کرم های روز، مخصوص استفاده در روز طراحی شدن تا در طول روز و با توجه به روتین پوستیت از مزایای کرم های روز بهره ببری. کرم های روز انواع مختلفی دارن و هر نوعش وظیفه خاصی رو دنبال میکنه مثل خاصیت آبرسانی، ضد پیری، ضد چروک، ضد آکنه، ترمیم کننده، سفت کننده پوست، شاداب کننده و …. . شرکت های معتبر سازنده کرم های روز با توجه به انواع پوست چرب، خشک، حساس، نرمال و مختلط محصول جداگونه ای طراحی و تولید کردن تا تمام افراد با هر سنی و با هرنوع پوستی بتونن با خیال راحت از کرم های روز استفاده کنه.

داشتن روتین پوستی در زندگی هم آدمی خیلی مهمه، فرقی نمیکنه خانم باشی یا آقا، پیر باشی یا جوان و حتی فرقی نمیکنه چه سن و سالی داری، فقط این مهمه که کرم روز مخصوص خودت رو پیدا کنی و ازش تو روتین پوستیت استفاده کنی. اگه پوستت مستعد جوش و آکنه‌ست از کرم روزی استفاده کن که غیرکمودون‌زا باشه و همچنین اگه داری تو سن و سالی پا میذاری که چین و چروک های صورتت دارن خودشونو نشون میدن، وقتشه از کرم روز ضد چروک استفاده کنی.

چرا استفاده از کرم روز مهمه ؟

استفاده از کرم روز مزایای بسیار زیادی داره و میتونه حسابی حال پوستت رو خوب کنه، این کرم‌ها با ایجاد لایه‌ای نازک و محافظت کننده، پوستت رو در برابر اشعه‌های مضر UV، گرد و غبار و آلودگی‌ها محافظت می‌کنن. ویژگی اصلی کرم‌های روز اینه که بافت سبکی دارن، چرب نیستن، و به خاطر بافت رقیقی که دارن به سرعت جذب پوست می‌شن و باعث ایجاد احساس سنگینی و چربی روی پوستت نمیشن. یه مزیت دیگه‌شون اینه که بعد از استفاده از کرم روز می‌تونی بدون مشکل روی اون آرایش کنی، چون به پوست یه سطح صاف و آماده می‌ده.

کرم روزانه، به طور کلی، وظیفه اصلیش آبرسانی به پوست هست. این محصول باعث حفظ آب در لایه‌های پوست می‌شه و در نتیجه، ظاهری نرم‌تر و صاف‌تر به پوستت می‌ده. با استفاده از کرم روز، پوستت همزمان تغذیه و مرطوب می‌شه، که این موضوع کمک می‌کنه از احساس خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری بشه و احساس راحتی کنی. این آبرسانی مستمر از ایجاد ناراحتی‌هایی مثل پوسته‌پوسته شدن یا قرمزی جلوگیری می‌کنه و کمک می‌کنه پوست در طول روز شاداب و سالم بمونه. بهترین کرم روز ضد پیری باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

بهترین کرم روز ضد پیری

انواع کرم های روزانه:

کرم روزانه انواع مختلفی داره شامل:

  • کرم روزانه آبرسان
  • کرم روزانه ضد پیری
  • کرم روزانه با خاصیت ضد آفتاب
  • کرم روزانه مات‌کننده (مخصوص پوست‌های چرب)
  • کرم روزانه روشن‌کننده
  • کرم روزانه مخصوص پوست حساس
  • کرم روزانه ضد جوش
  • کرم روزانه تغذیه‌کننده (مخصوص پوست خشک)
  • کرم روزانه حاوی آنتی‌اکسیدان
  • کرم روزانه ضد چروک
  • کرم روزانه ترمیم کننده پوست صورت
  • کرم روزانه ضد لک

کرم روز مری کی تایم وایز:

کرم روز مری کی تایم وایز از جدیدترین محصولات برند «مری کی» هست که در طول روز سبب جلوگیری از بروز علائم پیری پوست میشه . استفاده از کرم روز از ضروری ترین مراحل روتین پوستیه، به پوستت کمک می‌کنه در طول روز شاداب و باطراوت به نظر برسه و سبب بهبود ناهمواری های پوست میشه.
این محصول حاوی عصاره گلابی خاردار هست که به تقویت و تغذیه لایه سطحی پوست و افزایش رطوبت پوست کمک می‌کنه. همچنین کرم روز مری کی حاوی خاصیت ضدآفتابی هست، بافت سبکی داره که به سرعت جذب پوست میشه و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می‌کنه. علاوه بر این ها، برای انواع پوست مناسبه و به تقویت و غنی سازی پوست از مواد مورد نیازش کمک میکنه و ظاهری درخشان و یکنواخت به پوستت میبخشه. بهترین کرم روز ضد پیری بی شک میتونه کرم روز مری کی باشه!

بهترین کرم روز ضد پیری
بهترین کرم روز ضد پیری

ویژگی های منحصر بفرد کرم روز مری کی تایم وایز:

  1. دارای بافت نرم و کرمی
  2. سبک و سریع جذبه
  3. تقویت کننده و مغذی پوست
  4. کلاژن سازی پوست
  5. مرطوب کننده پوست
  6. بهبود ناهمواری های پوست
  7. روشن کننده و درخشان کننده پوست
  8. محافظت از پوست در برابر عوامل مضر محیطی
  9. حاوی ضد آفتاب
  10. فاقد چربی و عطر شیمایی
  11. مناسب انواع پوست به خصوص پوست های حساس
  12. ضدحساسیت
  13. مورد تایید متخصصین پوست
  14. مناسب استفاده روزانه

جمع بندی

استفاده از کرم روز برای هر سن و سالی واجب، ضروری و مفیده، اگه سن کمی داری از کرم روزانه ضدجوش و آبرسان میتونی استفاده کنی و اگه داری به سمت سن و سالی میری که خطوط ریز و چین و چروک های پوستت دارن خودشون رو نشون میدن، میتونی از کرم روزانه ضدچروک و جوانساز استفاده کنی. بهترین کرم روز ضد پیری، همونطور که قبلا هم گفتم کرم روز از برند «مری کی» هست، این کرم با خاصیت آنتی اکسیدانی که داره باعث جوانسازی و کلاژن سازی پوست صورتت میشه.

در مورد کرم‌های روزانه، چند نکته اساسی وجود داره که باید بدونی، اولیش نحوه استفاده از کرم روز هست. این کرم‌ها بخشی از روتین مراقبت روزانه از پوست هستن و ویژگی اصلی اون‌ها آبرسانی و محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی مثل اشعه ها و آلودگی‌هاست. کرم‌های روز سبک هستنن، سریع جذب می‌شن و پوستت رو برای آرایش آماده می‌کنن. بسته به نوع پوستت و نیازهایی که داری، می‌تونی از انواع مختلف کرم روز استفاده کنی، مثل کرم‌های ضد پیری، ضد آفتاب، آبرسان یا حتی کرم‌های مخصوص پوست‌های حساس و چرب.

بهترین کرم روز ضد پیری
بهترین کرم روز ضد پیری

خرید از سایت مای سفورا:

این فروشگاهِ آنلاین به عنوان یکی از معتبرترین منابع برای محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته می‌شه و انواع مختلفی از برندها و محصولات رو ارائه می‌ده. از عطر و لوازم آرایش گرفته تا محصولات مراقبت از پوست و مو، می‌تونی به راحتی هر چیزی که نیاز داری رو پیدا کنی. با طراحی کاربرپسند وب‌سایت، جستجو و انتخاب محصولات به‌سادگی انجام می‌شه و توضیحات دقیق درباره هر محصول به تو کمک می‌کنه تا انتخاب بهتری داشته باشی.

یکی از مزایای بزرگ خرید از مای سفورا، ضمانت اصالت کالا و ارسال سریع و مطمئنشه. وقتی از این فروشگاه خرید می‌کنی، می‌دونی که محصولی که به دستت می‌رسه، اصل و با کیفیت بالاست.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 5

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir