ویروس آدنویروس در روده نوزادان

به خاطر داشته باشید که این ویروس باعث بروز عفونت در دیواره روده فرزند شما شده و درد شدید معده را در بدن او به دنبال خواهد داشت. ویروس آدنویروس از طریق مواد غذایی آلوده وارد بدن نوزاد می‌شود یا اگر فرزند شما یک شیء آلوده به این نوع ویروس را در دهان خود قرار دهد، حتماً به این بیماری مبتلا خواهد شد.

بر این اساس، بهتر است وسایل بازی بچه‌های خود به طور مرتب شستشو داده و ضدعفونی نمایید. همچنین، لازم است بدانید که ویروس آدنویروس بسیار قوی بوده و می‌تواند بر روی اشیا منزل، برای مدت طولانی زنده بماند. علاوه بر این موارد، این ویروس از طریق خروج ترشحات تنفسی در طی سرفه و عطسه کردن، به محیط اطراف انتقال یافته و افراد سالم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به همین علت، می‌توان ادعا کرد که یکی از علل شایع بروز عفونت در معده نوزادان، ویروس آدنویروس است. این ویروس، سلامت نوزادانی را که در مراکز عمومی و سازمان‌های مراقبت از نوزادان با اسباب بازی‌های یکدیگر بازی می‌کنند یا در تماس نزدیک با دیگر نوزادان بیمار هستند، بیشتر از سایر نوزادان تحت تأثیر قرار می‌دهد. دور نگه داشتن نوزادان از سطوح و اشیاء آلوده به ویروس آدنویروس، بهترین راه پیشگیری از بروز درد معده در بدن آن‌ها بوده و والدین، مراقبان مهدها و مراکز نگهداری از نوزادان می‌توانند با شستن مرتب اسباب بازی‌ها، این نوزادان را از ابتلا به ویروس آدنویروس در امان نگه دارند.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 3

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir