شهره قمر متولد12 مهر 1372 در کردستان، بازيگر صرف سينماي ايران،که بسياري از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالي سينما و غير سينما و حتي منتقدان که او را به خاطر گريم هاي متفاوتش« دختر هزارچهره سينما » مي نامند که هميشه از چهره واقعي اش فرسنگ ها فاصله گرفته وتنها تکيه اش به بازيگريش بوده است. ( بیوگرافی شهره قمر + تصاویر و آدرس اینستا )

بیوگرافی شهره قمر

جدیدترین عکس شهره قمر
جدیدترین عکس شهره قمر

شروع بازیگری

او بازيگري را از سال 1388 زماني که نوجوان بود آغاز کرد و پايه بازيگري وي « سينماست » .شهره قمر وجه تمايز و تفاوت خود را نسبت به ساير بازيگران هم نسل خود در « گريم ها و تغيير صدايش » و بازیگری صرفش در سینما مي داند ،رفتن در قالب گريم هاي متفاوت و خاص سينما ، در کنار تغيير صدايش به نسبت نقشش را وجه تمايز و تفاوت نسبت به ساير بازيگران دانسته و به اين وجه تفاوت اعتقاد دارد و اين ويژگي را به عنوان يک سبک به نام خودش به ثبت رسانيده است.

شهره قمر اين ادعا را به حق، از اولین حضورش در سینما از سال (1388) در فيلم سينمايي «انعکاس » و فيلم هاي ديگرش همچون دل بي قرار – کريستال – دربست آزادي و فيلم هاي ديگرش اثبات کرده است.و در واقع ميتوان گفت ريسک بزرگي هم محسوب مي شد.

در فيلم( انعکاس ) نوجواني بود که در قالب زني اغواگر قرار گرفت و توانست با بازي خوب و باور پذيرش با اولين فيلمش نام خود را در سينما تثبيت کند.شهره قمر به بازيگري معروف است که هميشه در فيلم هايش از چهره واقعي اش گذشته و تنها تکيه اش در بازيگري به بازيش بوده و اين ادعائيست که تا به امروز در فيلم هايش ثابت کرده .

در واقع اگر تمامي فيلم هاي سينمايي اش را که در تمامي آنها نقش اصلي دختر فيلم را به عهده داشت در کنارهم بگذاريم نمي توان تشخيص داد که بازيگر تمام اين فيلم ها يک نفر است و آن کسي نيست جز بازيگر مطلق سينماي ايران شهره قمر.و قطعا به اين دليل بتوان او را دختر هزار چهره سينماي ايران ناميد.
شهره قمر وجه تمايز ديکر خود را با سايرين بازيگري صرفش در سينما مي داند و اينکه به کار در تله فيلم ها و سریال های تلويزيوني علاقه واعتقادي ندارد.

اینستاگرام شهره قمر

اینستاگرام شهره قمر

دفاع از اعدام آشوبگران

در تیر ماه 1399 تعدادی از سلبریتی های همسو با دشمن به مخالفت با اعدام 3 آشوبگر پرداختند ، شهره قمر در این میان با دفاع از این حکم ها استوری های مذهبی منتشر کرد و تعجب بسیاری از افراد را برانگیخت .

تشکر شهره قمر از پلیس فتا و بازداشت شایعه سازان حمایت پلیس فتا از شهره قمر برای شایعه سازان دردسرساز شد و شهره قمر را راضی کرد .

پلیس فتا این روزها عرصه را بر شایعه سازان تنگ کرده است و این بار شهره قمر از حمایت پلیس فتا برای برخورد با شایعه سازان علیه شهره قمر گقت :

سلام ؛ بازم چند نَفَر از کسانى که در شبکه هاى اجتماعى بر علیه من سم پاشى و شایعه سازى مى کردن به یارى پروردگارم و پلیس جرایم اینترنتى فتا،و همچنین دوستان عزیز فن پیجم دستگیر و محکوم شدند،قابل توجه این أفراد بایدبگم یارو یاور اول و آخر من اول خداست و بعد پلیس فتا که کمتر از ۴٨ ساعت أینا رو شناسایی و دستگیر مى کنه ، جالبه بدونید در بین این مجرمین دستگیر شده صاحبین چندین سایت و خبرگزارى هم بودن که به جرم نشر اکاذیب و دروغ دستگیر شدن ……!خوشبختانه در قانون جمهوری اسلامى برأى این جرمها جرائم سنگین از جمله زندان و پرداخت جرایم سنگین نقدى در نظر گرفته شده،،،،، درضمن باید بگم من در این جور مسائل با هیچ شخصى بخشش و گذشتى ندارم….اینجا بازم تاکید مى کنم من تا به الان در هیچ خبر گزارى یا سایتى مصاحبه نکرده ام و همه رو رسما تکذیب مى کنم ، والسلام .مجله نورگرام

عکس شهره قمر

شهره قمر
شهره قمر

شهره قمر
شهره قمر

شهره قمر
شهره قمر

شهره قمر
شهره قمر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 461

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir