برای جذب مردان روش هایی وجود دارد که به صورت کلی در مورد همه مرد ها صدق می کند ولی روش های جزئی تر نیز وجود دارد که متناسب با نوع خصوصیات اخلاقی مرد ها می توان از آنها استفاده کرد ، در این مطلب ابتدا روش های کلی جذب مردان را بیان می کنیم سپس چند مورد از روش های جذب مردان خاص رو ذکر می کنیم:

روش های کلی جذب مردان :

سعی نکنید وی را تغییر دهید

هیچ تلاشی برای تغییر دادن او نکنید، مردها به واسطه مرد بودنشان غرور نهفته اي دارند و تقاضای تغییر از آنها موجب می شود آنها فکر کنند که نقصی دارند، بجای اینکار می‌توانید با محبت و اعتماد و عشق زنانه خودتان کاری کنید او سعی کند طوری باشد که شما دل تان میـــخواهد.

نباید وی را وادار کنید تا تصور کند باید مراقب شما باشد

ممکن است مرد شما کمی سر به هوا باشد یا به واسطه شغل اش یا بعضی مشکلات زیاد متوجه شما نباشد، اما هیچوقت وقت این چیزها رابه شکل چکش در نیاورید ودر سر او نکوبید. این وظیفه مرد شماست که همیشه مراقب شما باشد و نیاز هاي شما را برآورده کند، اما هیچوقت وی را به اینکار وادار کنید، زیرا که اینکار فقط تاثیر منفی بر رابطه دارد.

باید قانع باشید

مردان دوست دارند، بعد از ازدواج‌‌ همان طوری‌كه پیش از این بوده‌اند بمانند. آن‌ها همسری می خواهند که باوجود معایب یا خلق و خوی خاصشان آن‌ها را بپذیرد و عاشقشان بماند. این ویژگی یکی از مهم ترین چیزهایی است که در ذهن مردان می‌گذرد. آن‌ها از سرکوفت خوردن بیزارند و دوست دارند همسرشان با همین اخلاقی که دارند و همین وضع زندگی‌اي که دارند بسازد و مدام برای تغییر کردن، آن‌ها را تحت فشار نگذارد.

ارتباط خود را کوتاه و جذاب نگاه دارید

به خاطر داشته باشید که کلید ایجاد تقاضا، عرضه‌ی کم است؛ بنابراین تعاملات خود را با هدف عشوه گری محدود کنید. هر روز با او صحبت نکنید. ملاقاتتان را به یک رویداد خاص تبدیل کنید و تنها چندبار در هفته این کار را انجام دهید. درنهایت نیز اگر حس می‌کنید که دلبریتان جواب داده و می‌خواهید او را بیشتر بشناسید، سعی کنید با او قرار ملاقات بگذارید.

به او اعتماد داشته باشید

با زنگ زدن تلفن او و لحنی که حس کردید دارد با یک خانم صحبت می کند خشمگین نشوید و خیال بافی نکنید که او دارد بشما خیانت می کند یا اینکه احساس شما رابه بازی گرفته است. اگر می خواهید رابطه تان را حفظ کنید به او اعتماد داشته باشید و این موضوع رابه او نشان دهید، همیشه به او بگویید که نسبت به وی اعتماد دارید و همیشه روی او حساب می کنید. مردها وقتی حس اعتماد شما را ببینند خودشان را نسبت بشما مسئول می‌دانند.

بازیگوش باشید

یک دختر بـازیگوش به سهولت میتواند یک مرد رابه شور و هیجان بیاورد. خیلی نزدیک به او نشستن می تواند گاهی به سود شما بـاشد. یاد بگیرید چگونه یک مرد رابه شیوه‌اي نه‌چندان آشکار دست بیندازید. نوازش‌هاي غیرجنسی این پیام را می‌فرستند من عاشق بـا تو بودن هستم، و دوستت دارم.

از او نخواهید که به خانم هاي دیگر بی توجهی کند

برای اینکه مرد خودرا نگه دارید، از او نخواهید که هر وقت زنی که غیر از شما می‌بیند پا به فرار بگذارد! نخواهید وقتی بیرون میرود شلوارش را تا زیر بغلش بالا بکشد! با این کارها فقط حس بی اعتمادی نسبت به وی را بروز میدهید. مثلاً شما هم وقتی در خیابان یا مترو یا در پارک مردی خوش قیافه و بلند قد میبینید به او نگاه می کنید مگر نه؟! مردها هم وقتی زن زیبایی ببینند به او نگاه می کنند.

 هنر گوش کردن

این خیلی مهم است که با دقت به آنچه که مرد موردنظرتان می‌گوید گوش کنید: حرفش را قطع نکنید، اگر مشغول کاری هستید آن کار را کنار بگذارید، اگر از شما سوالی پرسید چند ثانیه مکث کنید و جواب بدهید تا نشان بدهید برای جواب دادن فکر کرده‌اید، سپس در مورد سخنانش از او سوال بپرسید. توجه داشته باشید که برای سوال پرسیدن باید مفهوم دقیق حرف‌های او را متوجه شده باشید! وگرنه پرسیدن سوالات احمقانه بر عکس عمل کرده و حالت دافعه برای مرد مورد نظرتان ایجاد می‌کند
جذب مردان

جذب مردان

 لبخند بزنید

احتمالا به صورت خودکار وقتی با فرد مورد علاقه‌تان حرف می‌زنید، لبخند دارید، اما می‌توانید از به نمایش گذاشتن دندان‌های سفیدتان حتی پیش از شروع مکالمه استفاده کنید. حتی می‌توانید زمانی‌که از کنار او، در راهرو یا اتاقی عبور می‌کنید، لبخند بزنید. لازم نیست گوش تا گوش بخندید؛ تنها یک منحنی نامحسوس و زیبا، کار خودش را می‌کند.

باید نیمی از مشکلات مال شما باشد

سالها از روزگاری که مردان بار خانه را یک تنه به دوش می‌کشیده‌اند گذشته است. مردهای امروزی دوست دارند زنشان دوشادوش آن‌ها حرکت کند، بحران‌هاي خانه را بشناسد و گاهی مانند آن‌ها استرس‌هاي زندگی بعد از ازدواج رابه دوش بکشد. آن‌ها دوست ندارند تنها فکر کنند، تنها تلاش کنند، تنها نگران باشند و تنها عمل کنند. مردهای امروز به دنبال همسری هستند که در تمامی این لحظه‌ها کنارشان باشد و این مشکلات را مشکلات خودش بداند.

 

مهربان باشید

مردها به دنبال خانم هایي با روحیه زنانه و مهربان می گردند زیرا چنین خصوصیاتی باعث می شود که یک زن بتواند مادر بهتری برای بچه هایش باشد. البته این امر بدان خاطر نیست که مردها انتظار دارند خانمها آنها را نیز تر و خشک کنند بلکه بدان خاطر است که دوست دارند فرزندانشان در آغوش مادر مهربان و دلسوزی پرورش پیدا کنند.


با مردان بی احساس چگونه برخورد کنیم؟

علت را پیدا کنید

اگر می‌دانید که همسرتان شما را دوست دارد اما انگار به دلایلی که نمی‌دانید چیست از شما دوری می‌کند پس سعی کنید این دلایل را پیدا کنید. بعضی از مردها دیواری جلوی خود می‌کشند تا ضعف‌‌های‌شان را پنهان کنند. آنها می‌خواهند تصویر خوبی را که از خود در ذهن شما ساخته‌اند حفظ کنند تا همچنان دوست‌شان داشته باشید. این مردها فقط با نشان دادن جنبه‌های قوی خود به شما اعتمادتان را جلب می‌کنند. در چنین شرایطی شما باید به او نشان دهید که دوستش دارید و او را با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش می‌پذیرید. او باید بداند که ضعف داشتن هیچ ایرادی ندارد و شما در هر موقعیتی از او و انتخاب‌هایش حمایت خواهید کرد.

دیگر ژست‌های احساسی نگیرید و واقع بین باشید

اگر تا به حال به تنهایی تمام کارهای خانه را انجام می‌دادید و هیچ کمکی از طرف مقابل دریافت نمی‌کردید، دیگر این کار را نکنید و یک تنه پیش نروید. دوباره امتحانش کنید؛ گاهی از همسرتان بخواهید شام درست کند، در کاری به شما کمک بکند و به او بگویید از چه راههایی می‌تواند به رابطه‌تان کمک کند، کناره گیری او را به حساب تنبلی او نگذارید. دقیق و جدی باشید و ببینید آیا درخواست شما را می‌پذیرد و با شما سهیم می‌شود یا بازهم به شما بی‌اعتنایی می‌کند.

رک و راست سوال کنید

اگر احساس می‌کنید همسرتان قبلا اینگونه نبوده که احساس و عواطفش را بروز ندهد و این اتفاقی است که اخیرا می‌افتد پس با او حرف بزنید. از او بپرسید چه مشکلی برایش پیش آمده و دلیل تغییر رفتارش چیست. برایش بگویید نسبت به این تغییر ناگهانی‌اش چه حسی دارید و آماده‌اید حرفهایش را بشنوید حتی اگر بسیار ناخوشایند و تلخ باشند. اگر با شما راحت حرف زد و چیزی گفت که دوست نداشتید بشنوید، عصبانی نشوید و سرزنشش نکنید. با عصبانیت واکنش نشان دادن باعث می‌شود او در لاک خود بیشتر فرو برود و هرگز در مورد چیزی با شما گفتگو نکند. همیشه با صبر و حوصله به او گوش بدهید، با هم بنشینید و ببینید چطور می‌توانید مشکل را برطرف کنید.

به او نشان دهید که تصمیم خود را گرفته‌اید

با خودتان و زندگی‌تان روراست باشید، وقتی از او فاصله بگیرید احتمالا سعی می‌کند شما را برگرداند و کمی هم از خود علاقه و توجه نشان می‌دهد و از عادتش تا حدودی فاصله می‌گیرد. نبودن شما مطمئنا تلنگری برای اوست؛ به شما پیام می‌دهد، با شما تماس می‌‌گیرد و …، اما اگر تصمیم‌تان جدی است پس باید به هیچکدام‌شان توجه نشان ندهید. این زمانی است که باید اراده‌تان را نشان بدهید و فریب وعده‌هایش را نخورید. مردهایی که راه قلب‌شان را بسته‌اند هرگز گزینه‌ی خوبی برای زندگی نیستند.

خودتان را دوست داشته باشید

این طبیعی است که یک زن خودش را در رابطه گم کند و فقط به مردی فکر کند که عاشق اوست. اما وقتی که می‌دانید از مردی که احساسی به شما بروز نمی‌دهد چیزی نصیب‌تان نخواهد شد، پس دلیلی ندارد خودتان را وقف او بکنید. دیگر از او محبت گدایی نکنید و کاری کنید که خودتان از انجامش لذت می‌برید. بگذارید متوجه شود که بدون او هم حال‌تان خوب است و وابستگی عاطفی به او ندارید.

شما روش خود را تغییر دهید

اگر حرف زدن با او فایده‌ای نداشت پس سعی کنید به او کمی فرصت بدهید. ما اغلب برای فکر کردن به مسائل‌مان و سبک و سنگین کردن انتخاب‌های‌مان به زمان نیاز داریم. به او زمان بدهید، حتما خودش مشکل را حل کرده و به طرف شما برخواهد گشت و از شما بابت صبوری‌تان ممنون خواهد بود. برای حرف زدن او را در منگنه نگذارید و در عوض تمرکز و توجه را به سمت خودتان تغییر دهید و به خودتان بپردازید. به سرگرمی‌های خودتان مشغول باشید و او را موقتا رها کنید.

سعی نکنید اصلاحش کنید

بیشتر خانمها تمایل دارند و سعی می‌کنند مردها را تغییر دهند و امیدوارند که از آنها آدمهای بهتری بسازند. اما این را نمی‌دانند که نمی‌توان کسی را واقعا تغییر داد. اگر چیزی در همسرتان هست که دوستش ندارید، علتش را از خودتان بپرسید. ببینید می‌توانید از آن چشم پوشی کنید یا به آن عادت کنید؟ تلاش برای تغییر دادن مردها فقط باعث تحقیرش خواهد شد، نه عشق ورزی‌اش به شما! اگر همسرتان را دوست دارید پس یاد بگیرید کمبودهایش را هم بپذیرید و با او ادامه بدهید.

چگونه رابطه با یک آدم بی‌احساس را پایان بدهید

اگر همسرتان علی رغم تمام تلاش‌های‌ شما همچنان پشت سد احساسات باقی ماند پس زمان آن است که رابطه‌تان را جدی ارزیابی کنید. اگر ادامه‌ی رابطه با او برای‌تان واقعا ممکن نیست پس برای‌تان می‌گوییم چگونه تمامش کنید.

از خودتان سوال کنید

ما می‌دانیم که ناگهان خاتمه دادن به یک رابطه، توصیه‌ی ایده آلی نیست. برای پذیرفتن این واقعیت تلخ و چنین اقدامی به زمان نیاز است. اغلب این اتفاق می‌افتد که حتی بعد از پایان دادن رابطه، زنها خود را در موضع ضعف می‌بینند، پس قبل از اینکه همه چیز را تمام کنید از خودتان بپرسید آیا به اندازه کافی تلاش کرده‌اید دلیل فاصله گرفتن طرف مقابل‌تان را پیدا کنید. خودتان را بررسی کنید و ببینید آیا این شما هستید که دسترسی عاطفی به شما ممکن نیست یا همسرتان؟ هر وقت توانستید رک و راست به خودتان جواب بدهید، می‌توانید بفهمید قدم بعدی‌تان چه باید باشد.

فاصله بگیرید

اگر مطمئنید که تمام تلاش خود را برای نجات رابطه‌تان کرده‌اید اما نتیجه‌ای نگرفتید، تنها راه این است که شروع کنید به فاصله گرفتن. باید مطمئن باشید که دیگر نمی‌توانید تنها کسی باشید که برای حفظ رابطه تلاش می‌کند و همسرتان هم باید درک کند که دیگر نمی‌تواند شما را نادیده بگیرد.

 

 


جذب مردان مغرور و خودشیفته

شناخت ارزش های مردی که به آن علاقه دارید : یکی از مهمترین پارامتر ها در علاقمند کردن مردانی که دارای شخصیت های خود شیفته می باشند، شناخت ارزش های آنان می باشد به بیان بهتر شناخت مواردی است که برای او در زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. توجه کنید که ارزش ها برای هر شخصی متفاوت است و شما می توانید در برخورد هایی که دارید متوجه شوید که ارزش از نقطه نظر طرق مقابلتان به چه معنی است.

این ارزش ها می تواند تحصیلات، ثروت، زیبایی اندام، ارزش های اخلاقی و … باشد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ابزار های گوناگون دیگری نیز در اختیار شما قرار دارد که از جمله آنها می توان به شبکه های اجتماعی مانند اینستگرام، فیس بوک و … اشاره داشت که به شما کمک می کند تا بتوانید به ارزش های طرف مقابلتان پی ببرید.

بعد از شناخت ارزش های مردی که به او علاقه دارید. با نشان دادن ارزش هایی که برای او ارزشمند است و در شما وجود دارد می توانید علاقه او را نسبت به خود جلب کنید.

مبهم باشید : یک قانون کلی وجود دارد که هر چه شخصی بیشتر به چیزی فکر کند، بیشتر جذب آن می شود. پس هر چه شخصی بیشتر به شما فکر کند، بیشتر جذب شما می شود. اگر در رابطه ای که دارید رفتارتان به راحتی قابل پیش بینی باشد؛ موفق به روشن کردن حس کنجکاوی وی نخواهید شد. ولی اگر در رفتارهایتان کمی ابهام وجود داشته باشد. به شکلی که به راحتی قابل توضیح و فهم نباشد. می توانید فکر او را مشغول کنید. در این شرایط یک سوال مهم برای طرق مقابله شما به وجود می آید آیا واقعا او به من علاقه دارد ؟ اگر به من علاقه دارد پس چرا بعضی از وقت ها از من دوری می کند. چنین سوالاتی ذهن شخص مرود نظر را بیشتر مشغول می کند و به همین دلیل ممکن است راجبه شما با دوستانش نیز صحبت کند تا بتواند توضیحی برای رفتارتان بیابد.

توجه داشته باشید تا وقتی که به شما کاملا علاقمند نشده است. تا جایی که توانستید به او نزدیک شوید چرا که در غیر این صورت شما را فراموش خواهد کرد و به محضه این که به شما علاقه مند شد ناپدید شوید و یا کار هایی که نشان دهنده ی عشق شما به او است را متوقف کنید. در دسترس نبودن قبل از اینکه به شما علاقمند شود سبب می شود که شما را فراموش کند ولی بعد از این که طرف مقابلاتان به شما علاقه مند شده اگر از دسترس خارج شوید، ذهنه او را به خود مشغول می کنید و این سبب می شود تا بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

تکنیک های توجه کردن را بیاموزید : برای جذب کردن مردان و پسران مغرور علاوه بر نشان دادن ارزش هایتان به وی ، باید به او نیز توجه داشته باشید. نکته ی مهمی که در این توجه کردن شما بسیار ارزشمند می باشد این است که باید توجه شما همراه با بی توجهی باشد. به بیان بهتر اگر شما قصد دارید تا یک مرد مغرور را جذب خود کنید باید همواره به یاد داشته باشید که توجه شما باید همراه با بی توجهی باشد بخصوص در اوایل رابطه این عمل محرک بسیار شگفت انگیزی در جذب مردان مغرور می باشد.


 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 6

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir