همايش فعالان جبهه پايداري استان تهران 1397/12/16

همايش فعالان جبهه پايداري استان تهران با حضور برخي اعضاي شوراي مركزي جبهه پايداري برگزار شد. در ابتداي مراسم حجت‌الاسلام آقاتهراني با بيان روايتي مبني بر اينكه بعد از پيغمبر همه رفتند الا سه نفر، گفت: اين وضعيت زمان پيامبر و ائمه ما بوده است. ما بايد اين زمان را قدر بدانيم. از زمان حضرت آدم تا كنون چنين شرايطي تكرار نشده است.

دبير كل جبهه پايداري با ادامه داد: بايد بيشتر كار كنيم، خودمان را بسازيم. بيشتر بايستيم و از نفسانيات حذر كنيم.

اين استاد اخلاق با اشاره به انتخابات پيش رو گفت: اگر فرداي انتخابات من و شما كانديدا شديم، من اگر ديدم شما از من بهتري، بايد بگويم خداحافظ من رفتم ايشان از من بهتر است.

آقاتهراني افزود: پيامبر اكرم فرمودند اگر دو نفر يكي صالح بود و يكي اصلح، آن كسي كه صالح است اگر كنار نرود خائن است. اين حرف ما را قبلا پخش كردند و گفتند مي‌گويند فلاني خائن است! من نگفتم خائن است فقط روايت را خواندم.

دبير كل جبهه پايداري با تشريح بخشي از فعاليت‌هاي جبهه براي انتخابات آتي اظهار داشت: دوستان ما از حالا به دنبال افراد صالح هستند. در جلسات با هم بيشتر مرتبط باشيد و به يكديگر كمك كنيد. تنهايي نمي‌شود كاري را پيش برد. همه با هم ولايت را ياري كنيم.

در ادامه برنامه جلسه پرسش و پاسخ با حضور برخي اعضاي شوراي مركزي جبهه پايداري ادامه يافت.

آقاتهراني در پاسخ به سوالي درباره فعاليت جبهه پايداري در شهرهايي غير از تهران گفت: از برخي شهرها بهتر از تهران و برخي نقاط ضعيف تريم. بايد بيشتر كار كنيم و هسته‌هاي جبهه را تقويت كنيم.

در ادامه سليماني در پاسخ به سوالي پيرامون ائتلاف با ساير گروه‌ها در انتخابات پيش روي مجلس گفت: كارگروهي خاص درباره انتخابات تشكيل شده و با همكاري صاحبنظران و استان‌ها تصميم گرفته مي‌شود.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري با ذكر اين نكته كه مواردي مثل استاني شدن نيز در روش ورود جبهه تاثيرگذار است گفت: تصميم‌گيري در شهر تهران و كلانشهرها با شهرهاي ديگر متفاوت است.

blank

اين استاد دانشگاه ادامه داد: همه اقدامات ما بر اين متمركز است كه مجلس به دست صالحين بيافتد و مجلس آينده يك مجلس انقلابي به معناي واقعي باشد.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري با توضيح اينكه جلسات مستمر ادامه دارد و نتايج به شوراي مركزي ارائه مي‌شود گفت: پس از جمعبندي و تصويب نهايي، روش ورود جبهه پايداري به انتخابات مجلس اطلاع‌رساني خواهد شد.

غلامرضا رضواني، عضو ديگر شوراي مركزي درباره نحوه ورود انتخاباتي اين جبهه به انتخابات اظهار كرد: نحوه ورود تاكتيك است و تابعي از استراتژي است. استراتژي ما انتخاب اصلح است. ما هميشه ورود گفتماني و انقلابي به عرصه انتخابات داشته‌ايم. در اين دوره نيز تاكيد بر هويت انقلابي است و نحوه ورد تابع تكليف ما در شرايط است.

همايش فعالان جبهه پايداري استان تهران 1397/12/16

همايش فعالان جبهه پايداري استان تهران 1397/12/16

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 3

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir