«Confidence is Queen»: همکاری سازندگان «Dubai Bling» با نور عریده (نور عریضه) برای یک انقلاب اعتماد به نفس شرکتهای Front Row Filmed Entertainment و Different Productions (که سازنده برنامه پرطرفدار Dubai Bling نتفلیکس است) با نور عریده، سلبریتی مشهور منطقه و آژانس خلاق Read the Room، برای ساخت ریالیتی شو جدید و جاهطلبانه «Confidence is Queen» (اعتماد به نفس ملکه است) متحد شدهاند.
این ریالیتی شو توسط نور عریده، یکی از تأثیرگذارترین زنان عرب که بیش از ۱۸ میلیون دنبالکننده دارد، اجرا میشود. او اولین زن عربی است که برای کمپینهای جهانی برندهای بزرگی مانند Sephora و Audemars Piguet انتخاب شده است.
محتوای اصلی برنامه
هدف «Confidence is Queen» ایجاد انقلاب اعتماد به نفس است. در این ریالیتی شو، نور عریده یک تیم قدرتمند از مربیان زن را گرد هم میآورد تا گروهی منتخب از زنان عرب را در یک سفر پر از احساس، خنده و کشف همراهی کنند. هدف این است که ثابت کنند قدرت خواهری میتواند باعث توانمندسازی، الهامبخشی و بازسازی شخصی از درون شود. نور عریده قصد دارد حمایت خود از توانمندسازی زنان را از شبکههای اجتماعی به تلویزیون بیاورد و به چالشهای واقعی اعتماد به نفس و ارزش شخصی که زنان منطقه با آن مواجهاند، بپردازد.
سابقه شرکتهای تولید کننده
این پروژه اولین تجربه Front Row در تولید ریالیتی شو است. این شرکت پیش از این فیلمهای موفقی مانند Perfect Strangers (اولین فیلم اورجینال عربی نتفلیکس) و تریلر روانشناختی The Sand Castle را تولید کرده بود. شرکت Different Productions نیز در کارنامه خود علاوه بر Dubai Bling، برنامههای پربینندهای چون Shark Tank Dubai را دارد.
همچنین، آژانس Read the Room که توسط پنج زن تأسیس شده، یک متخصص در ارتباطات برند و بازاریابی است. بنیانگذاران این آژانس به دلیل رهبری کمپینهای حقوق زنان در خاورمیانه مشهورند و مجموعاً بیش از ۳۰۰ جایزه صنعتی از جمله جوایز جشنواره معتبر Cannes Lions را کسب کردهاند.