سایکو دایجست (گوارشی) چیست؟

مقطر گیاهی سایکودایجست از 9 گیاه مختلف دارویی به لیمو، نارنج، گل گاوزبان ایرانی، اسطخودوس، بادرنجبویه، بیدمشک ، سنبل الطیب، بنفشه و دارچین که دارای خواص درمانی برای درمان مشکلات گوارشی می باشند، توسط شرکت پارسی طب کهن تولید شده است و در درمان بیماری های گوارشی موثر است.

بیماری های گوارشی ارتباط بسیار مستقیمی با نوع تغذیه افراد دارد، با ماشینی شدن جوامع از جمله کشور ما و ورود برخی سبک های غذایی مانند مصرف غذاهای آماده و بی نظمی در صرف غذا همچون بدخوری ها، پرخوری ها و سریع خوردن و کامل نجویدن غذاها، شیوع بسیاری از مشکلات و به تبع آن بیماری های گوارشی نیز افزایش یافته است. حتی به گفته پزشکان و متخصصان گوارش، علل بسیاری از سرطان ها که شایعترین نوع آن در ایران سرطان معده است، می تواند همین مشکلات گوارشی باشد که به ظاهر پیش پا افتاده هستند.

استفاده از داروهای گیاهی از جمله مقطر 9 گیاه دارویی سایکودایجست دارای فلاونوئید ها می باشند که با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی، رادیکال های آزاد را خنثی و به مهار زخم معده کمک می کنند.

مقطر گیاهی سایکودایجست که ترکیبی از 9 گیاه دارویی می باشد، در درمان مشکلات گوارشی مؤثر است. از جمله سایر موارد کاربرد این مقطر می توان به موارد زیر اشاره نمود:
ریفلاکس اسید معده، ضعف معده، درمان زخم معده، ضد التهاب روده، ضد کرون، درمان کولیت اولسروز، برطرف کننده عفونت های دستگاه گوارش، بی اشتهایی و درمان یبوست

میزان استفاده از این دارو، یک وعده در روز و به میزان یک استکان معمولی (80 تا 100 میلی لیتر) می باشد. بهترین زمان مصرف آن در اوج تشنگی (هرچه بیمار تشنه تر باشد میزان جذب این محصول بیشتر است) و 2 ساعت قبل از ناهار است.

قابل ذکر است که مدت ادامه مصرف مقطر و حصول نتیجه کامل، بستگی به مدت ابتلای شخص به بیماری، وجود یا عدم وجود بیماری های دیگر، سن بیمار، میزان رعایت پرهیزها و میزان وسعت بیماری دارد. در حالت کلی برای یک سطح متوسط از بیماری، دوره مصرف یک ماه است. البته مصرف این مقطر برای افرادی که به یبوست مبتلا هستند، توصیه نمی شود.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.9 تعداد آرا: 7

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir