بیوگرافی حسام منظور

حسام منظور متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران می باشد . ( بیوگرافی حسام منظور + تصاویر و آدرس اینستاگرام )

نام نام خانوادگی : حسام منظور
تاریخ تولد : ۱۸ آذر ۱۳۵۹
محل تولد :تهران
وضعیت تاهل :مجرد
بیوگرافی حسام منظور + تصاویر و آدرس اینستاگرام

خانواده و کودکی

حسام منظور ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده‌است.  او که فارغ‌التحصیلکارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است، فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌است. 

وی تجربه اجرا در مراکز مطرح تئاتر اروپا از جمله «پیکولو» ایتالیا  و جشنواره «شکسپیر گدامفک» لهستان را دارد.  او همچنین از سال ۱۳۹۵ به تدریس رشته بازیگری در دانشگاه آزاد مشغول است.

افتخارات

او در سال ۱۳۸۸ برای نمایش «مکبث» به کارگردانی «رضا ثروتی»  نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تئاتر دانشگاهی  و در سال ۱۳۹۰ برای نمایش «مکبث» به کارگردانی «رضا ثروتی» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر سال تئاتر از جشن بازیگر شد. 

او همچنین در سال ۱۳۹۵ برای بازی در نمایش «اودیسه» به کارگردانی «آرش دادگر» جایزه بهترین بازیگر سال را از سیزدهمین جشن بازیگر، دریافت کرد.

شروع فعالیت هنری

فعالیت خود را از سال 1380 وقتی 21 ساله بود بصورت جدی از نمایش خوان هشتم به کارگردانی محمد مسعود طیبی در کانون مفتح شروع کرد

بازیگر مرد سال

در سال 1388 برای نمایش مکبث کاندیدای دریافت بهترین بازیگر مرد سال بود اما در نهایت سال 1395 برای نمایش اودیسه جایزه بهترین بازیگر مرد سال را گرفت

وی در سال ۱۳۹۷ با ایفای نقش «شازده ارسلان میرزای قوانلوی قاجار» در سریال تلویزیونی «بانوی عمارت» به عنوان بازیگر تلویزیون مورد توجه قرار گرفت و موفق شد تندیس بهترین بازیگر سال تلویزیون را در پنجمین جشنواره جام جم از آن خود کند.

«برادر جان» به کارگردانی «محمدرضا آهنج» ۱۳۹۷– بازیگر نقش چاوش سریال برادر جان
«بانوی عمارت» به کارگردانی «عزیزالله حمیدنژاد» ۱۳۹۷– بازیگر نقش شازده ارسلان  سریال بانوی عمارت

تاسس کلوپ

آقای منظور تجربه خود در بازیگری را در قالب تاسیس یه موسسه ای بنام کلوپ بازیگری با پذیرش هنرجه به آنها منتقل می کند، او خود کارگردانی تئاتر هم انجام می دهد

در این آموزشگاه کلاس بازیگری مقدماتی، پیشرفته و بدن و بیان برگزار می شود

فعالیت در سینما

جدی ترین حضور وی در سینما با فیلم تلفن همراه رییس جمهور در سال 1390 شروع شد و در سال 1396 این تجربه با فیلم ربوده شده تکرار شد

صفحه اینستاگرام حسام منظور

https://www.instagram.com/hesammanzour_official/

حسام منظور سریال نجلا
حسام منظور سریال نجلا

نقش عبد در سریال نجلا

سریال نجلا به کارگردانی « خیرالله تقیانی پور » و تهیه‌کنندگی « سعید سعدی » و نویسندگی « سید حسین امیرجهانی » و « مهدی حمزه » برای پخش از شبکه سوم سیما تولید شده است .

حسام منظور در این سریال در نقش « عبد » بازی کرده است .

عبد سریال نجلا
عبد سریال نجلا
بازیگر نقش عبد در سریال نجلا
بازیگر نقش عبد در سریال نجلا

ازدواج حسام منظور

حسام منظور هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد .

تدریس در دانشگاه

آقای منظورم سالهاست استاد دانشگاه می باشد و مدتی در دانشگاه اراک و حالا در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد دروسی از بازیگری، مبانی و تربیت حس را تدریس می کند

انتقاد از وضعیت حاضر

وضعیت تئاتر امروز ایران فاجعه بار است و من همه رو بخاطر مدیریت می بینم، همه جای دنیا هنرمندان تئاتر کار می کنند و پول می گیرند ولی در ایران برعکس ما به دولت پول میدهیم

این در شان کشور ما نیست، ما به دولت امید رای دادیم اما متاسفانه همان سیاست های دولت قبلی را در تئاتر ادامه می دهد


حسام منظور بازیگر

حسام منظور
حسام منظور

حسام منظور

حسام منظور
حسام منظور

پست حسام منظور پس از ترور شهید قاسم سلیمانی

به گزارش خبرگزاری فارس، حسام منظور، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون در صفحه مجازی خود در اینستاگرام امروز، پیامی به منظور شهادت سردار قاسم سلیمانی و جنایت آمریکا بدین مضمون منتشر کرد:

«آقای ترامپ! شما احتمالا تاریخ را به درستی مطالعه نکرده‌اید. البته بعید می‌دانم در زمینه‌های دیگر هم مطالعات زیادی داشته باشید، این فقر را می‌توان از  ادبیات شما به راحتی دریافت کرد.

در جایی اظهار نموده‌اید ایرانیان هرگز در جنگی پیروز نشده‌اند! به شما توصیه می‌کنم تاریخ این سرزمین علی الخصوص تاریخ جنگ‌های ایران و روم را بخوانید تا بدانید ایران، سرزمین پهلوانان و شهریاران جهانگشاست. البته ایرانیان خصایص دیگر نیز دارند و آن منش جوانمردی است، خصلتی که شما از آن بی‌بهره‌اید و بزدلانه به جای رودرویی در میدان‌ها، شخصیت‌ها را ترور می‌کنید.

اگر در تاریخ ایران شکستی هم بوده به دلیل همین منش جوانمردی است. ایرانیان همیشه از روبرو و در میدان نبرد بوده، البته من برعکس شما به خواندن تاریخ علاقه مندم و تاریخ آمریکا را به دقت خوانده‌ام و می‌دانم تاریخ جنگ‌های شما پر از کشتارهای ناجوانمردانه است،

قتل عام مردم بی دفاع درسدن و هامبورگ با بمب‌های ناپالم در پایان جنگ جهانی فقط برای زهرچشم گرفتن از مردم آلمان در حالیکه سرنوشت جنگ مشخص شده بود.

قتل عام هسته‌ای مردم ژاپن، قتل عام مردم ویتنام با انواع سم‌های شیمیایی، کشتن مرد بی دفاع در افغانستان و عراق، همکاری در اعدام ناجوانمردانه ارنستو چه گوارا در بولیوی و سایر مبارزین جهان و همراهی در اشغال غیر قانونی ایران در پایان جنگ جهانی دوم علی رغم اعلام بی طرفی ایران و همراهی با صدام در ریختن خون صدها هزار جوان برومند ایرانی در دوران جنگ و کلکسیونی از کشتار مردم غیر نظامی و کودتا در سراسر دنیا و دهها مورد دیگر. 

باز هم شما را دعوت می‌کنم به مرور تاریخ، قطعا تاریخ درس‌های بسیار برای همه ما خواهد داشت.

عکس حسام منظور

حسام منظور
حسام منظور

تصاویر حسام منظور

حسام منظور
حسام منظور
سجاد افشاریان حسام منظور
سجاد افشاریان حسام منظور

بیوگرافی حسام منظور + تصاویر و آدرس اینستاگرام

جدیدترین عکس حسام منظور
جدیدترین عکس حسام منظور

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 106

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir