حتما شما هم اخبار و گزارش هایی را که نشان می دهد بسیاری از محتوای فضای مجازی که بر ضد اسلام و جمهوری اسلامی می باشد در خارج از ایران تولید می شود را شنیده اید ، در این پست می خواهیم با همراهی شما یک نمونه را خودمان بررسی کنیم تا متوجه واقعیت ها بشوم.

گوگل ترند یک سیستم گزارش دهی از میزان جستجو مردم جهان توسط موتور جستجو گوگل می باشد که به صورت رایگان در دسترس همه می باشد .

ما برای نمونه دو بازیگری که میزان جستجو های تقریبا برابری دارند را با هم مقایسه کرده ایم تا متوجه شویم هر کدام بیشتر از کدام مناطق جهان مورد جستجو و توجه قرار گرفته اند.

قبل از هر چیز به یک سوال پاسخ بدهیم که شاید برخی بگویند میزان سرچ شدن ربطی به تولید محتوا ندارد ؟

پاسخ : امروزه شرکت ها و سایت های زیادی هستند که با انجام جستجو های ساختگی ، یک محتوای خاص را در ریته بهتری قرار می دهند و 100% کسانی که تولید محتوای مخالف اسلام و جمهوری اسلامی می کنند از این روش ساده استفاده می کنند.

شروع کار :

ما میزان جستجوی «سحر قریشی » و  « مهناز افشار » را به وسیله گوگل ترند مقایسه کرده ایم . شما هم با استفاده از لینک زیر می توانید این مقایسه را مستقیما در گوگل ترند مشاهده کنید.

https://trends.google.com?

مخاطبین مهناز افشار در چه کشور هایی هستند

مخاطبین مهناز افشار در چه کشور هایی هستند

همان طور که می بینید میزان جستجوی « مهناز افشار » در خارج از ایران تقریبا در همه ی کشور ها بیشتر از « سحر قریشی » می باشد با وجود این که برتری « سحر قریشی » در ایران چشمگیر است.

شما از این آمار چه نتیجه ای میگیرید؟؟؟

 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 4

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir