شلیور چیست؟

مقطر گیاهی شلیور با توجه به اصول علمی نوین از 7 گیاه مختلف دارویی بنفشه، خارمریم، شاهتره، کاسنی، کنگر فرنگی، گل گاوزبان ایرانی و گل قاصدک توسط شرکت پارسی طب کهن تولید شده است و در درمان مشکلات کبدی موثر است.

كبد از بزرگترين و مهمترين اعضای بدن انسان مي باشد و عدم درمان و پيشگيري از بيماري هاي آن موجب بروز عوارض ناخواسته شده و گاهی نیز در طولاني مدت موجب سيروز كبدي و مرگ مي شود. میزان شیوع این بیماری در سراسر جهان10-35 درصد و در آسیا 5-30 درصد در بزگسالان تخمین زده شده است.

متأسفانه در مورد شيوع کبد چرب غيرالکلي در ايران آمار چندان دقیقی در دسترس نمي باشد. مانند بيشتر بيماري هاي مزمن کبدي، اغلب مبتلايان به کبد چرب غيرالکلي بدون علامت هستند و تنها بعد از يافتن جواب هاي غيرطبيعي آزمون هاي آزمايشگاهي، و يا به دليل انجام سونوگرافي به علت هاي مختلف مانند سنگ هاي صفراوي، بيماري کبد چرب در آن ها تشخيص داده مي شود. تا کنون هیچ درمان قعطی برای این بیماری پیشنهاد نشده و درمان مناسب و ایده آلی نیز برای آن وجود ندارد. گیاهان دارویی به علت سهولت دسترسی، کاهش عوارض جانبی و قیمت مناسب، به عنوان جایگزینی برای داروهای صنعتی، همواره مورد توجه بوده است.

یکی از داروهای گیاهی مؤثر، که می تواند کاملاً گیاهی و بدون عارضه مشکلات کبدی و کبد چرب را درمان نماید، مقطر گیاهی شلیور می باشد.

مقطر گیاهی شلیور که ترکیبی از 7 گیاه دارویی می باشد، در درمان مشکلات مرتبط با بیماری کبدی مؤثر است. از جمله سایر موارد کاربرد این مقطر می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

خواص شلیور

خواص شلیور

درمان کبد چرب (الکلیک و غیر الکلیک)، کنترل چربی خون، تنظیم آنزیم های کبدی، جوش، لک و سایر مشکلات پوستی و کنترل قند خون

این محصول با عنوان شربت 7 گیاه دارویی (شلیور) در درمان مشکلات کبدی، با شماره 92185 در تاریخ 1396/03/23 به ثبت اختراع رسیده است و همچنین طی نامه بخش توسعه و انتقال فناوری دانشگاه فردوسی مشهد به شماره 21422 در تاریخ 1396/05/07 پس از اعتبار سنجی علمی توسط داوران منتخب دانشگاه، با ویژگی جدید بودن، ابتکاری بودن و قابلیت کاربرد موارد ذکر شده، در زمینه دانش فنی و روش تهیه مورد تایید قرار گرفته است.

میزان استفاده از این دارو، یک وعده در روز و به میزان یک استکان معمولی (80 تا 100 میلی لیتر) می باشد. بهترین زمان مصرف آن در اوج تشنگی (هرچه بیمار تشنه تر باشد میزان جذب این محصول بیشتر است) و 2 ساعت قبل از ناهار است.

قابل ذکر است که مدت ادامه مصرف مقطر و حصول نتیجه کامل، بستگی به مدت ابتلای شخص به بیماری، وجود یا عدم وجود بیماری های دیگر، سن بیمار، میزان رعایت پرهیزها و میزان وسعت بیماری دارد. در حالت کلی برای یک سطح متوسط از بیماری، دوره مصرف یک ماه است. البته مصرف این مقطر برای افرادی که به یبوست مبتلا هستند، توصیه نمی شود.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.6 تعداد آرا: 43

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir