پاپریکا دارای قابلیتهای بسیار با اهمیت میباشد که همین امر توانست آن را نسبت به محصولات مشابه ، متمایز و بسیار موفق قراردهد . بطوریکه به راحتی به محل ایجاد رسوبها که دراعماق ظریف مویرگهاست میرسد ، توانایی دفع چربیهای رسوب شده را دارد و در نتیجه در مدت زمان نسبتا کوتاهی عوارض ناشی از بیماری تصلب شرایین را برطرف میسازد .

نوع عمل کرد
رفع گرفتگی و چربی های رسوب شده در مجاری عروق ، تصفیه خون ، تنظیم فشار خون

موارد کاربرد 
انسداد عروق قلب ، چربی خون ، غلظت و فشار خون ، عوارض ناشی از تسلب شراین قلب

خواص 
نفوذ سریع به اعماق عروق و مویرگ های قلب ،  بازکننده و محلل چربیها و مواد زاید رسوب شده در عروق قلب ،تصفیه و پاکسازی خون از رسوبات و مواد زاید ، تعدیل غلظت خون و در نتیجه تنظیم فشار خون ، پیشگیری از گرفتگی عروق و عوارض ناشی از آن

توضیحات  :
با توجه به عامل ایجاد بیماری تصلب شرایین قلب که تجمع و رسوب چربیها در جداره رگها میباشد گیاهان و نوع ماده موثره آنها برای ساخت این محصول گزینش شده اند به این کیفیت که پس از تحقیقات وآزمایشات وسیع بر روی اثر درمانی گیاهان و شناسایی مواد موثره آنها ترکیب کلی این محصول بدست آمد .

مقطر فشرده باز کننده عروق ( هفده گیاه) پاپریکا دارای قابلیتهای بسیار با اهمیت میباشد که همین امر توانست آن را نسبت به محصولات مشابه ، متمایز و بسیار موفق قراردهد . بطوریکه به راحتی به محل ایجاد رسوبها که دراعماق ظریف مویرگهاست میرسد ، توانایی دفع چربیهای رسوب شده را دارد و در نتیجه در مدت زمان نسبتا کوتاهی عوارض ناشی از بیماری تصلب شرایین را برطرف میسازد .

نتایج گزارش شده
طبق بررسی ها و گزارشات حاصله در مورد میزان موفقیت پاپریکا توسط پزشکان و بیماران در ۸۰ درصد افرادی که بعنوان جامعه بالینی در نظر گرفته شدند با رعایت رژیم غذایی مصرف پاپریکا تا حد رفع کامل بیماری به آنها کمک نموده و موجب برطرف شدن تمام علایم بیماری شد . حداقل عملکرد این محصول برای الباقی افراد جلوگیری از پیشرفت بیماری بوده است .

توجه : طبیعت پاپریکا معتـدل مایـل به سـرد می باشد

 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 1

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir