شیرخشک NIDO FORTIFIDE   یک شیر کرم پودر کامل، مناسب کودکان بالای 5 سال، بزرگسالان و بدنسازان این شیر غنی شده شامل پروتئین با کیفیت بالا برای رشد عضلات بدن، آهن، کلسیم و ویتامین D و C و تامین کننده انرژی و پروتئین مورد نیاز در طول روز می باشد

شیرخشک NIDO کمک به افزایش قد و وزن و تأمین انرژی و پروتئین روزانه کودکان دارای سلنیوم، امگا 3 و 6، آهن، روی و ویتامین های A,D,C برای رشد بهتر استخوانها فوق العاده مناسب جهت بالابردن سیستم ایمنی کودکان از 5 سالگی به بعد میتوانند استفاده کنند.

«NIDO» عرضه کننده دامنه وسیعی از فرآورده های شیری و شیر خشک می باشد که محصولات خود را براساس نیازهای تغذیه ای کودکان در سنین مختلف، تولید می نماید. مادرها به «نیدو» اعتماد دارند و کودکان هم عاشق آن هستند.

«نیدو» در هفتاد سال گذشته با تمرکز بر احتیاجات زیر بنایی تغذیه ای رشد کودک، به مادران سراسر دنیا برای مراقبت و تغذیه ی فرزندانشان کمک کرده است.

کهنه کاران ایرانی و خارجی در مدت زمانی نه چندان دور که هنوز مکمل هایی مثل پودرهای پروتئینی به شکل امروز فراگیر نشده بودند، بخش اعظم پروتئین و کالری مصرفی روزانه خود را از شیر و شیر خشک می گرفتند.

هر چند این ماده غذایی ارزشمند مدت هاست رو به فراموشی رفته، اما کسانی که قصد دارند با هزینه پایین بالاترین میزان مواد غذایی مفید برای ورزش

بدنسازی را دریافت کنند، بهترین پیشنهاد من به آنها شیرخشک است.

در وزنهای 400 ، 900، 1800، 2500 گرم

طرز تهیه  FORTIFIDE NIDO

در هر 250 سی سی آب  3 قاشق غذاخوری پودر میباشد.

بعد از باز کردن درب قوطی فقط به مدت 1 ماه قابل استفاده می باشد.

در جای خشک و خنک نگهداری شود.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.7 تعداد آرا: 134

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir