تراکنش های بیت کوین ناشناس نیستند

در اوایل عمر بیت کوین، کاربرانش تصور می کردند که تراکنش های آنها بر روی بلاک چین قابل ردیابی نیست. به مرور زمان مشخص شد که در یک بلاک چین عمومی، همه چیز در معرض دید همگان قرار دارد.

ممکن است فرد کنجکاوی بخواهد بداند که چگونه تراکنش های بیت کوین بر روی بلاک چین آن انجام می شود و آنها را نظارت کند اما همچنین ممکن است که یک مجرم بخواهد بداند که شما چقدر بیت کوین دارید و به طور متداول چقدر به ارسال و خرج کردن بیت کوین های خود می پردازید.

علاوه بر این همچنان که مردم بیشتری بیت کوین را می پذیرند، دولت ها نگران آن هستند که برخی افراد برای اجتناب از پرداخت مالیات از آن استفاده کنند و مجرمان و تبه کاران نیز به انجام معاملات خود با استفاده از ارز دیجیتال بپردازند. برای مقابله با این امر، دولت ها و آژانس های قانون گذاری شروع به ردیابی تراکنش های بیت کوین بر روی بلاک چین آن کرده اند. برای افرادی که شیدای حریم خصوصی هستند، ردیابی تراکنش های بیت کوین آنها غیر قابل پذیرش است. برای اجتناب از این امر، ترکیب استفاده از سرویس ترکیب تراکنش بیت کوین تنها راه حل موجود می باشد.

این سرویس ها یک لایه حریم خصوصی را در بالای تراکنش های عادی بیت کوین ایجاد می کنند. این سرویس ها، تراکنش را با ترکیب کوین های مختلف بیت کوین از تراکنش های متنوع، ردیابی را غیر ممکن می سازند. با انجام این روش، هکر ها، قانون گذاران و هیات های دولتی که به دنبال ردیابی تراکنشی خاص از یک آدرس می باشند، موفق به انجام این کار نخواهند شد زیرا همه چیز ترکیب شده است.

 آیا آدرس های بیت کوین ناشناس هستند؟ 

آدرس های بیت کوین ناشناس نیستند. این یعنی حتی آدرس بیت کوین شما می تواند توسط یک صرافی ارز دیجیتال ردیابی شود و یا یک فرد بدنیت و حتی قانون گذاران نیز قادر به انجام این ردیابی خواهند بود. اگرچه می توان گفت آدرس بیت کوین شما در واقع شما را در معرض ریسک هک شدن قرار می دهد زیرا یک مجرم می تواند موجودی کیف پول شما را ببیند. با استفاده از یک سرویس ترکیب کردن، همه چیز یعنی آدرس ها و تراکنش ها از دید عموم پنهان می شوند.

ارز های دیجیتالی که ناشناس ماندن را فراهم می آورند

امنیت کیف پول ارزهای دیجیتالی

ارزهای دیجیتالی وجود دارند که ناشناسی را بدون نیاز به گذر از سرویس های ترکیب کوین، فراهم می آورند. این ارز های دیجیتال سرعت تراکنش بالاتری از بیت کوین دارند و در مقایسه با بیت کوین قیمت پایین تری دارند. کوین ناشناس پیشگام در این زمینه مونرو است که ازامضاهای حلقوی کریپتوگرافیک برای فراهم آوردن ناشناس بودن تراکنش های خود استفاده می کند. در مونرو، آدرس ها قابل رویت هستند اما تراکنش ها را نمی توان به آدرس خاصی ارجاع داد. همچنین به وسیله مونرو نمی توان از موجودی کیف پول مطلع شد.

آیا بیت کوین بهتر از آلتکوین های ناشناس ترکیب می شود

توجه داشته باشید که آلتکوین های ناشناس به طور روزافزون با چشم انداز منفی از جانب دولت روبرو می شوند و این ترس وجود دارد که این آلتکوین ها برای پول شویی، تامین سرمایه مالی تروریسم و دیگر فعالیت های غیر قانونی مورد استفاده قرار بگیرند. سطح ناشناسی و امنیتی که طی فرآیند ترکیب بیت کوین فراهم می شود، بسیار بالاتر از آنچه است که توسط این آلتکوین ها ارائه می شود.

به مرور که افراد بیشتری صاحب بیت کوین می شوند، ترکیب کردن کوین های بیت کوین در زمان ارسال منطقی تر از تبدیل این کوین ها به ارز های دیجیتال ناشناس می باشد. این کار سبب صرفه جویی در کارمزد تراکنش نیز می شود.

کار ترکیب بیت کوین را چه کسانی انجام می دهند؟

ترکیب بیت کوین ها طی یک تراکنش توسط اشخاص ثالثی انجام می شود که امنیت و ناشناسی را تضمین می کنند. یکی از این اشخاص ثالث Bitcoin Mixer می باشد. این پلتفرم بسیار برجسته است زیرا لگاریتم ها یا اطلاعات شخصی افرادی را که اقدام به ترکیب کردن بیت کوین هایشان می کنند، ذخیره نمی کند.

علاوه بر این، سیستم مذکور خودکار می باشد و نتایج یکسانی بر اساس یک الگوریتم را ممکن می سازد. دیگر اشخاص ثالث قابل اعتماد که کار با آن آسان بود می توان Bitmixer را نام برد اما این سرویس دیگر فعالیت خود را ادامه نمی دهد.

ترکیب بیت کوین چگونه انجام می گیرد؟

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، این ترکیب برای کمک به آنهایی است که می خواهند تراکنش های بیت کوین را غیر قابل ردیابی کنند. مهم نیست که این افراد بیت کوین را برای پرداخت کالا و خدمات می خواهند یا مقداری بیت کوین اهدا می کنند و یا به افراد محبوب خود بیت کوین می فرستند بلکه مهم این است که این افراد با ترکیب کوین ها می خواهند تراکنش ها را غیر قابل ردیابی کنند. ترکیب کننده های تراکنش بیت کوین مسیر را برای افرادی که در تلاش برای کشف مبدا و مقصد تراکنش ها هستند، آشفته می سازند و از ردیابی تراکنش ها جلوگیری می کنند.

کسب درآمد با استفاده از ترکیب کننده های بیت کوین

ترکیب کننده تراکنش بیت کوین علاوه بر ارائه سرویس های ترکیب کردن بیت کوین، شانس کسب بیت کوین را از طریق دعوت دوستان و افراد دیگر برای کاربران فراهم می کند. این کار تحت عنوان برنامه زیر مجموعه گیری یا ریفرال انجام می شود.

در این روش مقدار بیت کوینی که کسب می کنید بستگی به مقداری افراد معرفی شده دارد که توسط شما ترکیب می کنند. این فرد که توسط شما معرفی شده ۵۰ تا ۶۰ درصد از سهم ۵ درصد کل مقدار ترکیب را دریافت خواهد کرد.

به عنوان مثال اگر شما دوستی را به این سرویس دعوت کنید و این دوست مقدار یک بیت کوین را ترکیب کند، ۵ درصد این تراکنش مقدار ۰.۰۵ بیت کوین می شود. بنابراین شما ۵۰ درصد این ۰.۰۵ بیت کوین را دریافت می کنید که معادل ۰.۰۲۵ بیت کوین می باشد.

مزیت های استفاده از ترکیب کننده بیت کوین

  • لگاریتم های ترکیب تراکنش ذخیره نمی شود.
  • تنها اطلاعات تراکنش های ناقص ذخیره می شود و این امر به منظور کمک به تمام کردن فرآیند ترکیب حداکثر در سه روز صورت می گیرد.
  • آدرس های ایمیل و پیام ها بعد از خوانده شدن حذف می شوند.
  • هیچ اطلاعات شخصی ذخیره نمی شود.
  • این سیستم خودکار عمل می کند.

منبع : میهن بلاکچین

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir