شیرخشک NIDO کمک به افزایش قد و وزن و تأمین انرژی و پروتئین روزانه کودکان دارای سلنیوم، فیبر، روی، آهن و ویتامین های A,D,C برای رشد بهتر استخوانها فوق العاده مناسب جهت بالابردن سیستم ایمنی بدن کودکان بعد از 1 سالگی.

«NIDO» عرضه کننده دامنه وسیعی از فرآورده های شیری و شیر خشک می باشد که محصولات خود را براساس نیازهای تغذیه ای کودکان در سنین مختلف، تولید می نماید. مادرها به «نیدو» اعتماد دارند و کودکان هم عاشق آن هستند.

«نیدو» در هفتاد سال گذشته با تمرکز بر احتیاجات زیر بنایی تغذیه ای رشد کودک، به مادران سراسر دنیا برای مراقبت و تغذیه ی فرزندانشان کمک کرده است.

محصولات شیر خشک «نیدو» دارای سلنیوم، فیبر، روی، آهن و ویتامین هایA,D,C که به آن افزوده شده است، جایگاه ویژه ای دارد. این محصول منبع غنی کلسیم است و به کودکان در رشد حال رشد جهت داشتن استخوان ها و دندان هایی سالم کمک می کند. این محصول سلنیوم دارد که یکی از املاح معدنی مورد نیاز بدن محسوب می‌شود و برای حفظ سلامتی بدن ما لازم و ضروری است.

سلنیوم وظایف زیادی بر عهده دارد، در واقع این ماده‌ مغذی در تولید پروتئین‌های مخصوص و همچنین خنثی کردن اثرات منفی رادیکال‌های آزاد به بدن یاری می‌رساند.

در وزنهای 400 ، 900، 1800 گرم

طرز تهیه ONE PLUS NIDO 

در هر 225 سی سی آب 5 پیمانه پودر سر صاف میباشد.

جهت حفظ تمام خواص پروبیوتیک گرمی آب مورد استفاده نباید از ºC45 بیشتر باشد.

بعد از باز کردن درب قوطی فقط به مدت 1 ماه قابل استفاده می باشد.

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 7

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir