هتاکی مهراب قاسم خانی به خاطر برنامه «نود»

مهراب قاسم خانی نشان داده است شخصیت فراقانونی هست که می تواند در مورد هر چیزی نظر بدهد و توهین کند و هیچ مرجع قانونی نیز با او برخورد نکند.

در پی کنار گذاشته شدن عادل فردوسی پور از برنامه نود شبکه سه ، مهراب قاسم خانی با انتشار یک پست توهین آمیز در صفحه اینستاگرام خود به رسانه ملی توهین کرد …

هتاکی مهراب قاسم خانی بخاطر برنامه نود

هتاکی مهراب قاسم خانی بخاطر برنامه نود

و جایزه غیر مردمی ترین رسانه جهان با اقتدار تعلق میگیرد به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به خاطر تلاشهای بی وقفه در جهت توهین به شعور مخاطب و بی توجهی به خواسته میلیون ها ایرانی در ازای توجه به خواسته چند صد نفر…

مهراب قاسم خانی کجا بودید وقتی عادل فردوسی پور غیرت ایرانی را لگدمال میکرد؟

یکی از پروژه های چند ماهه اخیر عادل فردوسی پور کشتن حس وطن دوستی نوجوانان و جوانان بوده ، او با مطرح کردن این موضوع که طرفداران تیم های باشگاهی از باخت تیم های رقیب داخلی در برابر تیم های خارجی باید خوشحال شوند.

کار تا جایی جلو رفت که طرفداران تراکتور سازی تبریز در بازی برابر پرسپولیس پرچم کشور ژاپن را همراه خود آورده بودند.

آیا این چیزی جز کشتن حس وطن دوستی در نوجوانان و جوان کشور هست؟

این کار یعنی ای نوجوان ایرانی تو باید پی منافع دلخواه شخص خودت باشی نه منافع کشورت …

پرچم ژاپن طرفداران تراکتور سازی

پرچم ژاپن طرفداران تراکتور سازی

خرافه گرایی در فوتبال توسط عادل فردوسی پور

یکی دیگر از خدمات عادل فردوسی پور به فوتبال کشور ترویج خرافه گرایی بوده است. اگر گزارش های فردوسی پور را شنیده باشید حتما برخی آمار های عجیب و غریب و خرافی او برایتان جلب توجه کرده است مثلا چیز های شبیه اینکه:

فلان تیم در برابر فلان تیم هرگز در اول ماه میلادی نباخته…

فلان تیم در فلان ورزشگاه هر گاه دو گل خورده دیگه برنده نبوده…

اینگونه اطلاعات ، اطلاعات آماری نیست چون از عامل غیر موثر در یک رویداد به عنوان عامل اصلی رویداد صحبت می شود ، این موضوع را می توان در ریاضی و آمار و منطق به سادگی نتیجه گیری کرد.

ریشه این حرف های فردوسی پور تقلید کورکورانه از رسانه های خارجی می باشد ، میدانیم که اروپایی ها بخصوص انگلیسی ها بر خلاف ظاهر مدرن خود بسیار خرافاتی هستند و برای این حرفا اعتبار قائل هستند.

 

آیا عادل فردوسی پور واقعا ضد فساد در فوتبال هست؟

 

چند سال پیش بود که برنامه در زمان مسابقات جام جهانی پخش شد که فردوسی پور ،اقای نصیرزاده و آقای صدر مهمان آن بودند . در ابتدای بحث مستندی پخش شد که فساد فیفا و اقمار آن را اثبات می کرد ، پس از اتمام این کلیپ مستند فردوسی پور جمله تعجب براگیزی را بیان کرد : « اگر بخواهیم این گونه به فوتبال نگاه کنیم دیگر از فوتبال لذت نمیبریم…»

با این جمله می توان فهمید که او در مقابل فساد مالی فدراسیون جهانی و اقمار آن از سیاست سرپوش گذاشتن استفاده می کرد زیرا اهداف بزرگی در سر داشت…


اگر بخواهیم به اعمال و رفتار عادل فردوسی پور به طور دقیق بپردازیم صد ها مطلب می توان نوشت ، اما با یک سوال این مطلب را به پایان می برم ، چرا همه ی ضد انقلاب داخلی و خارجی در حمایت از فردوسی پور یقه چاک میدهد؟

 

 

 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 3

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir