کاندوم های فضایی چیست؟

کاندوم های فضایی برای افزایش لذت جنسی بانوان برای آلت مردانه تولید و روانه بازار شده است. کاندوم فضایی بر افزایش لذت جنسی هنگام برقراری رابطه جنسی توجه بیشتری دارد. معمولا افرادی که تجربه استفاده از کاندوم فضایی را داشته‌اند لذت حاصله از این کاندوم ها را حتی به نسبت روش‌های نزدیکی بدون کاندوم بیشتر می‌دانند.

عوارض مهم کاندوم های فضایی ( خار درشت):

عادت واژن به تحریک شدید فیزیکی:

وقتی واژن با کاندوم فضایی تحریک شود ، به دلیل اصطکاک بسیار بالا ، میزان تحریک شدن سلول های عصبی بسیار زیاد می باشد و در پی آن شانس ارگاسم  بیشتر می شود . اما داستان به همین جا ختم نمی شود…

درست مانند اعتیاد به مواد مخدر این نوع کاندوم اعتیاد آور می باشد. کاندوم فضایی یا خار درشت سطح تحریک شدن واژن را دگرگون می کند و دیگر آلت تناسلی مرد کفاف تحریک آن را نداشته و به نوعی واژن معتاد به استفاده از کاندوم فضایی می شود .

پارگی کاندوم فضایی:

کاندوم های فضایی به دلیل نقاط تنش زیاد احتمال پاره شدن بیشتری دارند البته در انواعی که خارها به صورت جوش یک قطعه جداگانه به کاندوم متصل شده اند این احتماد بیشتر وجود دارد که کاندوم در حین عمل جنسی دچار نشتی شود.

کاندوم‌های فضایی به صورت صد در صد نمی‌توانند مانع از بارداری شوند و نقش محافظتی خود را ایفا کنند؛ بنابراین توصیه می‌شود هنگام استفاده از آن‌ها یک روش پیشگیری امن دیگر را نیز به کار گیرید.

عوارض کاندوم خاردار

عوارض کاندوم خاردار
عوارض کاندوم خاردار

درد در هنگام نزدیکی:

خارهای به کار رفته در این نوع کاندوم ها بزرگ تر ار حد معمول و غیر استاندارد است  و این مساله بیشتر باعث درد میشه تا لذت. نتیجه طبیعی این میشه که خانم ها به صورت ناخودآگاه از ارتباط جنسی فراری میشن و به هر بهونه ای سعی میکن اونو به وقت دیگه ای موکول کنن. به مرور زمان و با کاهش رابطه جنسی، زوجین دچار سرد مزاجی جنسی شده که این مساله قطعا زندگی زناشویی رو تهدید میکنه.

البته در موارد نادری در برخی بانوان مسن، تدریجا و به مرور  زمان و به دلایل مختلف مثل زایمان‌های متوالی و زیاد، واژن نسبت به حالت طبیعی، گشادتر میشه. این باعث میشه که زوجین در حین مقاربت، لذت کمتری را تجربه کنند. در این موارد، استفاده  از کاندوم خاردار درشت (البته در حد اعتدال) میتونه یکی از  راه حل ها باشه.

اما در خانمهای جوان طبیعی است که بعد از استفاده از این نوع کاندوم شاهد این مسئله باشیم؛ خانم ها به صورت ناخود آگاه از سکس فرار کنند و به هر بهانه ای سعی کنند آن را به وقت دیگری موکول کنند (ذهنیت بد و دردناک از آمیزش باعث ترس و اجتناب از رابطه جنسی می شود).

عفونت در واژن :

کاندوم خاردار   می‌تواند باعث ایجاد عفونت در  واژن شود. کاندوم خاردار (  کاندوم‌های فضایی) می‌تواند خراش‌های بسیار ریزی را روی دیواره  واژن ایجاد کند. به این ترتیب مسیر ورود انواع میکروب و ویروس به بدن زن هموار شده و شاید عوارض جبران ناپذیری را برای او به دنبال داشته باشد؛ بنابراین بهتر است، به خصوص زوج‌های جوان، از استفاده مداوم از کاندوم خاردار اجتناب کنند.


آیا زن در رابطه از درد لذت می برد ؟

برای توضیح این مسئله با یک مثال بهتر می توان به جواب رسید. بسیاری از افراد در کنار غذای خود از فلفل های تند استفاده می کنند و لذت غذا خوردن را برای خود افزایش می دهند ولی همین افراد هم در تحمل میزان تندی فلفل تا یک میزان مشخص توان دارند و اگر فلفلی بیش از اندازه تند باشد برای آنها نیز عذاب آور خواهد بود. در رابطه جنسی زن ممکن است از مقداری درد لذت ببرد اما این به این معنی نیست که هر چه درد بیشتر شود لذت زن هم بیشتر می شود ، اگر درد از یک حد مشخصی بیشتر شود دیگر لذت کنار میرود و جای خود را به احساس عذاب غیر قابل تحمل می دهد.

نتیجه گیری: درد برای یک زن می تواند در مقدار محدود لذت بخش باشد ولی نباید بیش از اندازه شود.

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4 تعداد آرا: 121

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir