

ایزا گونزالس بیوگرافی
ایزا گونزالس بیوگرافی

برای فیلمبرداری این سریال، گونزالس در آوریل ۲۰۱۰ به بوینس آیرس سفر کرد و به مدت یک سال در آنجا زندگی کرد. او در طول تولید سریال، در تعطیلات به مکزیکوسیتی بازگشت. سریال «سوئنا کونمیگو» در سال ۲۰۱۰ در آمریکای لاتین و اروپا پخش شد و به دلیل موفقیت آن در آرژانتین، در کشور های زیادی به نمایش درآمد.

اولین فیلم سینمایی

 گونزالس در سال 2012 در فیلم کمدی-درام “کاسی 30” به کارگردانی الکساندرو سوگیچ بازی کرد. او در این فیلم نقش کریستینا، یک دانشجوی 18 ساله باله را ایفا کرد که عاشق امیلیو، شخصیت اصلی داستان می شود. این فیلم اولین تجربه سینمایی گونزالس بود و در سال 2013 در جشنواره های مختلف فیلم در مکزیک به نمایش درآمد. اما اکران عمومی آن در سراسر مکزیک در 22 آگوست 2014 انجام شد.

بیوگرافی ایزا گونزالس
بیوگرافی ایزا گونزالس

سریال عشق‌های واقعی

در سال 2012، گونزالس در سریال تلویزیونی “عشق‌های واقعی” (Amores verdaderos) ساخته شده توسط تلویسا بازی کرد. این سریال، بازسازی سریالی به نام “عشق در قید” (Amor en custodia) بود که قبلا توسط تی‌وی آزتکا ساخته شده بود.

این سریال در تاریخ 3 سپتامبر 2012 به روی آنتن رفت.

سایر فعالیت ها

در ۱۲ آگوست ۲۰۱۴، ایزا به عنوان مجری مراسم جوایز MTV Millennial Awards را در مکزیک سیتی برگزار کرد.

گونزالس به عنوان سفیر برندهای متعددی فعالیت کرده است. در سال 2008، او به عنوان چهره جدید خط آرایشی کالر ترند برای برند آوان در مکزیک انتخاب شد.

در سال 2009، او در تبلیغات برند مراقبت از پوست آسپکسیا ظاهر شد. در سال 2015، او به عنوان سفیر جدید برند نوتروژنا معرفی شد و برای تبلیغ محصولات این برند، تبلیغاتی را به زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی ضبط کرد.

ایزا گونزالس به زبان ایتالیایی تسلط کامل دارد و همچنین به زبان فرانسه آشنایی دارد.

تبلیغات ایزا گونزالس
تبلیغات ایزا گونزالس

اولین آلبوم ایزا گونزالس

پس از موفقیت در اولین اجرای خود، گونزالس با EMI Televisa قرارداد بست تا اولین آلبوم انفرادی خود را ضبط کند. آلبوم “Contracorriente” در سال 2008 در شهرهای مختلف ضبط و در سال 2009 در مکزیک و ایالات متحده منتشر شد.

خواننده ایزا گونزالس
خواننده ایزا گونزالس

تنها تک آهنگ آلبوم، “Mi destino soy yo” نیز منتشر شد. گونزالس برای تبلیغ آلبوم، در کنسرت ها و فستیوال های موسیقی در مکزیک اجرا کرد. با این حال، به دلیل تور موسیقی در آرژانتین، نتوانست تور طولانی تری برای آلبوم برگزار کند یا تک آهنگ دیگری منتشر نماید.

دومین آلبوم

در خرداد ۱۳۹۰، گونزالس اعلام کرد که قصد دارد روی تولید و ضبط دومین آلبوم انفرادی خود تمرکز کند. او همچنین فاش کرد که برنامه دارد بقیه سال را صرف کار روی موسیقی جدید کند و تا تکمیل آلبوم، به پروژه‌های فیلم یا تلویزیون باز نخواهد گشت. [40] او تولید دومین آلبوم خود را در ماه‌های اول سال ۱۳۹۱ به پایان رساند. این آلبوم در مکزیکوسیتی، تگزاس و جمهوری دومینیکن ضبط شد.

 اولین آهنگ از آلبوم دومش، “Te Acordarás de Mí”، در سال 2012 در مکزیک و بعداً در ایالات متحده منتشر شد. این آهنگ توسط گونزالس با همکاری دو آهنگساز دیگر نوشته شده بود. آلبوم هم به همین نام در سال 2012 منتشر شد و شامل 12 آهنگ بود که گونزالس سه تای آن‌ها را نوشته بود. این آلبوم در جدول موسیقی مکزیک رتبه 66 را به دست آورد. دومین آهنگ از آلبوم، “Invisible”، در همان سال منتشر شد.

روابط عاشقانه ایزا گونزالس

ایزا گونزالس، بازیگر مشهور مکزیکی، در طول سال‌های فعالیت هنری خود با چندین چهره شناخته شده در صنعت سرگرمی مرتبط بوده است. برخی از روابط برجسته او عبارتند از:

  • 2013: پپه دیاز و لیام همسورث
  • 2014: دی جی کوترونا
  • 2016: کالوین هریس
  • 2018: جوش دوهامل
  • 2019: لوک بریسی
  • 2020: تیموتی شالامی
  • 2021: پل رابیل
  • 2022: جیسون موموآ
  • 2023: بن سیمونز
  • 2024: گای بینس
همسر ایزا گونزالس
ایزا گونزالس
گای بینس و ایزا گونزالس
گای بینس و ایزا گونزالس

فیلم های ایزا گونزالس

سال انتشارفیلمنقش
2014Casi TreintaCristina
2015Jem and the HologramsSheila “Jetta” Burns
2017Baby DriverMonica “Darling” Costello
2018Welcome to MarwenCaralala
2019Paradise HillsAmarna
2019Alita: Battle AngelNyssiana
2019She’s MissingJane
2019Hobbs & ShawMagarita / Madame M
2020BloodshotKatie/KT
2020Cut Throat CityLucinda Valencia
2020I Care a LotFran
2021Godzilla vs. KongMaia Simmons
2021Spirit UntamedMilagro Navarro-Prescott (voice)
2021Love SpreadsPatricia
2022AmbulanceCam Thompson
2024The Ministry of Ungentlemanly WarfareMarjorie Stewart
2025In the Grey
2026Ash
2026Fountain of Youth
2026It Takes Two
فیلم های ایزا گونزالس
فیلم های ایزا گونزالس
فیلم های ایزا گونزالس

سریال های ایزا گونزالس

سال انتشارسریالنقش
2007–2008Lola, érase una vezDolores “Lola” Valente
2009Mujeres asesinasGabriela Ortega
2010–2011Sueña conmigoClara Molina / Roxy Pop
2012–2013Amores verdaderosNikki Brizz Balvanera
2014–2016From Dusk till Dawn: The SeriesSantanico Pandemonium
2023ExtrapolationsElodie
2024Mr. & Mrs. SmithOther Jane
20243 Body ProblemDr. Augustina “Auggie” Salazar
2024La MáquinaIrasema
سریال های ایزا گونزالس
ایزا گونزالس بازیگر جوان
ایزا گونزالس بازیگر جوان

موزیک ویدئو ها

سالآهنگنقشخواننده
2013“Propuesta Indecente”Rich girlRomeo Santos
2018“Supplies”Girl at cultJustin Timberlake
موزیک ویدئو ها

اینستاگرام ایزا گونزالس

برای مشاهده اینستاگرام ایزا گونزالس می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/eizagonzalez

اینستاگرام ایزا گونزالس
اینستاگرام ایزا گونزالس
ایزا گونزالس اینستا
ایزا گونزالس اینستا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 68

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir