طناز بحری

طناز بحری با انتشار مستند میراث آلبرتا 2 شناخته شد ، او در این مستند یکی از مصاحبه شونده ها بود که با وجود زندگی و تحصیل در هلند حرف هایی را بیان کرد که نشان از اعتقادات عمیق او به اسلام بود.

محبوبیت وی در بین مذهبیون داخلی در حد بسیار بالایی قرار دارد.

صفحه اینستاگرام طناز بحری

اینستاگرام طناز بحری

دکتر طناز بحری

متخصص داخلی
فوق تخصص خون و سرطان خون بالغین
دانش آموخته دانشگاه اراسموس روتردام، هلند


ایران کشتی نوح است

طناز بحری : وضعیت حال حاضر ایران را به کشتی نوح توصیف می‌کند و می‌گوید که هر فردی سوار این کشتی شود برده است و اگر از آن دوری کند فرصت را از دست داده است.

در میان چهره های مردمی سال 97

11 نفر به عنوان چهره‌های مردمی سال 97 به مرحله نهایی انتخاب چهره سال برنامه تلویزیونی «فرمول یک» راه پیدا کردند ، طناز بحری یکی از این 11 نفر بوده است.

طناز بحری
طناز بحری

طناز بحری: پزشکی که با مهاجرت معکوس از هلند به ایران برگشته است.


نظر در مورد حجاب

حجاب برای من قداست داشت، حرمت و ارزش داشت، من باید اول لیاقت آن را پیدا می کردم. حجاب برای من فقط یک دستور دینی از طرف خداوند نبود. حجاب برایم یک مبارزه بود، یک مبارزه همه جانبه با سنت‌گرایی متجدد عرب ها، که خود را مالک زنان می دانند و هر بلایی که دوست دارند سرشان می آورند. مبارزه با استکبار و استبداد غرب که جهان گیر شده است، مبارزه با فرهنگ و نظام سرمایه داری کالاساز غرب از زنان، مبارزه با نگاه کلیشه ای و عقب افتاده به مسلمانان، و در آخر مبارزه با نفس خودم، برای اینکه وقتی هر روز صبح حجاب بر سر می گذارم به یاد آورم که این دنیا فانی است، یک نمایش است فقط برای سنجش اعمال من…

حجاب برای من برگشتن به هویت اصلی خودم بود، هویت افتخار آمیز ایرانی اسلامی، فرهنگ و هویتی که بارها با تمام حمله های فرهنگ های مختلف در طول تاریخ نشان داده که آنقدر قوی بوده است که توانسته خودش را حفظ کند. کاش می توانستیم از اول انقلاب حجاب را جور دیگری تعریف کنیم، به عنوان پوششی نه در قالب اسلام و یک دستور دینی بلکه به عنوان جزیی از فرهنگ غنی ایران زمین، که قرن ها است پوشیدگی، حجب و حیا، ‌‌‌‌عفاف، اصالت و وقار انسانی برایش جزو مهمترین ارزش ها بوده است.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4 تعداد آرا: 357

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir