بیوگرافی پانته آ سیروس

پانته آ سیروس در اول فروردین سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شده است.

اولین تجربه بازیگری وی مربوط به فیلم سینمایی همه چیز خوب است به کارگردانی پوریا آذربایجانی می باشد. ( بیوگرافی پانته آ سیروس + تصاویر و آدرس اینستاگرام )

نام نام خانوادگی : پانته آ سیروس
تاریخ تولد : ۱ فروردین ۱۳۵۳
محل تولد :تهران
بیوگرافی پانته آ سیروس + تصاویر و آدرس اینستاگرام

وی این شب ها با بازی در نقش بی بی مریم در سریال « بانوی سردار » هنرنمایی می کند.

نقاشی را از سن ۱۷ سالگی زیر نظر آیدین آغداشلو نقاش، گرافیست و نویسنده فراگرفته است، سپس نقاشی آبرنگ را زیر نظر جمال الدین خرم نژاد آموزش دید.

شروع فعالیت هنری

فعالیت هنری را با حضور در کلاس های دوبله شروع کرد تا این دید دوبله پاسخگوی هیجاناتش نیست به همین سال 1390 در 37 سالگی به کلاس های بازیگری رفت

در موسسه کارنامه زیر نظر اساتید مشهور آموزش دید تا اینکه اولین بار سال 91 با فیلم اینجا همه چیز خوب است به کارگردانی پوریا آذربایجانی جلوی دوربین رفت.

با سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت در سال 94 وارد قاب تلویزیون شد و بعد از چند تجربه بار دیگر در سال 98 با سریال بانوی سردار به تلویزیون بازگشت

در این سریال کوتاه با نقش بی بی مریم ملقب به سردار مریم بسیار مورد استقبال قرار گرفت و چهره اش را شناخته تر کرد

اینستاگرام پانته آ سیروس
اینستاگرام پانته آ سیروس

صفحه اینستاگرام  پانته آ سیروس

صفحه اینستاگرام پانته آ سیروس

پانته آ سیروس در سریال ملکاوان

ملکاوان نام مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی احمد معظمی است.این سریال هر شب ساعت ۲۲ از شبکه آی فیلم پخش می شود. تصویربرداری این سریال در شهرستان های تهران و چالوس انجام شده است.
پانته آ سیروس در نقش خواهر مهسا بازی کرده است .

ورزش

او علاوه بر اینکه سالهاست نقاشی کار کرده و حالا بازیگری هم می کند، مربی ورزشی رشته های ایروبیک، بدنسازی، شنا و اسکی روی برف می باشد

علایق

خانم سیروس بیشتر اوقات فراغت خود با با دوچرخه سواری کوهستان، سنگی نوردی، ورزش اسکی روی آب و کوه نوردی پر می کند

مصاحبه پانته آ سیروس

پانته آ سیروس
پانته آ سیروس

مصاحبه پانته آ سیروس با خبرگزاری مهر پس از پخش سریال بانوی سردار

شما مربی ورزش بودید و بدنتان آماده کار بود اما سوارکاری یا پرش‌هایی که در سریال داشتید برایتان سخت نبود؟

سیروس: برای یکی از صحنه‌ها اقای شیخ طادی به من گفت که باید از فلان مسیر بروی، تیراندازی کنی، از روی ایوان بپری روی گاری و بعد از روی گاری بپری روی زمین. بعد گفتند صبر کنم تا بچه‌های بدلکار مسیر را به من آموزش دهند.

نحوه کار به این شکل بود که بدلکاران همیشه حضور داشتند اما خودم همیشه صحنه‌ها را بازی می‌کردم این بار هم بعد از چند دقیقه به کارگردان گفتم من پریدم و می‌توانم این کار را انجام دهم. ایشان از من پرسید «از کجا پریدی؟ چرا مواظبت نمی‌کنید؟ ما بدلکار آوردیم.» من همه صحنه‌ها را خودم بلافاصله تمرین می‌کردم و اصلا دوست نداشتم از بدلکار استفاده شود.

واقعیت این است که بخش ترس در من ضعیف عمل می‌کند و طول می‌کشد که من بترسم. صحبتم با آقای شیخ طادی هم این بود که اگر صحنه‌ای در این سریال وجود دارد که یک انسان به عنوان بدلکار می‌تواند انجام دهد خود من می‌خواهم انجامش دهم و خدا را شکر تا پایان پای حرفم ایستادم. صحنه‌ای داشتیم که باید در دشت سوارکاری می‌کردیم مشکلات زیادی داشتیم. دشت برای سواری طراحی نشده درنتیجه پر از قطعات سنگ است و زمانیکه باید به تاخت می‌رفتیم با مشکلاتی مواجه شدیم حتی چندین نفر از سواری در دشت انصراف دادند و یکی از این صحنه‌ها چهار بار تصویربرداری شد. سه دوربین در شعاع سه کیلومتری قرار گرفت تا ما مسیری را تا پایان برویم و برگردیم و بعد از آن صحنه در قسمت‌های مختلف استفاده شود. در همین صحنه بارها سوارکارها روی زمین افتادند و از اسب‌ها پرت شدند.

 مبارزه‌ها را بر چه اساسی پیش بردید؟

سیروس: بی بی مریم یک زن ایلیاتی است که کاملا شخصی مبارزه می‌کند. او اموزش دفاع شخصی ندیده است، در صحنه کارگردان و برخی عوامل، نکاتی را مطرح کردند و خودم از مجموع اینها استفاده کردم. نکته‌ای که دارم این است که باید این موقعیت‌ها را نویسنده برای بازیگران بنویسد و یا کارگردان بخواهد تا بازیگران هم انجام دهند. کلاس‌های بازیگری فقط میمیک صورت و بیان نیست بلکه شنا، سوارکاری و دیگر موقعیت‌ها نیز برای یک بازیگر مهم است.

عکس پانته آ سیروس

پانته آ سیروس
پانته آ سیروس

پانته آ سیروس

بی بی مریم سریال بانوی سردار
بی بی مریم سریال بانوی سردار

پانته آ سیروس

پانته آپانته آ سیروس سیروس
پانته آ سیروس

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 85

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir