نیما نادری

نیما نادری متولد ۱۳۶۶ است و در آثاری همچون سریال تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رؤیا»، سریال تلویزیونی «در مسیر زاینده‌رود» فعالیت داشته است.

«نیما نادری» در سریال تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» ایفاگر دو نقش سیاوش مشرقی (بازیگر تئاتر) و سعید برازنده (مهندس سازمان انرژی هسته ای) بود .

نیما نادری که فرزند علیرضا نادری فیلمنامه نویس است، درباره استفاده از نام و اعتبار پدرش برای حضور در کارها نیز گفت: من بیشتر تلاش کرده ام که از پدرم یاد بگیرم و خودم را زیر بیرق و سایه تمام کسانی می بینم که در فعالیت و کار خود حرفه ای هستند و می توانند به من چیزی آموزش بدهند. من خودم را زیر سایه اکبر رادی و بهرام و بیضایی و سایر اساتید می بینم. قطعا پدرم نیز تاثیر زیادی روی من داشته است به خصوص در کارهای نمایشی.

نیما نادری

نیما نادری

نیما نادری

 

«نیما نادری» که در مجموعه تلویزیونی «تعبیر وارونه یک رویا» ایفاگر دو نقش سیاوش مشرقی (بازیگر تئاتر) و سعید برازنده (مهندس سازمان انرژی هسته ای) در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره پیوستنش به گروه سازنده این سریال گفت: آقای جیرانی برای دیدن یکی از نمایش های من آمده بودند و همان جا با هم ملاقات کوتاهی داشتیم.

وی ادامه داد: بعد از مدتی دستیار ایشان تماس گرفت و از من دعوت کرد به دیدن آقای جیرانی بروم و خوشبختانه ایشان در همان چند دقیقه اول به من گفتند که برای نقشی در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» من را انتخاب کرده اند.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.6 تعداد آرا: 29

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir