بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او در سال ۱۳۹۶ با علی اوجی ازدواج کرد.

نام نام خانوادگی :نرگس اوجی
تاریخ تولد :9 فروردین 1364
محل تولد : تهران
همسر :علی اوجی

صفحه اینستاگرام نرگس محمدی

خانواده نرگس محمدی

سه فرزندیم، من فرزند بزرگ خانواده‌ ام و یک خواهر ( سارا) و برادر (محسن ) دارم که هر دوی آنها ازدواج کرده‌اند . شوهر خواهرم آقای غفوریان کار عکاسی را دنبال می‌کنند، خواهرم نیز دستی بر آتش نقاشی دارد. محسن، برادرم هم پیش از من در چند فیلم کوتاه بازی کرده بود اما الان درگیر کار است و بازیگری را دنبال نمی‌کند.

نرگس محمدی و خواهرش سارا
نرگس محمدی و خواهرش سارا

نرگس محمدی می گوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند.نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط‌های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده‌ ام به فیلم علاقه‌مند بودند.اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده‌ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

شباهت من و ستایش

نرگس محمدی درباره نقش ستایش چنین می گوید : نمی‌شود گفت كه من و «ستایش» شبیه هم هستیم، اما به هر حال برخی از خصلت‌های من در «ستایش» هم دیده می‌شود، اما این طور نیست كه بگویم من خودم را بازی كردم. ستایش مجموعه گاهی اوقات كارهایی انجام می‌دهد كه قطعا اگر من (نرگس) جای او بودم هیچ وقت آن كارها را انجام نمی‌دادم،

گریم در ستایش 2

آخر چهل ساله بودن نه پیری است و نه جوانی. نه می توانی مثل پیرزن ها حرف بزنی نه آنقدر جوانی که پرانرژی باشی. این کار را برای من سخت می کرد و برای همین تصمیم گرفتم در فیزیکم تغییر ایجاد کنم و اضافه وزن داشته باشم.

نیاز به خون برای گیاه خواری

یک دوستی داشتم که مدام می‌گفت گیاهخواری خوب است و به کاهش وزن کمک می‌کند و هزار و یک بیماری و سرطان را از آدم دور می‌کند. خلاصه این طوری شد که یک روز از خواب بیدار شدم و گفتم از امروز دیگر گیاهخواری می‌کنم. نزدیک 4‌ ماه تصمیم گرفتم هیچ پروتئینی دریافت نکنم البته گوشت ماهی می‌خوردم و سبزیجات و این برنامه را خودم برای خودم و دوستم با هم ‌تنظیم کرده بودیم و در 4‌ ماهی که باهم سر کار بودیم این روند را دنبال کردیم. تا بعد از 4‌ ماه برای بیمه قرار شد آزمایش دهم. بعد از آنکه نتیجه آزمایش را گرفتم، مسئول آزمایشگاه به من گفت که هموگلوبین خونم رسیده به 10 و اگر زیر 10 بیاید باید بستری شوی و خون دریافت کنی. 

نرگس محمدی بازیگر
نرگس محمدی بازیگر

تلویزیون های نرگس محمدی

1398 ستایش (فصل سوم،)
1398بوی باران – عروس تاریکی
۱۳۹۴ هوای خنک
۱۳۹۴ زعفرانی 
۱۳۹۳ معمای شاه 
۱۳۹۳ ما فرشته نیستیم
۱۳۹۲–۱۳۹۱ ستایش (سری دوم)
۱۳۹۱ میلیاردر 
۱۳۹۰ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
۱۳۹۰ ششمین نفر 
۱۳۸۹–۱۳۹۲ ستایش (فصل اول و دوم)

سینما های نرگس محمدی

۱۳۹۵ مسلخ
۱۳۹۵ قرارمون پارک شهر 
۱۳۹۱ عملیات مهد کودک
۱۳۹۰ ساعت شلوغی
۱۳۸۷ آناهیتا 
۱۳۸۷ سوپر استار 
۱۳۸۷ اخراجی‌ها ۲ 
۱۳۸۶ ریسمان باز 
۱۳۸۳ تنهایی باد 


عکس های نرگس محمدی

نرگس محمدی
نرگس محمدی

نرگس محمدی

نرگس محمدی
نرگس محمدی

رها کردن پرستاری

سه ماه به خاطر گذراندن طرح در بیمارستان مشغول به کار بودم واقعا تحملش سخت بود که هر روز سر ساعت8 بیمارستان باشم، هر روز یک مدل لباس را بپوشم و سر یک ساعت مشخصی برگردم. همین اخلاقم هم باعث شد که باشگاه ورزشی را ترک کنم. اما ورزش کردن را دوست دارم. شنا می‌روم. گاهی کوهنوردی می‌کنم و از ساعت6 صبح تا 5عصر وقتم را صرف آن می‌کنم اما این کارها به‌صورت روتین نیست و همین برایم جذاب است.

عکس نرگس محمدی

نرگس محمدی
نرگس محمدی

سر سزارین از حال رفتم

یک‌بار در طول طرحی که برای پرستاری‌ام می‌گذراندم اتفاق عجیبی برایم افتاد. سر زایمان سزارین در اتاق عمل بودم که تا دکتر بچه را آورد بیرون من غش کردم و افتادم و پزشک خیلی عصبانی شد و مرا از اتاق بیرون کرد و گفت اگر اول عمل افتاده بودی ست استریل ما خراب می‌شد و ما باید دوباره روند کار را دنبال می‌کردیم و در این شرایط سلامت مادر و بچه به خطر می‌افتاد. بعد از این جریان خیلی حالم بد شد. هیچ‌وقت یادم نمی‌رود وقتی بیماران حال‌شان بد بود من گریه می‌کردم یا وقتی بیماری به رحمت خدا می‌رفت ساعت‌ها گریه می‌کردم.

آرایش نمی‌کنم

افرادی مثل من که به واسطه کارشان مدام مواد مختلف روی پوست‌ شان قرار می‌گیرد و گریم می‌شوند باید خیلی مراقب پوست‌ شان باشند. همین مسئله باعث می‌شود که در روزها و مواقع عادی اصلا آرایش نکنم. هر وقت از سر کار برمی‌گردم یا از بیرون به خانه می‌‌آیم خیلی زود صورتم را می‌شویم تا گریم یا آرایش مختصری که دارم را شسته و کرم‌های مراقبتی‌ام را می‌زنم. سعی می‌کنم به این کار وفادار باشم چون نتیجه خوبی از آن گرفته‌ام.

سلفی نرگس محمدی
سلفی نرگس محمدی

نرگس محمدی در حرم امام رضا ع

سمانه پاکدل نرگس محمدی
سمانه پاکدل نرگس محمدی

سلفی نرگس محمدی

سلفی نرگس محمدی
سلفی نرگس محمدی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.4 تعداد آرا: 17

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir